"Neden bunu benden gizlediniz ?"
Dedi Jungkook, elleriyle oynarken durup ona döndüm.
"Nasıl desem ?..o zamanlar sen çok şımarıktım ve babam sana söylemek istemediğini canımı yakıp bir de bunu yüzüme vurabileceğinden bahsetti"
Dedim"Bunu asla yapmazdım"
Dedi
"O zamanlar çocuktun ve çocukken gerçekten çok bencildin"
Dedim
"Değildim!"
Dedi"Herneyse, ayrıca babam bizi kardeş gibi büyütmek istedi."
Dedim, Jungkook sırtını ağaca yasladığında bende arkamı Jungkook'a dönerek sırtımı ona yasladım. Ha ağaç ha Jungkook, ikisi de aynıİçimden düşündüğüm şeye gülmeden edemedim.
"Christopher mıdır Christmas mıdır nedir onunla konuştun mu ?"
Dedi, kahkaha atarak ona döndüm.
"Christmas mı ?"
Dedim"Neyse ne!"
Diyerek beni kendine çekti.
"Aklıma iyi getirdin, dün yazmıştı da müsait olduğumdan cevap veremedim"
Diyip cebimden telefonu çıkarttım.Christopher Bang:
1 hafta oldu, ben hâlâ bir açıklama bekliyorum...Christopher Bang:
Lalisa ?"Ne yazsam ?"
Diyerek düşünmeye başladım.
"Aşık oldum yaz. Dur, hayır. Herşeyin farkına vardım yaz. Yok yok, yaza düğünümüz var Jungkook'la evleniyorum nikah şaidim olur musun yaz ?"
Şaşkınca Jungkook'a bakarken gülmemek için dudağımı ısırdım."Aşkım...iyi misin sen ?"
Dedim
"Ne dedin ?"
Dedi
"İyi misin ?"
Diye tekrar ettim.
"Hayır başta"
Dedi"Aşkım"
Diyerek başı tekrar ettim.
"Bir daha"
"Aşkım"
"Bir kez daha"
"Aş-kım"
Jungkook gülümseyerek ensemden beni kendine çekti ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Hızla geri çekilip kafamı iki yana salladım.
"Bak iki dakikada aklımı başımdan aldın bir dur da çocuğa cevap vereyim"
Dedim
"Kızım dediklerimi yaz işte!"
Dedi"Oldu sonra ensest ilişki yaşayan kardeşler diye kendimizi haberlerde izleriz"
Dedim
"Yok be, haberlere kadar çıkmayız. En fazla sosyal medyada gündem oluruz"
Dedi, gülümseyerek omzuna vurdum ve telefonuma döndüm.Christopher Bang:
Lalisa ?Ben:
Chris sana çok büyük bir özür borçluyum. Ben arkadaşlığımızı bozup bu işi bu hale getirmemeliydim. Hepsi aptal kafam yüzünden"Hey! Aptal olan bir kere sen değilsin o...kim bilir oraya neleri hayal ederek gelmiştir p!ç"
Dedi
"Jungkook!"
Diyerek dudaklarına tokat attım.
"Bölme beni"
Diyip telefonuma döndüm.Ben:
Chris sana çok büyük bir özür borçluyum. Ben arkadaşlığımızı bozup bu işi bu hale getirmemeliydim. Hepsi aptal kafam yüzünden, umarım beni affedebilirsin"Affetmese de olur-"
"Jungkook"
Dedim sinirle, Jungkook dudaklarına fermuar çektiğinde mesajı göndererek telefonumu kapattım.•••••
Televizyondaki filme bakarken merdivenlerden gelen sesle o tarafa döndük.
"Baba"
Diyerek ayaklandım."Çocuklar"
Babam bavuluyla yanımıza geldiğinde ona anlamaz bakışlar atmaya başladık.
"Nereye ?"
Dedi Jungkook"Amerika'da ki işler biraz karışmış. Bir süre ordaki işlerin başında olacağım"
Dedi
"Biz ?"
Dedim dudak büzerekBabam beni kolunun altına alarak saçlarıma minik bir öpücük kondurdu.
"Kampüs olmasa sizi de yanıma alırdım"
DediBabamdan ayrılarak gülümsedim.
"Olsun, işin önemliyse git baba"
Dedim
"Bitirir bitirmez döneceğim zaten, en fazla 1 bilemediniz 2 ay ordayım"
Dedi"Şimdi çıkıyor musun ?"
Dedi Jungkook, babam bizi onayladı.
"Evet, jetle gideceğim"
Dedi babam, Jungkook onu onayladığında babam önce bana sonra da Jungkook'a sarıldı."Ben gelene kadar sen Jungkook'a emanetsin sende Lisa'ya"
Dedi babam, Jungkook beni kolunun altına çekti.
"Merak etme baba, biz başımızın çaresine bakarız"
DediBabam gülümseyerek bavulunu tuttu.
"Artık merak etmiyorum. Koskocaman oldunuz"
Dedi
"Bay Jeon artık gitme vakti"
Dedi asistanıBabam son bir kez daha bize sarılarak gitti. Koltuğa oturduğumda Leo'yu kucağıma aldım.
"Ne yapacağız ?"
Dedim
"Bilmem uyusak mı ?"
Dedi"Jungkook saat daha 10"
Dedim
"Ama benim uykum geldi..."
Dedi esneyerek
"...biliyorsun sabah erken kalktım."
"Kes, Leo'yu salarım üstüne!"
Dedim"Bam!"
Jungkook'un bağırmasıyla bam koşarak geldiğinde hızla Jungkook'un kucağına atladım. Bam korkutucu bir hayvan değildi ama çok enerjikti ve sürekli benim üstüme atlıyordu!