Частина 185-186

45 12 2
                                    

Лу Ган не відповів.

Сонг Сі знала, що він почувається ніяково. Отже, вона сказала: «Я не кажу, що ми маємо зараз приймати душ разом. Я повернуся знову через кілька місяців. Просто почекай мене».

Лу Ган міг зрозуміти, що Сонг Сі була уважною.

«Мені так пощастило зустріти таку ніжну, уважну та щиру людину...»

Лу Ган не мав духу відмовити Сонг Сі. Він поцілував її і тихо сказав: «Добре».

«Ти не можеш відмовитися від своїх слів, добре?» - Тон Сонг Сі був легким і веселим.

"Гаразд." - Лу Ган також був дуже щасливий.

Сонг Сі міцно обняла Лу Гана і закрила очі. - "Надобраніч."

"Надобраніч." - Лу Ган поцілував Сонг Сі в чоло.

Наступного ранку Лу Суо розбудив будильник. Він був у заціпенінні і не мав наміру вставати.

Сонг Юджін відкрив очі й простягнув руку, щоб вимкнути будильник. Потім він потряс Лу Суо і закликав: «Піди вмийся і готуйся! Ти повинен відвідувати школу».

Лу Суо кивнув і сонний піднявся з ліжка. Раптом він помітив, що Сонг Юджін все ще сидить на ліжку.

"Чому він не готується?" Лу Суо протер очі й тихо запитав: «Чому ти ще не встав з ліжка?»

Сонг Юджін безпорадно відповів: «Я сьогодні не піду до школи. Ти вже забув, що сталося?»

Лу Суо відразу перестав терти очі.

'Це вірно! Йому не потрібно відвідувати уроки, поки він не зарахований до нової школи! Чому це так несправедливо?!

Лу Суо надзвичайно заздрив. Він почав влаштовувати жалюгідну вечірку для себе! Як світ міг бути таким жорстоким до нього?

Побачивши вираз Лу Суо, Юджін зітхнув. Після цього він підняв ковдру і піднявся з ліжка.

«Добре, я вмиюся і поснідаю з тобою».

Здавалося, Лу Суо зовсім не втішився.

«Але ти не можеш відвідувати школу зі мною! Чи можемо ми помінятися місцями?»

  Юджін насмішився: «Я думав, ти знаєш, що школа важлива?»

Лу Суо мало не закричав: «Ти справді повірив моїм словам?!»

Сонг Юджін явно не довіряв його словам у минулому!

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now