Лу Ган подумав, що це цікаво. Фу Вензе не впізнав Чу І, але останній чітко пам'ятав його симпатії та антипатії. Це було дивно.
«Чому ти задаєш таке запитання?»
Сонг Сі була спантеличена. Трохи подумавши, вона також зрозуміла, що щось не так. Вона продовжила: «Як ти думаєш, Чу І має щось спільне з Фу Венцзе? Зокрема, ця ситуація, яка стосується мене?»
Навіть у реальному світі Сонг Сі була актрисою. Вона була в індустрії розваг багато років і не ігнорувала негласні правила. Більш того, вона не була дурною. Оскільки Лу Ган поставив таке запитання, щось точно було не так.
Сонг Сі прямо запитала: «Чу І навмисно намагається тренувати мене в цей час?»
Лу Ган посміхнувся.
«Чому б тобі не запитати його? Адже ти хочеш підписати з ним контракт, чи не так? Його відповідь може визначити результат. Звичайно, я також розгляну це питання».
Сонг Сі кивнула.
«Добре, я зроблю це завтра. Якщо це питання не буде вирішено, мені буде не по собі».
Відеодзвінок завершився.
Сонг Сі хотіла довіряти Чу І. Вона сподівалася, що він щиро намагався їй допомогти. Відкинувши майбутнє Чу І, Сон Сі дійсно побачила в ньому своє минуле.
«Сподіваюся, у нього немає прихованих мотивів...»
Коли Сонг Сі згадувала яскраву посмішку Чу І, вона не могла змусити себе сумніватися в ньому. Вона дійсно вважала його чесною і великодушною людиною.
«Він не зрадить мою довіру, правда?»
Тим часом Лу Ган попросив Ян Хаорана надіслати йому копію інформації Чу І. Ян Хаоран попросив свого асистента дослідити зв'язок Чу І та Фу Венцзе, особливо того року, коли вони знімалися разом.
«Так, генеральний директор Лу. О, є ще одна річ!»
Помічник виніс інформацію, яку щойно знайшов.
" Мабуть, з боку вашого батька є дуже складна трансакція."
Вираз обличчя Лу Гана потемнів,
«Складна?»
Помічник сказав: «Спочатку здається, що в цій транзакції немає нічого поганого. Однак, копнувши глибше, це була фактично ланцюгова транзакція, яка пройшла через багатьох людей. Твій батько ініціював це».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія (I Transmigrated As A Villain's Mother)
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...