Частина 75: Правда

48 16 0
                                    

«Я все ще маю ще одну річ сказати». - Лу Хунйон подивився на Лу Ганя. Раптом його тон став ніжним.

«Лу Ган, оскільки вам вже байдужа компанія, ви повинні повернути мені частину акцій Лу Хена. У вас забагато, і це недоречно».

Лу Ган був миттєво приголомшений. Він ніколи не очікував, що його рідний батько вимовить такі слова.

Сонг Сі могла відчути зміни в емоціях Лу Гана. Вона обернулася й подивилася на нього. Потім вона міцно взяла його за руку й тихо сказала: - «Лу Ган...»

Лу Ган прийшов до тями після того, як почув голос Сонг Сі. Здавалося, йому стало трохи краще. Отямившись, він притулився до інвалідного візка й крижаним тоном сказав: - «Ніколи!»

Обличчя Лу Хунйона відразу потемніло. - «Лу Ган, ти... Спочатку...»

Раптом двері відчинилися, і Лу Хунйона перебили.

"Забирайся!" - Лу Хунхьон крикнув, не замислюючись.

Це налякало Чжу І, який уже плакав. Він заплакав ще голосніше і покликав батька. Це був  Чжу Мінжань, син Лу Суїна.

Лу Сюй, Лу Суо, Сонг Юджін та інші діти також прийшли.

Побачивши Лу Суо та Сонг Юджіна, Сонг Сі швидко встала. Вона виглядала стурбованою. Чи зазнавали вони знущань?

"Що не так? Хто тебе скривдив?» — запитав Чжу Мінжань. Його серце боліло, коли побачив, як Чжу І плаче.

Чжу І повернув голову і вказав на Лу Суо. Він кричав: - «Лу Суо знущався наді мною. Він диявол. Він штовхнув мене у воду і намагався втопити».

Тоді Чжу Мінжань помітив, що одяг Чжу І був мокрим.

Сонг Сі була шокована. Вона подивилася на Лу Суо, який стояв біля дверей. Його одяг теж був мокрий. Не гаючи часу, вона швидко підійшла. Очі Лу Суо були сповнені образи, а губи були міцно стиснуті.

" Це не так! Він упав у воду, я його витяг. Інакше він би потонув. Бреше, бо не хоче, щоб його лаяли!».

Коли Лу Суо говорив, з його очей почали текати сльози. Це було карколомне видовище, і на  Сонг Сі це сильно вплинуло.

Чжу І був онуком Лу Суїн. Він був повністю розпещений і зазвичай завдавав багато клопоту.

Коли Лу Хунйон почув це, він сердито вилаяв Чжу І: - «Ти зробив помилку, але ти звинувачуєш інших? Маленькому Суо всього п'ять років, а тобі десять. Як він міг тебе штовхнути?»

Лу Хунйонг подивився на родину своєї сестри і додав: «Чжу Мінжань, забери свого сина. Це сім'я Лу, а не ваша сім'я Чжу! Не приводьте його сюди, якщо він не знає, як себе поводити».

Чжу І не очікував, що його лаятимуть. Він заплакав ще дужче!

Чжу Мінжань глянув на матір. Оскільки Лу Суін була дівчинкою, вона не мала жодних прав у родині Лу. Тому вона не наважувалася відкрито виступати проти Лу Хунйона. Зрештою Чжу Мінжань міг лише встати та піти разом із Чжу І.

Лу Цзе подивився на їхні фігури, що виходили. Трохи подумавши, він сказав: - «Почекай, хіба Лу Сю теж не був внизу?» Чому б нам не запитати його?»

«Ви хочете сказати, що Лу Суо штовхнув Чжу І?» — холодно спитав Лу Ган.

Лу Цзе швидко відповів: - «Ні... я просто...»

«Ти краще будь обережним зі своїми словами». — перебив Лу Ган. - «Інакше я проголосую за професійного менеджера».

Лу Цзе відразу замовк. 

«Лу Ган, він просто...»

Лу Хунчан хотів стати посередником, але Лу Ган не погодився.

«Другий Дядя, найняти професійного менеджера — це добре, чи не так? Третій дядько теж погоджується. Якщо це буде більшість голосів, я не заперечую».

Лу Ган засміявся.

Лу Хонджу схрестив руки на грудях і голосно розсміявся.

Лу Хунчан повернув голову і також замовк.

Гнів Лу Гана щойно вщух, коли він почув, як батько запитує: - «Лу Сюй, скажи мені, що саме трапилося?»

Лу Ган скрипнув зубами і подивився на Лу Хунйонга. - «Ви не вірите Лу Суо?»

Лу Хунйон підвів очі. - "Я згоден. Однак Лу Сю був там у той час. Він найстарший і відповідальний за їх догляд. Він точно знав, що сталося!»

 Лу Ган посміхнувся. Зневажливим тоном він сказав: - «Ви думаєте, що Лу Суо підштовхнув Чжу І? Лу Суо — ваш біологічний онук. Ви спостерігали, як він росте. Хіба ви не знаєте його особистості? Як можна довіряти словам Чжу І, ніж словам Лу Суо? Лу Суо робив подібні речі раніше?»

Лу Хунйон був трохи приголомшений, але відповів глибоким голосом: - «Я не сумніваюся в Лу Со. Оскільки ти йому дуже довіряєш, тобі не варто хвилюватися про те, що скаже Лу Сю, чи не так?»

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now