0.9

634 45 71
                                    

Gözlerimi açtığımda Jungkook'un yüzüyle karşılaştım. Karşı yatakta yüzü bana dönük bir şekilde uyuyordu.

Kaçılırdığım gün o adamın dedikleri bir türlü aklımdan çıkmıyordu. Kafam karışmaya başlamıştı. Oflayarak yatakta doğruldum ve yüzümü ellerim arasına aldım.

Ben yıllarca Jungkook'un baş belası olmuştum bana farklı gözle bakacak bir çocuk değil o, ayrıca kardeş bağımızın olmadığını bilen tek kişi babam ve benim başka kimse bilmiyor.

Telefonum çaldığında yanımdaki komidinden aldım. Babam arıyordu. Aramayı cevaplayarak telefonu kulağıma götürdüm.

+Baba ?

-Nasılsınız ?

+İyi

-Jungkook neden telefona cevap vermiyor

+Şuan karşımda hayvan gibi uyuyor

Babamın güldüğünü işittim sonra boğazını temizledi.

-Kardeşine öyle deme! Ne zaman döneceksiniz ?

+Bilmem, baba buradakiler kalacak gibi ama ben dönmek istiyorum

-Lisa biraz tatil yap

+Sıkıcı ama burası

-Eğlenmene bak kızım

+Denerim

-Kapatıyorum hadi toplantıya gireceğim şimdi

+Tamam baba, yakında görüşürüz

-Görüşürüz

Telefonu kapattığım da Jungkook gözlerini açtı.
"Lisa, saat kaç ?"
Dedi, telefonuma baktıktan sonra ona döndüm.

"10'a geliyor"
Jungkook diklenerek esnedi.
"Hadi kahvaltıya inelim kurt gibi açım kızım!"
Dedi

"Banyoya gireyim önce"
Dedim
"Bende girecektim banyoya"
Dedi, o an ikimiz göz göze geldik.

Ayağa kalkıp koşmaya hazırlanacaktım ki Jungkook benden önce banyoya koşup kapıyı kilitledi.
"Yaa Jungkook!"
"Umrumda değil erken falan çıkmam. İlk sen girseydin"
Dedi

"Yapmıyorum banyo falan böyle pis kalacağım!"
Dedim sinirle
"Kal"
Dedi banyodan
"Bu arada dün siyah diş fırçanı tuvaletin deliğine düşürmüştüm"
Dedim

Jungkook hızla kapıyı açtı. Ağzı köpüklüydü ve elinde siyah diş fırçası vardı.
"NE ?!"
Dedi her yere köpük fırlatacak bir sinirle

Jungkook'u kenara atıp banyoya girdim ve kapıyı kilitledim.
"Yalan söyledim salak!"
Dedim
"YA LALİSA!"
Dedi

Zafer gülümsememi yüzüme takınıp diş fırçamı aldım ve üstüne biraz mavun sıkıp dişlerimi fırçalamaya başladım.
"Çok kötüsün!"
Dedi kapının önünde

•••••

Kızlara el sallayıp Jungkook'un kolunun altına girip onu asansöre bindirdim. Çıkacağımız kata bastıktan sonra zar zor ayakta durmaya çalıştım.

"Jungkook tüm yükünü bana vermesene!"
Dedim sinirle, Jungkook saçımla oynuyordu. Onun ağırlığına dayanamadım ve sırtımı asansörün duvarına yasladım.

"Leş gibi kokuyorsun"
Dedim yüzümü buruşturarak Jungkook yüzünü biraz daha yaklaştırdığında dudaklarımız arasında santimler kalmıştı.

"Biraz geri çekil!"
Dedim
"Sen aslında çok güzelsin"
Dedi ağzını yaya yaya elini saçıma uzattığında bir tutam alıp elinde döndürmeye başladı.

Hızla eline vurup saçımı bırakmasını sağladım.
"Hatlar karıştı herhalde, benim kız kardeşin..baş belası olan Lalisa"
Dedim elimi önünde sallayarak. Jungkook ağzını açacakken asansörün kapısı açıldı.

Birlikte asansörden çıkıp zar zor bizim odanın önüne geldiğimizde Jungkook'u camdan aşağıya atma düşüncelerimi kafamdan silip içeri girdim.

Jungkook kapının önünde direk gibi dikilirken dışarı çıkıp arkasından onu içeri itmeye başladım.
"Girsene içeri!"
Dedim
"İstemiyorum!"
Dedi

"Sana muzlu süt veririm ama"
Dememle içeri girip yatağın yanında hazır olda beklemeye başladı. Gülmek istesem de kendimi sıkıp yanına gittim.
"Sütüm ?"
Dedi

"Yarın alacağım"
Dedim
"Banane! Banane!"
Diyip omuzlarımdan beni sallamaya başladı. Ayağım kaydığında yatağa düştüm Jungkook öküzü de üstüme düştü.

Göz göze geldiğimizde Jungkook'un yüzündeki ciddi ifadesi yüzünden duraksadım.
"Ne yapıyorsun ? Kalk üstümd-"
Doğrulmak için hareketlenmiştim ki beni geri yatırdı.

"Jung-"
Bir anda bana yaklaşmasıyla sustum.
"Ne yapıyorsun ? Lisa'yım ben, kardeşin olan"
Dedim
"Hissedemiyorum Lisa..."
Dedi

"N-ne ? Neyi hissedemiyorsun ?..bak üstümden kalk öyle konuşalı-"
"...kardeşim olduğunu"
Dedi
"Ne ?"
Dedim artık altından kalkmak için debelenmiyordum.

"Seni kardeşim olarak göremiyorum. Biliyorum benim kardeşimsin ama hissedemiyorum Lisa...o bağı hissedemiyorum"
Dedi
"Jungkook saçmaladın iyice"
Dedim

"Keşke..."
Dedi ve biraz daha yaklaştı bana, dudaklarımız neredeyse birbirine değiyordu.
"...kardeşim olmasaydın"
Dedi

Bir anda kafası boynuma düştü. Kalbim deli gibi çarparken üstümde uyuyakalan Jungkook'u itmeye çalıştım.

Üstümden atamayacağımı hissettiğimde sol kolumu beline atıp sağ elimi saçına koydum.
"Aptalsın..."
Dedim kulağına doğru saçlarıyla oynarken
"...çok aptalsın Jeon Jungkook"

~LAVİNİA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin