Частина 62 Не гнівайся

49 18 0
                                    

Обличчя Сонг Сі відразу почервоніло. Її голос звучав ніжно і сором'язливо, коли вона запитала: - «Чому ти обійняв мене нізчого?»

Лу Ган відпустив і подивився на темно-червоне обличчя Сонг Сі. Його очі були наповнені ніжністю.

«Я просто відчув, що ти чарівна».

На мить Сонг Сі не знала, що відповісти. Тим не менш, вона була зворушена. Вона сказала тихим голосом: - «Я піду забрати Юджіна».

Лу Ган подивився їй у спину, коли вона виходила, і посміхнувся. Його дружина була справді невинною. Її слова були різкими, але щоразу, коли він торкався її, вона червоніла. Це було справді мило.

Сонг Юджін був здивований, побачивши Сонг Сі після школи. Шофер Лу Гана мав забрати його сьогодні. Однак Сонг Юджін нічого не сказав і просто підійшов до Сонг Сі.

«Я хочу з'їсти торт. Юджін, ти підеш зі мною, щоб купити один». — сказала Сонг Сі, тримаючи за руку молодшого брата.

Сонг Юджін не мав жодних заперечень. Він кивнув.

Насправді Сонг Сі зустріла Сонг Юджіна сьогодні, тому що вона хотіла щось з ним обговорити. Це не було нічого великого. Вона просто хотіла, щоб Сонг Юджін був поінформований.

«Ми з дядьком Лу одружені. Ми законно чоловік і дружина».

«О». - Як завжди, вираз обличчя Сонг Юджіна був спокійним.

Сонг Сі уважно спостерігала за ним. Оскільки його емоції не змінювалися, вона продовжила: 

«Тепер дядько Лу став твоїм зятем. Я також мама маленького Суо. Відтепер я теж відправлятиму і забиратиму його зі школи. Я поводитимуся з ним так само, як і з тобою. Водночас ваш швагер ставитиметься до вас так само, як до маленького Суо. Це як мати двох батьків, які захищають тебе. Ви з цим згодні?»

«Так». - спокійно відповівв Сонг Юджін.

Сонг Сі запевнила: - «Звичайно, я все ще віддаю тобі найбільшу перевагу».

Почувши це, очі Сонг Юджіна стали трохи емоційнішими. Він підняв голову й подивився на Сонг Сі.

«Це добре, якщо ти більше віддаєш перевагу маленькому Суо. Усім подобається добре вихована дитина».

До того ж він їй навіть не сподобався спочатку, чи не так?

Сонг Сі не очікувала отримати таку відповідь.

Вона здивовано сказала: - «Ти мені не віриш?»

Після всього, через що вони пройшли у минулому, Сонг Юджін справді не довіряв Сонг Сі. Незважаючи на те, що він був її молодшим братом, він все одно був мозолем на оці. Крім того, Лу Суо був дуже симпатичний. Він був милий і розумний. Не було б дивним, щоб Сонг Сі віддавала йому перевагу.

Сонг Юджін спокійно сказав: - «Лу Со дуже милий. Цілком природно, щоб він тобі подобався більше».

Сонг Сі вважала, що Юджін надто безсердечний!

«Невже ти забув, якою я була до тебе доброю? Тобі зовсім байдуже до мене? Я справді найбільше віддаю тобі перевагу. Але ти намагаєшся мене відштовхнути!»

Сказавши це, Сонг Сі навмисне відвернула голову та вдала, що сердиться.

Юджін давно не бачив її сердитого обличчя, тому що останнім часом вони добре ладнали. Минулі спогади почали заповнювати його голову, такі як поганий характер Сонг Сі та її образи. Однак Сонг Юджін не боявся цих речей. Поки він стримував свої емоції, все було б добре. І все ж, якби вони могли порозумітися, справи були б кращими. Він не хотів щодня ненавидіти Сонг Сі.

Сонг Сі дійсно змінилася, і він не хотів, щоб вона поверталася назад.

Юджін кліпав очима. Вперше він хвилювався. Тепер, коли він її розлютив, що йому робити? Чому Сонг Сі взагалі розлютилая? Він не розумів. Він щось не так сказав? Лу Суо дійсно був симпатичнішим за нього.

Його сестра все ще не дивилася на нього. Він трохи завагався, а потім тихо сказав: \

«Мама сказала, що всі люблять милих і слухняних дітей».

Сонг Сі помітила, що він таємно спостерігає за нею. Вона хотіла побачити, що Юджін робитиме далі, тому продовжувала ігнорувати його.

«Я не слухняний і не милий». - Голос Юджіна був спокійним.

«Ось чому я сказав, що це нормально, що ти більше віддаєш перевагу Маленькому Суо. Я просто не симпатичний. Це не має до вас нічого спільного».

Сказавши це, він подивився на Сонг Сі й помахав їй.

Сонг Сі ніколи не думала, що до неї так ставляться. Вона повільно нахилилася.

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now