Частина 283-284

45 13 0
                                    

Пан Цінхан трохи нервувала. Вона не наважувалася дивитися Сонг Сі в очі.

Сонг Сі холодно сказала: «Ви хочете слідувати за Джин Лі, так? Термін дії вашого контракту не закінчився, але ви можете піти зараз. Адже залишилося лише три місяці. Я не буду займатися цією справою, і ви не повинні платити штраф».

Пань Цінхан не очікувала, що Сонг Сі буде такою прямою.

«Генеральний директор Сонг, я не збиралася йти з ним. Будь ласка, повірте мені."

Сонг Сі вдала, що здивована.

«То ви не хочете піти з Джин Лі?»

Пан Цінхан несамовито кивнула.

«Я хочу залишитися в Sunlight Media».

Сонг Сі засміялася.

«Ви думаєте, що я дурна? Щось сталося, так?»

Пан Цінхан оніміла.

Сонг Сі перестала тиснути на неї.

«Це добре, якщо ви не хочете мені говорити. Просто підпишіть новий контракт».

Очі Пан Цінхан розширилися. Вона була шокована.

Вираз обличчя Сонг Сі трохи змінився.

«Поки що ви не зробили нічого, що підвело б компанію. Отже, я відмовчуся від цього. Однак наступного разу небуде».

Пан Цінхан швидко кивнула. Вона хотіла пояснити, але Сонг Сі перебила: «Кожен хоче заробляти гроші та мати світле майбутнє. Зробіть усе можливе, щоб почати заново».

Сонг Сі посміхнулася і продовжила: «Погляньте на новий контракт. Якщо немає проблем, підпишіть».

Почувши ці слова, Пан Цінхан відчула полегшення. Здавалося, ніби з її плечей впав величезний тягар. На щастя, Сонг Сі дозволила їй залишитися. Інакше вона опинилася б у величезній дилемі.

Пан Цінхан підійшла до столу Сонг Сі, взяла контракт і прочитала його. Переконавшись, що проблем немає, вона поставила свій підпис.

Сонг Сі вчинила з іншими чотирма актрисами подібним чином.

Коли Джин Лі нічого не почув від п'яти актрис, він занервував і спробував зв'язатися з ними.

Проте його вже заблокували.

Джин Лі почав панікувати, але намагався втішитися.

'Все добре. Поки у мене є Тянь Тянь, я перемагатиму».

З цією думкою Джин Лі набрав Тянь Тянь. Він хотів знати, коли вона піде.

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now