Bölüm 12

7.4K 488 134
                                    

MERHABLARR:)) ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTMELİYİM Kİ BEN YAZI MAKİNASI DEĞİLİM. BÖLÜMÜ BOŞ VAKİTLERİMDE YAZIP DİREKT YAYINLIYORUM. BUNU SÖYLEME SEBEBİM BÖLÜMLERİN ARASINDAKİ ZAMAN FARKI BELLİ DEĞİL. ONU DÜZENE SOKMAYA ÇALIŞIYORUM. BU SÜREÇTE TEK İSTEDİĞİM BİRAZ SABIRLI OLMANIZ. KEYİFLİ OKUMALAR:))

YORUM YAPMAYI VE OY KULLANMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN:))

***

"Test sonuçlarınız çıktı Yusuf bey."

Endişeli gözlerle Mirzan'a baktığımda onun da benden farksız olmadığını anladım.

Mirzan güvenilirlik açısından kendi hastanelerine getirmişti beni. Böylesi daha iyi olmuştu. Olası bir sorunda kendi doktorumu görme ihtimalim de vardı.

Doktor sonuçları incelerken yüz ifadesi bir anda değişti.

Mirzan tedirgin bir sesle "Bir şey mi oldu Ufuk?" diye sorduğunda ben de korkmaya başlamıştım.

Ufuk bey bir şeyleri anlamaya

çalışıyormuşcasına dikkatle sonuçları inceliyordu. "Sanırım tekrardan test yapmamız gerekecek. Ama ondan önce devamlı bir hastalığın var mı onu bilmem gerek."

Sesli bir şekilde yutkunarak bir doktora bir de Mirzan'a baktım. Sanırım randevuma çağırsaydım kendimi bu kadar ele veremezdim. Kötü bir şey olmasa bile bunu söylemeye utanıyordum. Ya benden tiksinirse ya da nefret ederse.

Sanırım anlatmaktan başka çarem yoktu. Zaten eninde sonunda öğrenilecekti. Bana dikkatle bakan ikiliye son bir bakış atıp konuşmaya başladım.

"Kronik değil ama genetik bir rahatsızlığım var. çift cinsiyetliyim." Lap diye söylediğim şeyle İkili şaşkınlıkla donakaldılar. Mirzan duyduğu şeyin şokuyla, doktor da böyle bir hastaya denk gelmenin şokuyla bir süre sessiz kaldı.

İkisinden de bir süre ses çıkmayınca gerginlikle gülümseyip yerimde kımıldandım. "Sanırım alıştıra alıştıra söylemem gerekiyordu."

Ufuk bey kendine gelerek içtenlikle gülümsedi. "Kusura bakmayın. Böyle bir durum oldukça nadirdir. Mesleki hayatım boyunca ilk defa sizin gibi bir hastayla karşılaştım. Şaşkınlığımı mazur görün lütfen."

Önemli değil dercesine kafamı sallayarak Mirzan'a döndüm. "Bu şekilde öğrendiğin için üzgünüm." Bana cevap verme gereği duymadan konuştu. "Tam olarak nasıl oluyor bu?" Ufuk derin bir nefes vererek oturuşunu düzeltti. "Şöyle ki, Yusuf görünürde bir erkek. Ama kadınsal özellikleri de var. Örneğin, rahmi var. Hamile kalabilir."

Doktor kısa bir kahkaha atıp konuşmaya devam etti. "Görünüşe göre de hamile zaten. Tebrikler."

O an zaman benim için tamamen durmuştu. Ufuk beyin söyledikleri beynimde uğuldamıştı resmen. Gerçek olmadığından emin olsam bile yine de kötü hissetmiştim kendimi.

Doktor elindeki dosyayı Mirzan'a uzatıp konuşmaya devam etti. "Nadir bir durum olduğu için birkaç kadın doğum uzmanı olan arkadaşıma danışmam gerek."

Şaşkınlıkla ağzımı aralayıp konuştum. "Şaka yapıyor olmalısınız. Ben bakireyim. Testleri tekrar yapın bir yanlışınız var ya

da sonuçları karıştırdınız."

Yaşarmış gözlerimle Mirzan'a döndüm. "Mirzan bir şey söyler misin? Böyle bir şey olamaz."

Mirzan'ın gözlerindeki hayal kırıklığını görünce başım dönmüştü.

Mirzan tam konuşacakken odanın kapısı aniden açıldı. Telaşlı bir ifadeyle kapıda duran Halide hanımım gözleri benim üzerimdeydi. "Yusuf, iyi misin?"

TAŞ ŞEHRİN MUCİZESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin