17 | sorular

526 57 299
                                    

17

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

17. BÖLÜM: SORULAR

( Selamlar, iyi okumalar! )

————



HİLEYE AÇIK BİR OYUN ERDEMLİ DAVRANARAK KAZANILMAZDI VE yılanların boğazları sardığı bir dünyada kime güveneceğini seçmek, onun gibi insanlar için uçuruma atılan gözü kapalı tek adımdı.

Barty Crouch'ın Ölüm Yiyen olduğu ortaya çıkmıştı.

Regulus Black bir Ölüm Yiyen'di.

Eğer her şeyi düzeltmek için bir kez olsun bencil olması gerekseydi karşı atağa geçer miydi? Florence doğru olanı yapmak istiyordu fakat bunun için kullanabileceği kalbi kırılmış olsaydı mantığı ne yapardı?

Mantığı ona yakmasını söylüyordu.

Kolyeyi ve zamanı korumak için her şeyi yapardı: Şu anlık tutunduğu tek duygu buydu, değişmeyecek olan asıl gerçekti. Eğer gerekirse bütün ormanı ateşe verirdi.

Eğer gerekirse yanlış anlaşmaları imzalardı.

Regulus Black ismi aklına geldiği saniyede bulanıklaşır gibi oldu ardından damağında keyifsiz, acımtırak bir tat bıraktı. Kızın yüzü memnuniyetsizlikle ekşidi.

"Nasıl?"

"Bilmiyorum, Merlin aşkına, dövmesi gerçek mi onu bile bilmiyorum! Arkadaşıyla konuşuyordu, ona kolunu gösterdi ve ben de garip bir şeylerden şüphelendiğim için onları takip etmiştim! Aptalın tekiyim, onları asla takip etmemeliydim."

"Ne zaman oldu bu?" diye sordu Florence, baş ağrısının sebebi soruları ağzından dökülürken durdurmadı.

Ağlamaklı duran kız bir an için düşündü, "Üç gün ama geçenlerde yoktan yere Hufflepuff kulesine uğradı, korkunçtu." diye cevapladı, ahşap sandalyenin üzerinde oturuyor fakat sol ayağı durmadan kıpraşıyordu. Hayatı boyunca muhtemelen hiç bu kadar ciddi bir surata sahip olmamıştı, beti benzi atmıştı. "Sadece geçtiğini söyledi. Okulun öbür ucundaki kuleden sadece geçtiğini söyledi!"

Evet, ben de hepsine kulak misafir bulundum. Korkunç bir flört etme şekli olduğunu biliyordum ancak korkunç bir tehdit etme şekli olduğunu fark etmemiştim.

"Kiminle konuştuğunu gördün mü?" diye sordu ayaktaki sarışın. Bu cümle ağzından öyle büyük bir merakla çıktı ki kendini bile şaşırttı, attığı adımlar sert bir frenle zemini yalayıverdi.

Barty'nin konuştuğu kişi Regulus ise Beatrice onun da Ölüm Yiyen olduğunu biliyor olabilirdi.

Yeşil parıltı karanlığın içinde bir kedininkiler gibiydi. Dalgın gözleri bu sefer gerçek bir dikkatle arkadaşına dikilmiş, talepkar ve istekliydi. Ona hafızasını yormasını gerektiren bir ifadeyle bakıyordu. Hafızasını yormalıydı.

Zaman Döndürücü || Regulus BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin