Сонг Сі посміхнулася і спокійно сказала: - «Можливо, я незабаром одружуся...»
«...»
"Одружися?"
«Звичайно, ти маєш право голосу у цьому питанні. Якщо ти не згоден, я не вийду за нього заміж».
Одруження з Лу Ганом було рішенням катастрофи. Однак Сонг Юджін також міг визначити її долю.
Сонг Сі намагалася переконати Сонг Юджіна кивнути.
«Я вже не молода. Настав час мені одружуватися...»
«Тобі лише 23!»
«Так, я повинна одружитися!»
«...»
Сонг Сі підняла куточок губ і ніяково, але ввічливо всміхнулася. Вона продовжувала вмовляти маленького хлопчика.
«Людина, з якою я одружуюсь, непогана».
Хоча в книзі згадується, що Лу Ган був непередбачуваним і темпераментним, він все ж був добре освіченим. Поки він не вчиняв насильства, все інше було прийнятним для Сонг Сі.
«У нього також є дитина приблизно такого ж віку, як і ти. Ви вдвох можете грати разом».
Коли Сонг Юджін почув це, він трохи зацікавився. — "У нього теж є дитина?"
«Так, він теж хлопчик, і він трохи... Злий!»
Сонг Юджін був спантеличений.
"Жорстокий?"
Справді, він був лютим. Насправді він був надзвичайно лютим!
Оригінальна Сонг Ci неодноразово принижувала Лу Гана, але все ж помста Лу Суо була занадто сильною! Він зробив усе можливе, щоб знайти групу бродяг, щоб убити її!
Лу Суо навіть хотів, щоб родина та друзі оригінальної Сонг Ci спостерігали за її стражданнями! Це також транслювалося в прямому ефірі! Як хтось міг зайти так далеко? Порівняно з ним Сонг Юджін був, по суті, ангелом.
«Я чув, що він досить злий і має поганий характер, але не хвилюйтеся. Якщо він насмілиться знущатися над тобою, я припрошу його батька провчити його. У будь-якому випадку я не дозволю тобі страждати».
Сонг Юджін не вірив, що дитина може бути такою жорстокою, і він не довіряв Сонг Сі, захищати його. Отже, сьогоднішній обід був його останнім?
Так чи інакше, Сонг Сі твердо кивнула.
«Юджін, ти повинен довіряти своїй сестрі».
Сонг Юджін підняв брови. Він подумав про себе: «Ти вважаєш, що ти гідна моєї довіри?»
Сонг Сі підняла руку, щоб витерти його маленьке обличчя, і запитала з невпевненістю:
«Тож ти даси мені своє благословення?»
У такій ситуації було б нормально, щоб Сонг Юджін не бажав. Почнемо з того, що його стосунки з оригінальною Сонг Ci не були хорошими. Якби вона вийшла заміж, а дитина іншої сторони була б жахливою, він би точно не захотів. Коли Сонг Сі думала про це, Сонг Юджін раптом заговорив спокійним голосом.
«Я не проти».
Сонг Сі була дуже здивована. - «Справді?»
Сонг Юджін кивнув.
Сонг Сі була надзвичайно рада. Вона обійняла маленького хлопчика і почала цілувати його обличчя.
«Юджін, ти надто добрий. Ти найуважніший молодший брат у цьому світі!»
Сонг Юджін усіма силами намагався уникати її, але марно. Він був безпорадний, коли Сонг Сі обійняла і поцілувала його. Після цього Сонг Юджін відчув, що він більше не чистий. Мікроби прилипли до нього!
Тим не менш, йому було все одно. У майбутньому вони розлучаться, тож хто б не одружився з Сонг Сі, його не хвилює. Він залишиться з нею лише деякий час. Як тільки він виросте, він поїде.
Якби він зараз пішов, його б просто викрали. Адже він був ще дитиною. Сонг Сі була єдиним вибором, оскільки він був трохи знайомий з нею.
Насправді він був здивований тим, що хтось захотів одружитися на Сонг Сі. Це тому, що вона була гарною? Її зовнішність — це все, що вона мала.
Оскільки Сонг Юджін не мав заперечень, Сонг Сі нарешті відчула себе розслабленою. Вона пообіцяла йому:
«Навіть якщо я заміжня, ти все одно для мене найважливіша людина. Я обов'язково подбаю про тебе».
Сонг Юджін знову байдуже кивнув.
Звичайно, Сонг Сі усвідомлювала, що вона не зможе змінити погляд Сонг Юджіна на неї протягом півдня. Шкода, завдана «Сонг Ci», була величезною.
Тому вона не поспішала. Вона могла повільно змінити думку Сонг Юджіна і уникнути потрапляння в психлікарню.
Після обіду Сонг Сі спостерігала, як Сонг Юджін вмивається і слухняно лягає спати. Вона не втрималась і зітхнула. Цей маленький хлопчик був справді дорослим. Вона ніколи раніше не виховувала дітей, але знала, що діти його віку не такі розумні.
Сонг Сі на мить почала думати про себе. Оскільки вона не збиралася приймати ванну, вона могла б провести час інакше!
Вона сказала Сонг Юджіну: - «Сьогодні я буду розповідати казки перед сном і спатиму з тобою».
"???"
Маленький хлопчик був дуже шокований!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія (I Transmigrated As A Villain's Mother)
Lãng mạnСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...