Частина 43 Минуле, яке було гірше за смерть.

55 21 0
                                    

Після інциденту з Ді Чжуняном Сонг Сі не могла не почуватися не по собі. Коли вони повернулися додому, вона проявила ініціативу й запитала Лу Гана: - «Які сцени ти хотів би подивитися сьогодні?»

Сказавши це, вона мило підморгнула.

Лу Ган відчув бажання засміятися. Коли Сонг Сі була поруч, він завжди почувався дивно розслабленим. Так чи інакше, він знайшов книгу і вибрав сцену.

«Ця. Коли я дивився фільм, гра актора особливо не виділялася».

"Нема проблем! Можеш лежати і дивитися». - Так було б легше заснути, але Сонг Сі приховала цю частину при собі.

Вона була справді задумливою.

Лу Ган нахилився до неї ближче й сказав: - «Чому ти така слухняна?»

«Я завжди була дуже слухняною». - Сон Сі кліпала очима і продовжувала поводитися мило.

Лу Ган посміхнувся. - «Можеш спочатку потренуватися. Я збираюсь прийняти душ."

"Чи потрібна Тобі допомога?" — запитала Сонг Сі.

Лу Ган обернувся і відповів: - «Тепер ти поводишся неслухняно».

Сонг Сі швидко прикинулася слухняною. Зрештою, вона б ніколи навмисно не ступила на мінне поле.

Лу Ган знову посміхнувся. Він взяв піжаму і пішов у ванну.

Сонг Сі подивилася на сцену, яку збиралася виконати. Вона вже була готова. Однак Лу Ган ще не вийшов з душу. Тому вона взяла агатовий браслет, який купила раніше, і зайшла в кімнату Лу Суо.

Лу Суо вже спав. Сонг Сі обережно поклала коробку біля його ліжка. Це було б для нього сюрпризом, коли б він прокинувся.

Коли Сонг Сі пішла, Лу Суо відкрив очі. Він просто вдавав, що спить. Маленький хлопчик хвилювався за Лу Гана, тому йому було важко спати. Він відкрив коробку і знайшов усередині агатовий браслет.

В середині браслета з агату був маленький замочок. Це було вишукано і чарівно. Незважаючи на це, Лу Суо почувався байдужим. Він уже звик до розкоші. Подивившись, він закрив коробку. Оскільки Сонг Сі залишила його біля його ліжка, вона, мабуть, хотіла, щоб це стало сюрпризом. У такому випадку він мав діяти відповідно завтра вранці. Це було занадто легко для нього.

Лу Суо увімкнув нічну лампу і вийшов босоніж. Він тихенько навшпиньках пройшов до кімнати Лу Гана, бажаючи почути розмову дорослих.

Маленький хлопчик обережно прихилився до дверей і обережно прислухався.

Лу Ган щойно вийшов з душу. Сонг Сі негайно зайняла свою чергу.

«Тобі не треба мене чекати. Наступного разу просто скористайтеся ванною у кімнаті для гостей».

«Я думала, ти збираєшся запросити мене прийняти душ разом». — сором'язливо сказала Сонг Сі. Вона все ще була в характері.

Кожного разу, коли щось подібне траплялося, Лу Ган задавався питанням, чи справді він подобається Сонг Сі. Інакше навіщо дівчині бути такою ініціативною?

Сонг Сі нахилилася ближче й запитала: - «Ти не хочеш?»

Лу Ган почувався безпорадним. - «Ти кидаєш мені виклик?»

"Ні." - Сонг Сі похитала головою. Вона кинула на нього погляд, наче хотіла сказати: - «Тобі соромно».

Лу Ган це зрозумів. Це його так розлютило, що він мало не впав з інвалідного візка.

Сонг Сі негайно розвернулася і побігла до ванної кімнати. 

«Що думає ця жінка? У мене від неї болить голова».

У цей момент у Лу Гана раптово задзвонив телефон. Він глянув на нього й побачив ім'я «Су Ючен». Останній надіслав йому повідомлення.

[Лу Ган, я хотів сказати тобі це під час нашої вечері, але вважав, що це недоречно. Раніше я бачив Сонг Сі та Ді Чжуняна в барі. Він не звертав на неї особливої ​​уваги і завжди був оточений красивими жінками. Хоча раніше він створював неприємності, я не думаю, що він просто плескав дурниці. ]

Лу Ган подумав і пішов на балкон. Потім він зателефонував Су Юченгу. Інша сторона миттєво підхопила.

"Дякую. Я знаю, що ти дбаєш про мої інтереси».

«Немає потреби мені дякувати. Я ніколи не очікував, що все обернеться таким чином», – сказав Су Ючен з усмішкою.

Лу Ган відповів: - «Я теж цього не очікував».

«Ти справді їй подобаєшся?» — з цікавістю запитав Су Ючен.

«Я видатна людина. Хіба це не нормально, що вона закохана в мене?»

«Нарешті ти знову бадьорий!»

«Я завжди був жвавим».

Су Ючен поклав слухавку й емоційно зітхнув. Старий Лу Ган був ще живий, але ця частина його ледве трималася. Він згадав, як змінився Лу Ган після автокатастрофи. Останній лише мовчки сидів у своєму інвалідному візку, а очі його були холодними. Крім того, атмосфера навколо нього стала важкою і задушливою.

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now