Частина 285-286

43 13 1
                                    

Лу Со відчув, що Сонг Юджін витріщився на нього, але вдав, що не помічає.

'Сьогодні свято! Я не хочу робити домашнє завдання!»

Сонг Юджін міг зрозуміти, про що думає Лу Со, і вирішив цього разу відпустити його. Він повернувся до своєї кімнати й читав сам.

Коли Сонг Юджін пішов, Лу Суо зітхнув із полегшенням. Малюк із задоволенням продовжував дивитися мультфільми.

З іншого боку, Сонг Сі та Лу Ган були зайняті своєю роботою. Незважаючи на те, що сьогодні свято, вони продовжували працювати.

Лу Ган побачила, що Сонг Сі працює на своєму телефоні, і сказала: «Я теж побудую для тебе кабінет».

Сонг Сі похитала головою.

«Я не буду вдома більшу частину часу через зйомки. Це непотрібно».

"Ти маєш рацію. Можливо, мені варто просто перепланувати свою кабінет і додати для тебе письмовий стіл».

Сонг Сі сподобалася ця пропозиція. Вона кивнула й продовжила роботу.

Коли мультфільми Лу Суо були закінчені, була вже перша година дня. Він не міг не почуватися трохи винним.

Лу Суо навшпиньках підійшов до кімнати Сонг Юджіна і просунув голову в двері.

Сонг Юджін спокійно запитав: «Що ти робиш?»

Лу Суо був застигнутий зненацька і запанікував. - "Чому ти тут?"

«Це моя кімната».

Лу Суо сердито сказав: «Я питаю, чому ти стоїш за дверима!»

Сонг Юджін взяв чашку. - «Піди і принеси води».

"Гаразд."

Лу Суо зробив, як йому було сказано, і повернувся з нетерплячим виразом обличчя.

Сонг Юджін подивився на нього і запитав: «Ти хочеш тепер читати?»

Лу Суо почувався безпорадним.

«Невже я повинен робити таку жорстоку річ?»

Незважаючи на це, він узяв книгу, сів поруч із Сонг Юджіном і почав читати.

Сонг Юджін був задоволений і продовжив читати свою книгу. Він закінчив це близько третьої години.

Лу Суо ще не закінчив.

Сонг Юджін подивився на обличчя Лу Суо. Він не міг не вщипнути його ніжно.

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now