«Дядьку Фу, зверніть увагу на свої емоції. Ви хочете принизити дівчину свого сина, але у вас щойно стався інсульт. Отже, вгамуйте свій гнів...»
Команда була шокована. Директор Чжао ніколи раніше не карав Фу Венцзе. У той же час вони стали більше вражені Сонг Ci.
«Сонг Сі чудова, чи не так?»
«Так. Вона так добре контролює свої емоції...»
«...»
Фу Венце явно був розлючений.
Сонг Сі просто посміхнулася.
«Дядьку Фу, давай спробуємо ще раз».
Очі Фу Венце були сповнені небажання. Його обличчя навіть почервоніло. Проте він зціпив зуби і сказав: «Добре».
Сонг Сі відчула, що завдяки Фу Венце її акторські здібності значно покращилися.
Директор Чжао був здивований. Він не очікував, що Сонг Сі так швидко наздожене. Якби вона могла підтримувати цей темп, її майбутнє точно було б яскравим!
Лу Цзінмін і Лінь Тін не були дуже талановитими, але навіть вони могли помітити покращення у виконанні Сонг Сі.
Крім того, Сонг Сі була дуже чарівною жінкою. У поєднанні зі своєю красою та вмінням вона повністю розчавила Фу Вензе. Всі звертали увагу тільки на неї.
У будь-якому випадку Сонг Сі була задоволена результатами. Її вираз і тон були чудово передані.
«Мені здається, цей старий все ще корисний».
Директор Чжао сказав Сонг Сі та Фу Венцзе: «Ідіть відпочивайте».
Фу Венце розлючений пішов. Він навіть не потрудився подивитися на кінцевий продукт. До того ж він був впевнений у своїх акторських здібностях.
Ян Хаоран подивився на спину Фу Венце й стиснув губи. Сонг Сі заспокоїла його: «Не хвилюйся. Його поточний стан справді допоміг мені. Коли я виграю нагороду в майбутньому, я не забуду подякувати йому».
Почувши ці слова, Ян Хаоран розсміявся.
Якби Фу Венцз знав, про що думає Сонг Сі, він, мабуть, помер би від злості.
Виробнича команда вирішила випустити цю конкретну сцену як трейлер свого фільму. Це миттєво викликало обурення.
Спочатку глядачі лише вважали, що Сонг Сі підходить на її роль. Тепер її акторська майстерність вразила їх!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія (I Transmigrated As A Villain's Mother)
RomansСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...