Частина 133-134

44 12 1
                                    

Сонг Сі впевнено сказала: «Все буде добре. Я не втомлююся легко. До речі, я не маю великого досвіду, але я все одно актриса. Я подбаю про те, щоб ти залишився задоволений!»

Лу Ган безпорадно сказав: «Ми зможемо зробити це наступного разу!»

Сонг Сі була незадоволена.

"Наступного разу? Коли?"

«Коли настане відповідний час».

«Коли це?»

Сонг Сі була схожа на старанного учня початкової школи, який сповнений рішучості отримати відповідь.

Лу Ган замовк. Чи буде колись вирішено це питання?

Сонг Сі схрестила руки. Її вії тріпотіли, від чого його серце стало неспокійним.

«Не хвилюйся. Я буду використовувати лише свої руки, як і ти. Стримуватися так довго – це погано. Твоє тіло потребує вентиляції! Нема чого соромитися. Це нормально."

Лу Ган мовчав.

Сонг Сі піднялася на ліжко й лягла біля свого чоловіка. Їхні обличчя майже стикалися.

Лу Ган швидко розвернувся і спробував стриматися.

«Почекай ще трохи. Наступного разу..."

Попередні зусилля Лу Гана були майже марними. Адже він все-таки був чоловіком! Він точно був у захваті від того, що щодня в його обіймах є красива жінка. Він хотів Сонг Сі, але час просто не був відповідним. Все було б несправедливо для Сонг Сі.

З цією думкою Лу Ган швидко підняв руку й вимкнув світло. У кімнаті стало непроглядно темно. Він полегшено зітхнув. Поки вони не дивляться очима, Лу Ган не буде зачарований своєю дружиною.

Сонг Сі не знала, сміятися їй чи плакати. Чи справді він її боявся? Якби не медична карта, вона б повірила, що з його чоловічою частиною щось не так.

"Подумай над цим. Завтра я приєднаюся до виробничої групи. Я буду зайнята роботою. До того часу я вже не можу тобі допомогти».

Лу Ган обійняв її за талію і ніжно сказав: «Я прийду і відвідаю тебе».

Сонг Сі була трохи схвильована.

«Справді? Коли ти приїдеш?"

Лу Ган тихо відповів: «Коли в мене буде час. У будь-якому випадку, тобі не потрібно хвилюватися. Я про все подбаю».

Серце Сонг Сі пом'якшилося, коли вона почула слова Лу Гана.

Вони були так близько, що вона відчувала його подих.

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now