Спочатку Су Ючен хотів запитати Лу Ган, чому він обрав Сонг Сі своєю нареченою. Зрештою, він цього не зробив, тому що зрозумів, що зовнішність Сонг Сі позитивно вплинула на емоції Лу Гана. Лу Ган тепер був таким же жвавим, як і раніше. Дрібні деталі не мали значення. Він просто хотів, щоб його друг був щасливий.
Лу Ган поклав телефон і згадав слова Су Ючена. Сонг Сі не дуже любила Ді Чжуняна, чи не так? Вона не могла бути такою сліпою, правда? Лу Ган був дуже незадоволений думкою про те, що Сонг Сі в минулому підлабузничала перед Ді Чжуняном!
Лу Ган, настрій якого зіпсувався, підштовхнув свій інвалідний візок до ліжка.
Коли Сонг Сі вийшла із ванної, він зарозуміло сказав: - «Обійми мене».
!
Сонг Сі була спантеличена, але вона підкорилася і нахилилася, щоб обійняти його. Вони відчували аромати один одного.
Лу Ган сказав незадоволеним тоном: - «Я не це мав на увазі. Я хочу, щоб ти віднісла мене в ліжко!»
Ця беззастережна жінка завжди хотіла ним скористатися!
Сонг Сі була шокована. Адже вона була ще дівчиною. Як вона могла його нести?!
Лу Ган підняв брови. - «Ти не бажаєш?»
Сонг Сі незграбно торкнулася свого носа і вирішила.
«Ну... можливо, я не зможу нести тебе. Я буду старатися з усіх сил. Тобі також слід співпрацювати... У майбутньому я буду тренуватися, щоб наростити більше м'язів!»
Сонг Сі була готовий на все заради виживання!
Почувши це, Лу Ган уявив мускулисту жінку, яка носить його, як принцесу. Ні! Він не міг витримати такої сцени!
Зрештою, хоч Сонг Сі несла його, вона була лише його опорою. Лу Ган ліг на ліжко з її допомогою.
«Чи носила ти раніше Ді Чжуняна?»
Тон Лу Гана був спокійним. Його це справді не турбувало. Зовсім ні!
!!!
Сонг Сі без жодних вагань відповіла: «Навіщо мені? Я не психічно хвора!»
Потім вона підійшла ближче до Лу Ган і ніжно сказала: - «Я роблю це лише для тебе. Звичайно, якщо ти цього бажаєш».
Лу Ган глузував, висловлюючи свою недовіру. - «Чи могло бути так, що Ді Чжунян не хотів?»
Сонг Сі знала, що сьогоднішня справа ще не закінчена. Ді Чжунян дійсно завдав їй багато проблем!
Раптом вона сказала: - «Чому ти сьогодні так дивно поводишся? Ти ревнуєш?"
«Жартуєш? Я? Ревную? Я просто хочу, щоб у вас були певні стандарти, коли справа доходить до вибору заміни. Інакше це мені образа! Я маю подбати про свою гордість!»
Лу Ган відвернув обличчя, але його вуха вже були червоні.
Сонг Сі підхопила вітер і запитала: - «Чи буде наступний раз?»
Лу Ган миттєво повернувся назад і з недовірою сказав: - «Ти все ще хочеш повторити цей інцидент?»
Сонг Сі невинно кліпала очима. - «Ти в мене вже є. Немає потреби».
Лу Ган зарозуміло пирхнув.
Сонг Сі подивилася на нього з усмішкою. - «Зітхніть, якби не його раптова поява сьогодні, я б навіть не згадала про його існування».
«Ти так поводишся з моєю заміною?» — саркастично сказав Лу Ган.
Сонг Сі скрипнула зубами. Це було занадто. Що саме він хотів? Більше балів?
Однак, незалежно від того, наскільки вона засмучена, Сонг Сі продовжувала посміхатися. Вона ніжно сказала: - «Він просто запасний. Я бачу тільки тебе. Це чудова ніч. Не будемо через нього псувати собі настрій».
Це була правда. Сонг Сі вже витратила сто двадцять відсотків своєї енергії на Лу Гана!
У всякому разі, Лу Гана її слова потішили. Він завжди був гострим на язик і дотепним.
«Добре, почнемо твій виступ». - Сказавши це, він стягнув ковдру і ліг.
«...»
Сонг Сі раптом відчула, що не хоче більше жити. Знищення звучало як кращий варіант!
Тим не менш, вона все одно серйозно зіграла свою сцену без нарікань. Оскільки вона так довго працювала, вона відмовилася здаватися!
Знову Лу Ган заснув! Сонг Сі не розуміла, що відбувається. Вона була особливим снодійним?
Згодом Сонг Сі також заснула сердитою.
Лу Суо спостерігав, як згасло світло. Нарешті він відчув розслаблення. Від нього ніби нічого не приховували. Тільки-но він збирався йти, як почув спокійний і холодний голос.
"Що ти тут робиш?"
Лу Суо був шокований. Він обернувся й побачив Сонг Юджіна. Останній ніби все бачив.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія (I Transmigrated As A Villain's Mother)
Lãng mạnСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...