Частина 10 Відтеперь я називатиму тебе чоловік.

75 28 0
                                    

«Мені не потрібно слухати історію, і я можу спати сам!»

Зрозуміло, що Сонг Юджін не хотів. Однак Сонг Сі почала розповідати історію ніжним тоном!

Сонг Юджін прикрив очі однією рукою. Він відчув безпорадність і одразу заснув. Його серце було надто стомленим.

Чесно кажучи, Сонг Сі сьогодні теж дуже втомився. Тому вона відмовилася від розповідей на всю ніч.

Вона поплескала Сонг Юджіна.

"Доброї ночі, солодких снів. Найкраще, якщо ти зможеш мріяти про свою сестру». 

Для Сонг Юджіна це був не сон, а кошмар.

Сонг Сі закрила очі й обійняла дитину. Потім вона повільно заснула.

Раптом у неї задзвонив телефон.

Це був Лу Ган.

Побачивши сповіщення, Сонг Сі відразу ж зарядилася енергією. Вона не хотіла турбувати Сонг Юджіна, тому тихо встала з ліжка.

[ Приходь до дому родини Лу завтра о 14 годині. ]

Оскільки Лу Ган не міг заснути, він вирішив зв'язатися з Сонг Сі.

[ Гаразд любий. Я обов'язково буду там. ]

Сонг Сі була дуже задоволена. Час був ідеальним. Після зустрічі з Лу Ганом вона могла піти і забрати Сонг Юджіна. Її графік був насичений.

Лу Ган подивився на слово «любий». Це справді змусило його почуватися незручно.

[ Давай змінимо те, як ти до мене звертаєшся. ]

Сонг Сі на мить подумала, перш ніж відповісти:

[Брат? ]

[Ти надто нецивілізована. ]

Тому їй довелося змінити те, як вона зверталася до нього, і зробити так, щоб це звучало більш цивілізовано. Сонг Ci повністю зрозуміла!

Вона була досить ініціативною людиною. Тому вона, не вагаючись, надіслала відповідь.

[ Зрозуміла. Відтепер я буду називати тебе чоловіком! ]

Лу Ган виплюнув повний рот води!

[ Хто, в біса, просив тебе називати мене чоловіком?! ] 

[ Ти не можеш називати мене містер Лу? ]

[ Ви зовсім не стримані! ]

[ Ти навіть не ведеш себе як дівчина! ] - Лу Ган ніколи не почувався таким безпорадним.

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now