"Olmaz mı ?"
Dedi babam, Bayan Choi yanımıza doğru gelirken Jungkook'a baktım. Gülümsüyordu, Jungkook annesine -onu bırakıp giden annesine- gülümsüyordu.Tanrı aşkına ben ne kaçırdım ?! Bayan Choi'de bize katıldıktan kısa bir süre sonra ayrıldık. Anlamaz bakışlarımı hepsi farketmiş bir şekilde gülümsedi.
Jungkook gülerek bana arkamdan sarıldığında kaşlarım çatıldı.
"Biz artık gidelim"
Dedi Jisoo unnim
"Yemeğe kalsaydınız"
Dedi Bayan Choi"Gerek yok Bayan Choi sizin ailecek konuşacak özel şeyleriniz vardır"
Dedi, Bayan Choi gülümsedikten sonra hepsi el sallayarak geldiğimiz limuzine bindi."Hadi içeri geçelim"
Dedi babam, birlikte içeri geçip yemek masasına oturduğumuzda bir açıklama bekliyordum.
"Biz Lisa'yla oturup konuştuk ve ailemizin temelini tekrardan oluşturma kararı aldık"
Dedi babam Bayan Choi'nin elini tutarakJungkook'a baktığımda kollarını göğsünde bağlamış sakin bir tavırla onları dinlediğini gördüm. Sakinliğine bakılırsa herşeyden haberdardı.
"Yani tekrardan birlikte olmaya karar verdiniz. Bu iyi bir haber"
Dedim
"Bunu sana söylemekte biraz geciktik çünkü Jungkook'un ne tepki vereceğini bilmiyorduk ve en son ki olaydan sonra sana herşey düzeldikten sonra haber vermeyi uygun gördüm"
Dedi Bayan Choi"Sen ne zamandır biliyorsun ?"
Dedim Jungkook'a dönerek
"1 hafta önce öğrendim"
Dedi
"Kırıp dökmedin hayret"
Dedim
"En son yaptığımın acısını hâlâ çekiyorum. Artık uslandım"
DediBabamla Bayan Choi güldüğünde Jungkook bacağına vurdum. Gülümseyerek beni kolları arasına çekip saçlarıma minik masum bir öpücük kondurdu.
"Bu arada bu akşam için hazır olun iş yemeğim var ve yıllar sonra ilk kez orda aile olacak bulunacağız"
Dedi babam, hepimiz onu onayladık.•••••
"Başta kardeş olmadığınızı duyduğumda çok şaşırdım"
Bayan Eun'a gülümsedim.
"Bu konuyu açmanın faydası yok"
Dedi Bayan ChoiBabam yanımıza gelip elini Bayan Choi'nin beline atıp kulağına birşey söyledikten sonra onu götürdü. Gülümseyerek onların peşinden bakarken arkamdan biri kolunu belime sardı.
"Çok güzel gülüyorsun yapma"
Dedi Jungkook kulağıma fısıldayarakOna dönerek yüzünü ellerim arasına aldım.
"Yaparsam ne olur"
Dedim
"Seni bu kadar insanın içinde delicesine öperim"
Dedi"Uslu dur şuan olmaz"
Dedim
"Şuan olmaz dediğine göre 5 dakika sonra olmayacağı anlamına gelmez"
Dedi, gülerek koluna vurdum."Eve kadar bekle"
Dedim
"Erken ayrılalım nolursun!"
Dedi bir çocuk gibi
"Oğlum neler oluyor ?"
Dedi Bayan Choi"Birşey olduğu yok"
Dedim
"Anne eve gidelim"
Dedi Jungkook
"Oğlum daha yeni geldik saçmalama!"
Dedi Bayan Choi"Anne! Anne! Anne!"
Dedi Jungkook mızmızlanarak
"Ştt! Uslu dur bakayım! Koskocaman adam oldun hâlâ istediğin birşey olmadığında aynısın"
Dedi
"Konuşun Bayan Choi! Konuşun"
Dedim destek çıkarak"Müsaadenizle karımı alıyorum"
Babam annemi alıp dans etmeye gittiğinde Jungkook'a döndüm.
"Babam kadar olamıyorsun, anca aklın fikrin yatakta!"
Dedim"Tamam özür dilerim şaka yaptım"
Diyip elimi tutarak öptü.
"Bu dansı bana lütfeder misiniz leydim ?"
Dedi, elini tutarak peşinden yürümeye başladım.Pistin ortasına geldiğimizde ellerini belime koydu bende ellerimi omuzlarına koyduğumda müziğin ritmiyle yavaşça hareket etmeye başladık.
"Göz kamaştırıcısın her zaman"
Dedi, gülümsediğimde o da güldü.
"Sende her zaman fazlasıyla çekicisin"
Dedim
"Ne yapalım genim çekici"
DediGöz devirdiğimde güldü.
"Şaka yapıyorum"
Dedi
"Eş mi değiştirsek ?"
Dedi hemen yanımızda ki Bayan Choi
"Tabii"
Dedim ve anında Jungkook'u ona bıraktım.Jungkook peşimden şaşkınca bakarken babamla dans etmeye başladım.
"Çok güzelsiniz küçük hanım"
Dedi
"Sizde öylesiniz beyfendi"
Dedim"Lisa'yla bir karar aldık. Busan'a gidip çiftlik hayatı yaşayacağız sonuçta yaşlandık artık burdaki hayat temposu bizi yoruyor. Bura size emanet"
Dedi
"Merak etme baba"
DedimTekrar eş değiştirdiğimizde babamla Jungkook Bayan Choi'yle ben karşı karşıya geldiğimizde Jungkook kaşlarını çattı.
"Bir yanlışlık oldu sanki"
Dedi
"Evet"
Dedi babamJungkook yanıma geldiğinde Bayan Choi'de babamın yanına gitti.
"Nerde kalmıştık ?..heh benim mütevaziliğimi konuşuyorduk. İşte genlerimi görüyorsun, dünyanın en güzel insanları bir araya gelse benim gibi çocuk çıkartamaz ortaya..."Jungkook kendini övmeye devam ederken gözlerimi kapatıp kafamı omzuna koydum.
"...yani ben bu dünya üzerinde tekim sevgilim gurur duyman gerekir böyle birini kaptığın için..."~SON~
-Rose_are_moon