Частина 145-146

47 12 2
                                    

Лу Ган замовк. Він ніколи не думав про це раніше!

Та чи мав він право сказати «ні»? Його дружина вже була на знімальному майданчику!

«Триматися за руки і обійматися — це добре, але не поцілунки чи інтимні відносини! Якщо ці сцени існують, краще видаліть їх!»

«Я знав це. Він має межі!»

Ян Хаоран швидко відповів: «Не хвилюйтеся, генеральний директор Лу. Я подбаю про це».

Лу Ган нарешті відчув полегшення.

«Як там справи? Хтось залякував Сонг Сі?»

"Звичайно, ні! Всі ладнають. Крім того, Сонг Ci перевершує наші очікування!»

"Добре. Вона дуже серйозно ставиться до своєї роботи. Просто переконайтеся, що все йде гладко».

Лу Ган сказав ще кілька слів Ян Хаорану, перш ніж покласти трубку. Після, зітхнув. Він міг сподіватися тільки на краще.

Офіційні зйомки розпочалися після завершення фотосесії.

Режисер Чжао з нетерпінням чекав виступу Сонг Сі. Зрештою, минулої ночі вона здивувала його. Чи був би він знову здивований сьогодні?

Сонг Сі не знала, що директор Чжао покладав на неї великі надії.

Так чи інакше, вони почали знімати сцену за участю «Тигра» та «Хе Ліан Ер». «Тигр» хотів запитати «Хе Лянь Ер» щось про «Хе Ін Ер». Однак раніше він образив «Хе Ін Ер», тому «Хе Лян Ер» відмовилася співпрацювати. У підсумку «Тигр» і «Хе Лян Ер» ледь не побилися.

Сонг Сі та Лу Цзінмін були готові.

Минулого вечора Лу Цзінміна переграв персонаж другого плану, тож він почувався трохи некомфортно й запам'ятав усі його репліки.

Директор Чжао вигукнув: «Дій!»

Сонг Ci миттєво вжилася в персонажа.

Лу Цзінмін подивився на неї і трохи насупився. Інший акторський склад мав середні акторські здібності, і лише Фу Вензе був кращим за нього. Іншими словами, йому має бути легко. Неочікувано Сонг Ci показала перевищення продуктивності. Це викликало у Лу Цзінміна тиск.

Коли вони знімали сцену, Лу Цзінмін не міг встигати.

«Мені шкода. Я не пам'ятаю рядків..."

Забування рядків було звичайним явищем, тому директор Чжао не дуже заперечував.

Коли Лу Цзінмін був готовий, вони продовжили зйомки.

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now