Частина 63 Смішна людина

50 17 0
                                    

Сонг Юджін підняв руку, щоб торкнутися її голови. Його голос був незвичайно ніжним.

«Не гнівайся, гаразд? Будь хорошою."

Він дивився на Сонг Сі щирим і м'яким поглядом. Сонг Юджін не хотів, щоб вона сердилася. Тож він спробував імітувати спосіб вмовляння Сонг Сі та використав це проти неї самої.

Сонг Сі глянула на нього. Вона ніколи не очікувала такого сценарію. Сонг Юджін був набагато ніжнішим, ніж вона собі уявляла. Це було чудово. Завдяки їй цей світ змінювався. Навіть у холодному голосі виконавця головної ролі було тепло.

Сонг Сі простягнула руку й узяла Юджіна.

«У цьому світі всі різні. У нас є свої особливості та характери. Для мене ти дуже милий, слухняний і розумний. Я також щаслива, що ти мій молодший брат».

Юджін був здивований.

«Але мама сказала, що такі діти, як я, не дуже симпатичні...»

«Мама помилялася. Просто будь собою. Цього достатньо."

Сонг Сі зрозуміла, що Конг Чуюн не мала поганих намірів. Юджін від природи був холодним і байдужим. Конг Чуюн просто хотіла, щоб він був таким, як будь-яка інша звичайна дитина. Таким чином він міг знайти друзів і стати більш комунікабельним.

Юджін був збентежений і здивований водночас.

«З тобою все в порядку. Мамині думки говорять лише за неї. Вона не може представляти всіх, особливо мене. Веди своє життя так, як тобі хочеться. Рано чи пізно ти зустрінеш однодумців. Наприклад, мені може подобатися дуріан, а іншим ні. З іншого боку, я не люблю коріандр, але інші люблять. Ти розумієш, що я хочу сказати?»

Сонг Сі пошкодувала маленького хлопчика.

Юджін тихо подивився на неї. Нарешті він кивнув.

"Я розумію."

«Не відчувай бажання бути більше схожим на маленького Суо. Незважаючи на те, що я люблю його, я все одно найбільше віддаю перевагу тобі. Ви також можете заявити про цей факт голосно й гордо, якщо хтось запитає, — серйозно сказала Сонг Сі, потираючи обличчя Сонг Юджіна.

Сонг Юджін не міг стримати посмішки. Хоча його усмішка не була очевидною, Сонг Сі все одно помітила її. Спочатку Сонг Юджін не переймався цими речами, тому що він уже онімів від травми. Тим не менш, на той момент він був ще дуже молодий. Його серце ще могло змінитися. Можливо, він не чекав кохання, але мати його, очевидно, було краще!

Сонг Сі нахилилася й підійняла Сонг Юджіна. Вираз його обличчя вже нормалізувався.

"Що не так?" — спантеличеним тоном запитав маленький хлопчик.

«Нічого. Я просто хотіла тебе обійняти, бо давно цього не робила. Коли ти виростеш, я більше не зможу цього робити», — сказала Сонг Сі.

Очі Сонг Юджіна відразу ж сповнилися презирства. - «Ти нещодавно обіймала мене, вчора».

Сонг Сі негайно зупинила його: - «Я не пам'ятаю».

Сонг Юджін безпорадно зітхнув. У його сестри виявилася дуже погана пам'ять. Проте він не чинив опору і просто схилився до її обіймів.

Купили вдвох тістечок і пішли додому.

Лу Суо спирався на руки Лу Гана під час перегляду мультфільмів. Побачивши брата й сестру, він підняв свою маленьку руку, показуючи їм підійти.

«Спробуй цю випічку. Вони дуже смачні». - Сонг Сі відкрила пакунок у своїй руці та простягнула його Лу Суо.

Лу Суо з'їв один, а інший віддав Лу Гану.

Взявши його, Лу Ган глянув на Сонг Сі. Він не запитав, чому вона сьогодні відмовила водієві, а лише сказав: - «Мий руки. Пора їсти».

Після обіду прибув Лу Цзе.

Сонг Сі миттєво встала і посміхнулася. Потім вона підштовхнула інвалідний візок Лу Гана, щоб він міг як слід прийняти свого гостя. Прибули їхні весільні подарунки.

Лу Цзе не часто бував у Лу Гана, оскільки їхні стосунки були середніми. Насправді він віддав перевагу спілкуванню з Лу Хеном. На відміну від Лу Гана, Лу Хен був набагато ніжнішим і скромнішим.

Щоразу, коли Лу Цзе бачив Лу Ганя, він почувався нещасним. Він лише зрадів бачити його після того, як останнього покалічили!

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now