Частина 23 Моє майбутнє- бути матір'ю лиходія.

64 24 3
                                    

Сонг Сі зібралася з думками й нарешті згадала Молодого Майстра Ді. Його повне ім'я було Ді Чжунян, і "Сонг Сі" була в нього закохана.

Однак вона не зацікавилася Ді Чжуняном і відразу ж відхилила запрошення.

«Ні, я зайнята».

Тао Мі насмішкувато посміхнулася. - «Що може бути важливішим за молодого майстра Ді?»

Сонг Сі подумала: «Це занадто».

Потім вона негайно поклала трубку.

Тао Мі не могла повірити в те, що відбувається. Чи насправді Сонг Сі проігнорувала щось, що стосується Ді Чжуняна? Вона швидко подзвонила їй знову.

"Ти здуріла? Це молодий майстер Ді. Ді Чжунян! Він прийде прямо зараз. Ти не хочеш його бачити?»

«Ні», — спокійно відповіла Сонг Сі. «Він мене більше не цікавить».

Тао Мі сказала глузливим тоном: - «Досить. Кожного разу, коли він наближається до когось, ти поводишся так, ніби тобі це більше не цікаво. Скільки разів це вже траплялося?»

«Цього разу я серйозно. Тобі більше не потрібно дзвонити мені», — посміхнулася Сонг Сі.

Тао Мі їй не повірила. - «Я кажу тобі, Ді Чжунян буде тут сьогодні ввечері. Ти повинна скористатися можливістю».

Сонг Сі поклала слухавку. Її майбутнє - бути матір'ю того збоченого лиходія Лу Суо. Ніхто не міг змінити її рішення.

У Сонг Юджіна не було багато багажу. Він взяв із собою лише маленьку валізу та рюкзак.

Багаж Сонг Сі був більш-менш таким же. Оскільки вона була не з цього світу, цілком природно, що вона не мала жодних сентиментальних почуттів до більшості оригінальних речей Сонг Сі. Вона спакувала лише найнеобхідніше.

Коли вона пакувала речі, вона почула грім надворі. Раптом почався сильний дощ. Сонг Сі повернула голову й подивилася у вікно.

«Чи припиниться дощ до завтра вранці?»


Тим часом Лу Ган повернувся до своєї спальні після перевірки домашнього завдання Лу Суо. Він теж почув грім. Це було так голосно, що в нього розболілася голова. Це навіть спричинило його тривогу та депресію.

Лу Ган знав, що йому пора спати. Він не спав майже сорок годин. Його тіло втомлювалося. Однак він просто не міг заснути.

Лу Ган підштовхнув свій інвалідний візок до балкону біля своєї спальні. Він дивився на дощ надворі і повільно запалював сигарету.

Ця проблема виникла з моменту виписки з лікарні. Кожного разу, коли він закривав очі, він уявляв автомобільну аварію. Брат Лу Гана люто захищав свою дружину. Він міцно обійняв її і притиснув до грудей, сподіваючись, що це вбереже її. На жаль, вона більше ніколи не відкривала очей. Сталева труба пройшла прямо через їхні серця, і вони померли на місці. У той же час Лу Ган захищав Лу Суо в своїх обіймах. Йому довелося спостерігати, як на його очах гинуть його брат і невістка.

Лу Ган неодноразово прокидався від цього кошмару. Його одяг був вкритий потом.

Тому він почав відмовлятися від сну. Він не хотів повертатися на місце ДТП і ще більше впадати в депресію. Це спрацювало. Той випадок більше йому не снився, тому що він не міг заснути.

Як не дивно, це спрацювало надто добре. Якщо Лу Ган не приймав снодійне, він більше не міг заснути.

Звичайно, Лу Ган знав, що не може продовжувати покладатися на таблетки, інакше стане залежним від них. Тому він брав їх лише тоді, коли ситуація була жахливою.

Проте кожного разу, коли він приймав таблетки, йому знову і знову снився той самий кошмар. Щоразу, коли наступного дня він відкривав очі, у нього боліла голова і він був у стані трансу.

Лу Ган знав, що не зможе так продовжувати. Незабаром його організм не витримає. Тому він активно шукав лікування. На жаль, все це було марно. Будь то психічне чи фізичне лікування, його хворобу не можна було вилікувати.

Коли він уже збирався здатися, з'явилася Сонг Сі. Якось їй вдалося змусити його спокійно заснути. Йому не снилися кошмари, і він прокидався бадьорим. Завдяки цьому він дозволив Сонг Сі залишитися поруч з ним.

Сонг Ci дійсно з'явилася в потрібний час. По суті, вона була даром від Бога. Чим більше він думав про це, тим більше хотів її побачити.

Тому він дістав свій телефон і надіслав повідомлення Сонг Сі.

[ Що ти робиш? ]

Я переселилася як мати лиходія  (I Transmigrated As A Villain's Mother)Where stories live. Discover now