Сонг Сі раптом щось згадала й одразу змінила формулювання. - «Наша мама чудова...»
Сонг Сі та її мати були дуже схожі. Сонг Юджіну вона часто нагадувала Конг Чуюн, коли він бачив обличчя Сонг Сі. Просто «Сонг Сі» його ніколи не любила.
Однак за ці кілька днів вона незрозумілим чином сильно змінилася. Вона була не схожа на себе в минулому, а більше походила на їхню матір.
Сонг Сі була трохи збентежена через свою помилку раніше. Вона змінила тему і сказала: - «Іди зроби домашнє завдання. Я піду обговорити транспортне питання».
"Добре."
Сонг Юджін глянув на неї, перш ніж обернутися. Він нічого не сказав, але в його очах був незрозумілий вираз.
Коли Сонг Сі пішла шукати Лу Гана, він уже був у своїй спальні. Його голова була опущена, ніби він комусь писав. Побачивши, що Сонг Сі підходить до нього, він відклав телефон і запитав: - «Як справи? Юджін звик до навколишнього середовища?»
Сонг Сі кивнула. - «Він уже розпакував речі і зараз робить домашнє завдання».
Лу Ган нарешті відчув себе спокійно. - «Чи є ще щось, що потрібно додати до його кімнати?»
«Ні, він сказав, що цілком задоволений. Якщо йому щось знадобиться в майбутньому, я йому це куплю».
" Гаразд", — безпорадно сказав Лу Ган.
Сонг Сі подивилася на чоловіка й усміхнулася. Вона втішила його:
«Юджін дуже дорослий. Він може виглядати нелегким у спілкуванні, але він дуже вихований. Так що не хвилюйтеся. Він не ввічливий, а щиро відчуває, що всього достатньо».
Лу Ган зрозумів. І все-таки він не міг не зітхнути в душі.
Сонг Сі підійшла до свого багажу.
«Добре, поки що припинимо говорити про цю дитину. Яку шафу я можу використовувати? Я збираюся розпакувати свої речі».
Лу Ган підсунув свій інвалідний візок до шафи праворуч. - «Цей рядок повністю твій».
"?"
Чому гардероб був такий великий?
«Хіба цього мало?»
Лу Ган помітив, що Сонг Сі не говорить. Він трохи подумав, перш ніж сказати: «Кімнату для гостей по сусідству можна перетворити на гардероб для вас».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія (I Transmigrated As A Villain's Mother)
РомантикаСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...