«Сонг Ci дивовижна...»
«Здається, навіть Фу Венце визнає її. Коли вони розмовляють, він завжди посміхається...»
«Це нормально. Всім подобаються талановиті люди. Крім того, Сонг Сі добра і скромна. Після показу фільму я впевнений, що її сприймуть дуже позитивно».
Кроки Чу І зупинилися.
Невдовзі натовп розійшовся. Лише тоді Чу І побачив Сонг Сі та Лу Цзінміна. Вони спілкувалися з посмішками на обличчях.
Лу Цзінмін не очікував, що сцену Сонг Сі та Фу Венцзе буде зроблено в одному кадрі. Він не міг не почуватися трохи пригніченим. Зрештою, Сонг Сі була молодшою і мала менше досвіду, ніж він.
«Вона неймовірна. Вона навіть могла працювати зі старшим актором, не відчуваючи жодного тиску».
Лу Цзінмін зрозумів, що Сонг Сі справді працьовита і талановита. Його захоплення нею зростало.
«Ти точно станеш успішною у майбутньому».
Лінь Тін повторила: «Так. Я дивилася раніше, і ви були чудові».
У цей момент вона була в основному фанаткою Сонг Сі.
Сонг Сі спокійно відповіла: «Це нічого...»
Вона намагалася бути скромною. Причин нервувати не було. Адже вона бачила багатьох відомих акторів і актрис за свій час у якості статиста. Крім того, її почуття пом'якшилися після численних розчарувань.
Сонг Сі знову подумала про Чу І. Він був таким же, як вона, до її переселення. Пошукавши деякий час, вона нарешті знайшла його.
Вони посміхнулися одне одному.
Чу І не хотів турбувати Сонг Сі, тому він розвернувся і продовжив те, що робив.
Виступ Сонг Сі змусив інших членів знімальної групи відчути тиск, оскільки їхні акторські здібності були лише посередніми. Вони могли лише продовжувати старанно тренуватися.
Сонг Сі продовжувала їм допомагати. Вона також приділяла трохи часу Чу І і часто підбадьорювала його.
«Якби мене тоді хтось так підтримав, я була би набагато щасливішою...»
Однак Чу І почувався дещо незручно. Що, якби він негативно вплинув на виступ Сонг Сі?
Сонг Сі посміхнулася і сказала: «Цього не станеться. У вас хороші акторські здібності. Я буду продовжувати вдосконалюватися, якщо ми будемо продовжувати це робити».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія (I Transmigrated As A Villain's Mother)
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...