Частина 70 Дивне відчуття

54 15 0
                                    

«Сонг Сі, ти сука!» - Ян Хань скрипнула зубами.

Сонг Сі мала невинний вираз обличчя.

«Я тебе хвалила. Чому ти на мене лаєшся?»

Ян Хань з ненавистю глянула на неї.

«Сонг Сі, це ще не кінець». - Сказавши це, Ян Хань потоптала геть на високих підборах.

Сонг Сі посміхнулася і знову одягла сонцезахисні окуляри. Вона повернулася до Ян Хаорана і сказала: - «Ходімо, брате Ян».

Ян Хаоран подивився на неї і мав змішані почуття. Трохи подумавши, він ввічливо запитав:

«Сонг Сі, які ваші плани зараз?»

Відповідь Сонг Сі була дуже простою.

«Якщо буде підходяща роль, я її візьму. Якщо ні, я почекаю».

Ян Хаоран багатозначно запитав: - " Яка саме вважається підходящою?"

Лу Ган сказав, що Сонг Сі була красивою та ніжною актрисою з неперевершеними навичками. Їй підійде будь-яка роль. Однак, якщо це правда, чому вона ще не стала популярною? Його начальник, мабуть, упустив деякі деталі. Якби він не зміг зробити Сонг Сі успішною, він втратив би посаду менеджера!

Ян Хаоран також розмовляв з Девідом наодинці. Він хотів краще пізнати Сонг Сі. Несподівано слова Девіда були такими: «Окрім того, що вона красива, вона марна! Вона не може грати і має жахливе ставлення. Все, що вона робить, це сперечається та б'ється з іншими!»

Коли Ян Хаоран почув це, він був повністю приголомшений. Девід і його бос описували зовсім іншу людину? Отже, Ян Хаоран не міг нічого заздалегідь спланувати для Сонг Сі. Він боявся, що якщо вона буде чимось незадоволена, Лу Ган звільнить його. Кілька разів подумавши над цим питанням, він нарешті запитав:

«Ви будете зніматися лише у великих постановках із відомими режисерами? Ви ж не розглядатимете малобюджетний фільм, чи не так?»

«Якщо сценарій хороший, я навіть готова бути персонажем другого плану».

Сонг Сі не мала жодної влади чи впливу в попередньому світі. Отже, вона не була вибаглива.

Раптом вона щось подумала.

«Але...»

Ян Хаоран подивився на неї, і його серце затремтіло.

"Але що?"

Сонг Сі на мить замовкла.

«Я не хочу, щоб місце зйомок було надто далеко від дому».

Ян Хаоран був шокований.

"Це все?"

Сонг Сі кивнула.

«Решта у твоїх руках, брате Ян. Мені не потрібно брати участь».

Ян Хаоран кивнув і подивився на неї з недовірою. Ця людина зовсім відрізнялася від того, що описав Девід. Оскільки інших заперечень не було, вони розійшлися.

Сонг Сі пішла забрати Лу Суо раніше Сонг Юджіна. Лу Суо насправді був на два роки молодший за Юджіна. Перший наступного року піде в перший клас.

Лу Суо з цікавістю подивився на початкову школу Сонг Юджіна.

«Чи можу я відвідувати цю школу наступного року?»

«Так, ти можеш ходити в ту ж школу, що й Юджін». - сказала Сонг Сі, гладячи його по голові.

«Чи буду я з ним в одному класі?»

"Звичайно, ні. Ти будеш лише першокласником, а Юджін - у другому класі».

Сказала Сонг Сі з безпорадною посмішкою.

«О».

Лу Суо більше нічого не сказав. Коли Сонг Сі відчинила двері та вийшла з машини, він пішов за нею.

Юджін вийшов із шкільних воріт. За звичкою він глянув туди, де його зазвичай чекала Сонг Сі. Він побачив, що Лу Суо стоїть біля неї.

Коли Лу Суо побачив Юджіна, він наслідував дії Сонг Сі та помахав йому.

Сонг Юджін згадал, як Сонг Сі сказала, що з сьогоднішнього дня вона також забератиме Лу Суо. Він кліпав очима й дивився на них обох. У його серці було якесь дивне почуття.

Тим не менш, він спокійно підійшов до Сонг Сі та сів у машину. Він сидів біля вікна, тримаючи в руках портфель.

Сонг Сі сиділа між Юджіном та Лу Суо.

Невдовзі Лу Суо висунув голову й запитав: - «Дядько, ти вивчаєш арифметику й грамоту?»

"Так." - Сонг Юджін кивнув.

«Тоді ми вчимося того самого». - підсумував Лу Суо.

Сонг Юджін на мить подумав, перш ніж сказати: - «Це інше. У дитсадку все набагато простіше».

Лу Суо не повірив його словам.

"Невже це так?"

Оскільки вони двоє розмовляли, Сонг Сі підняла Лу Суо та посадила його біля Юджіна. Потім вона пересунулася і сіла біля вікна.

«Вам, хлопці, так легше розмовляти. Якщо я сяду посередині, я буду тільки заважати».

Сонг Юджін подивився на Сонг Сі, і дивне відчуття, яке було раніше, повернулося.

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now