Частина 59 Спробуйте сказати їй.

50 18 1
                                    

Слова Лу Гана, очевидно, були спрямовані на когось конкретного. Його поспішне одруження також було пов'язане зі смертю Лу Хена. Коли Хуан Хао подумав про це, він не міг не зітхнути.

В очах громадськості смерть Лу Хена була нещасним випадком. Однак Лу Ган припустив, що це було навмисне вбивство. Ціллю, очевидно, був Лу Хен, але Лу Ган також міг бути включений. Зрештою, було легше зловити їх усіх одним махом. Отже, Лу Ган навмисно дозволив людям поширювати чутки про те, що він відмовився від себе.

Незважаючи на це, Хуан Хао не повірив чуткам. Він згадав, що хтось зізнався Лу Гану під час їхнього навчання в школі. Останній це ненавидів. Він сказав, що для розвитку почуттів потрібен час, а кохання з першого погляду було смішним. Тепер все було зовсім навпаки. Він поспішно одружився і нібито був закоханий у Сонг Сі, хоча вони провели разом лише короткий час.

Хуан Хао подумав: «Ймовірно, він намагається замаскуватися й захистити Лу Суо. Це єдиний логічний висновок».

Лу Ган не дбав про власну безпеку, але він точно дорожив Лу Суо. Хуан Хао, Мі Цілу та інші його друзі були дуже раді, що Лу Суо вижив у автокатастрофі. Інакше Лу Ган збожеволів би!

Лу Суо був ще малий, тому Лу Ган намагався нести цей тягар сам. Йому потрібно було залишитися живим, щоб розкрити цей інцидент і зловити винного.

Часом Хуан Хао сподівався, що це був просто нещасний випадок. Він також сподівався, що кохання Сонг Сі до Лу Гана справжнє, що вона вийшла за нього заміж без будь-яких прихованих мотивів. Все, що він хотів, це щоб його хороший друг був щасливий, особливо після такої жахливої ​​трагедії.

Сонг Сі та Лу Ган пішли до приватної кімнати готелю. Незабаром після цього прибули Хуан Хао і Су Ючен. Мі Кілу з'явився останнім. Як тільки він увійшов до кімнати, він подивився на Сонг Сі та Лу Гана. Тоді він миттєво запитав: 

«Ви обоє справді одружені?»

"Звичайно." - Вираз обличчя Лу Гана був спокійним.

«Це відбувається занадто швидко». - Мі Кілу сів. Він схопив шматочок кавуна і почав його жувати.

Лу Ган посміхнувся. - «Ти заздриш?»

«Коли у вас буде весільна церемонія?» — запитала Мі Кілу.

Су Ючен і Хуан Хао витріщилися на Лу Гана, не промовивши ні слова. Вони теж хотіли знати!

Лу Ган обернувся, щоб поглянути на Сонг Сі.

Вона трохи вагалася, перш ніж м'яко сказала: - «Ми поговоримо про це пізніше. Є ще над чим попрацювати. Я не хочу, щоб мене знали лише моїм чоловіком».

Мі Кілу не очікував почути такої відповіді. Зрештою, Сонг Сі була закохана в Лу Ган багато років. Вона нарешті побувала з ним, тож чому вона відкладала весільну церемонію? Він глянув на Лу Гана і запитав: 

«Ти теж не поспішаєш проводити весільну церемонію?»

Відповідь Сонг Сі також здивувала Лу Гана. Якби Лу Цзінцзін почула це, вона б точно подумала, що Сонг Сі була з ним лише заради слави та багатства. Він раптом відчув легкий жаль. Якби тільки Лу Цзінцзін була тут сьогодні. Він дуже хотів побачити реакцію Сонг Сі.

"Ти впевнений?" — спитав Лу Ган.

З його виразу та тону Сонг Сі зрозуміла, що він знову дражнить її. Вона дуже хотіла його вдарити. Однак цю справу вирішила не вона. Перед тим, як вони двоє одружилися, Лу Ган вже заявив, що не планує проводити весільну церемонію. Сонг Сі зберегла вираз обличчя й злегка посміхнулася.

"Ти все, що мені потрібно. Більше мене не хвилює».

Лу Ган кивнув. - «Це справді зворушливо».

Потім він подивився на своїх друзів. - «Ви, хлопці, зворушені?»

Його друзі мало не закотили очі. Навіщо вони взагалі прийшли?!

«Зворушений».

«Те саме».

"Я також."

Лу Ган був задоволений і розчарований водночас. Якби Лу Цзінцзін була поруч, він би також запитав і її, чи зворушена вона. Яка прикрість.

Після того, як святкова трапеза закінчилася, Сонг Сі та Лу Ган сіли в його машину.

Хуан Хао не міг не надіслати повідомлення Лу Гану.

[Ваш шлюб якось пов'язаний з Лу Хеном, так? ]

[ Що ти намагаєшся сказати? ]

[Чи знає Сонг Сі про це? ]

Лу Ган глянув на Сонг Сі, яка стояла поруч. На її обличчі все ще була спокійна усмішка. Коли вона помітила, що він дивиться на неї, вона кліпнула й тепло всміхнулася.

"Що не так?"

Лу Ган нічого не сказав. Сонг Сі не повинна була знати.

Коли Лу Ган не відповів, Хуан Хао надіслав ще одне повідомлення.

[ Ти не сказав їй, чи не так? У будь-якому випадку, якщо ти їй дуже подобався стільки років, ти повинен спробувати відповісти їй взаємністю. Любов взаємна. Я сподіваюся, що з тобою буде хтось справжній. ]

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now