Сонг Сі відчувала, що вона не поводилася так жорстоко.
Однак вона почала сумніватися в собі. Чому ще Лу Ган опустив голову?
«Чи був мій виступ жахливим? Чому ти не дивився на мене?» — нерішуче запитала Сонг Сі.
Лу Ган глибоко спав і не відповідав.
Сонг Сі намагалася бути максимально тактовною і сказала:
«Дозволь мені спробувати ще раз. Я обов'язково буду вдосконалюватися!»
Лу Ган ще спав.
Сонг Сі обернулася і видихнула. Коли вона прийшла в себе, вона знову зіткнулася з Лу Ганом. Вона була готова виступати знову. Спочатку вона була сповнена довіри і думала, що її похвалять. Неочікувано сталося навпаки. Чи справді вона вела себе погано? Чи справді це змусило когось відвести погляд? Попередні режисери говорили їй, що вона грає добре. Їй просто не пощастило і їй бракувало ресурсів. Це все була брехня?
Сонг Сі подивилася на чоловіка перед собою. Здавалося, вона втратила впевненість.
«Просто кажи, що хочеш. Я можу прийняти це».
Лу Ган продовжував спати.
Сонг Сі ще більше нервувала.
«Старший, можете щось сказати? Що завгодно. Я прийму вашу критику і використаю її, щоб покращити себе!»
Лу Ган просто спав.
Серце Сонг Сі було розбите. Чому йому так важко було говорити? Яким жахливим був її виступ?!
Вона з цікавістю подивилася на Лу Гана і нарешті зрозуміла, що щось не так. Підійшовши до нього, вона вимовила:
«Лу Ган?»
Лу Ган міцно спав і дихав рівно.
Її гра була настільки гарною, що люди могли заснути! Сонг Сі недовірливо подивилася на свого нареченого. Вона була зовсім приголомшена.
«Мої кепські акторські здібності зробили його сонним».
Сонг Сі сиділа на дивані з важким серцем. У неї дійсно не залишилося сил. Майже здавалося, що вона відмовилася від виживання.
Коли вона продовжувала дивитися на Лу Гана, який спав, підтримуючи голову рукою, настрій Сонг Сі погіршився.
Вона задумалася, чи варто їй змінити свій шлях кар'єри. Яка була користь від акторської майстерності, що викликає сон?
Незважаючи на це, вона не хотіла здаватися. Бути актрисою було її мрією всього життя. Вона хотіла продовжувати вдосконалюватися!
Сонг Сі думала про себе, коли раптом задзвонив телефон.
Спочатку вона подумала, що це її телефон, і збиралася вимкнути його, тому що не хотіла турбувати Лу Гана, поки він спить. Потім вона виявила, що це не її телефон, а Лу Гана.
Сонг Сі витягнула шию й подивилася на стіл Лу Гана.
Тим часом Лу Ган зробив якийсь рух. Він повільно підняв голову і ніби остовпів. Він потягнувся до телефону. Оскільки він щойно прокинувся, його голос був трохи тихим.
"Привіт." - Він навіть не знав, що сказав співрозмовник, і лише відповів кількома «Ммммм», перш ніж покласти трубку.
Тоді Лу Ган зрозумів, що Сонг Сі сидить на дивані з мертвим виразом обличчя.
Ніби щойно прокинувшись від сну, він раптом згадав, що для нього виступає Сонг Сi!
Отже, він знову заснув під час виступу Сонг Сі.
Минулої ночі він переглянув багато фільмів, але жоден із них не спрацював. Проте він зміг заснути після того, як побачив, як Сонг Сі виступає!
Перший раз міг бути випадковим, але точно не другий раз, чи не так?!
Це точно було пов'язано з акторськими здібностями Сонг Сі!
Поки Сонг Сі могла приспати його, він був готовий дозволити їй залишатися біля нього.
«Ви добре грали».
Лу Ган відклав телефон і спокійно подивився на Сонг Сі. Він поводився так, наче не заснув і дивився весь її виступ.
"?"
Сонг Сі дуже хотіла вилаятися вголос! «Ти що, на біса, жартуєш? «Ти спав! Чомусь у вас вистачає нахабності казати мені, що я граю добре? «Як іронічно! Ти навіть кращий актор, ніж я!
Сонг Сі зовсім не повірила його словам і просто мовчала.
«Але ти не виглядаєш дуже популярною».
Сонг Сі холодно пирхнула й подумала: «Як я можу бути популярною з моїми гіпнотичними акторськими навичками? Це вийшло б, лише якби у всіх присутніх було безсоння».
Вона нарешті зрозуміла, чому не досягла успіху навіть через стільки років. Її акторські здібності були недостатніми!
"Ні."— сказала Сонг Сі тихим голосом.
«Чому б вам не змінити компанію?»
Лу Ган не підозрював, що його попередні дії вплинули на Сонг Сі. Він продовжив:
«У мене є медіакомпанія. Якщо ви бажаєте, ви можете подумати про реєстрацію».
Сонг Сі відчула, що він усе ще спить!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія (I Transmigrated As A Villain's Mother)
РомантикаСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...