MERHABALAR:;)) SAHURCULARA BÖLÜM GELDİ.
KEYİFLİ OKUMALAR;;)
***
Eşim💛 : Babamız gelesiye kadar biraz kestireceğiz😴 Ve babamız gelirken sütlü çikolata alırsa onu çok çok çook öpebiliriz. 🤤🥵💋
Kocam💙 : Yusuf napıyorsun? Toplantıdayım. Liseli ergenler gibi kalkışa geçeceğim şimdi.
Eşim💛 : O kadar etkileniyorsun yani benden😎
Eşim💛 : Çabuk gel de senin uçağı indirelim.🥵💋
Kocam💙 : Bekle, akşam seni uçağa bindireceğim.
Eşim💛 : Gelirken sütlü çikolata almayı unutma. İyi toplantılar. Öptüm 💋🤤
Yüzümdeki sersemlemiş sırıtışa tezat olarak son birkaç saattir olduğu gibi tekrardan sıkıntıyla derin bir nefes çektim içime.
Edip babamın konağa taşınmamızı istediği günün üzerinden bir hafta geçmişti. Bu bir haftada hem taşınma işleri hem de Edip babamın taburcu olması gibi şeylerle uğramıştık.
Başlarda sürekli bir telaşe içinde olduğumuz için zorluk çekmemiştim. Ama şu sırlar rutin hayata geçiş yapmıştık. O yüzden biraz yerimi yadırgamıştım.
Ortama hemen adapte olamadığım için utanıp, tüm gün odamda vakit öldürüyordum. O yüzden Mirzan şirketten gelesiye kadar sürekli onu mesajlarımla darlıyordum. Tıpkı az önce yaptığım gibi.
Karnımın gurultusu ile düşüncelerimden sıyrılarak uzun süredir öylece uzandığım yataktan yavaşça doğruldum. Odadan genellikle ya acıktığım zaman ya da ayıp olmasın diye çıkıyordum. Onun haricinde genellikle odada ders çalışıp, bebeğimle vakit öldürüyordum. Çoğunlukla da Mirzan'ı arayıp darlıyordum. Konaktaki günlerim aynen böyle geçiyordu.
Yataktan kalkarkalkmaz dolaba ilerleyerek üzerime düzgün bir şeyler giydim -Her ne kadar tüm gün şortla gezmek istesem de bu isteğimi odamızın dışına çıkarmıyordum- Son olarak ayağıma geçirdiğim pofidik terliklerle birlikte çıktım odadan.
Konağın içinde fazla ses yoktu. Havalar ısındığı için ev halkı genellikle avluda ya da büyük balkonda duruyordu. Ben de mutfağa gitmeden önce biraz hava almanın iyi olacağını düşünerek avluya çıkmıştım.
Halide ana ve diğer gelinler avludaki oturma grubuna yerleşmiş, kahve içiyorlardı.
Yanlarına ilerlerken "Afiyet olsun." diye varlığımı belli ettirdim.
Dilber yenge beni görünce gülümseyerek karşılık verdi. "Gel beraber olsun Yusuf."
"Yok sağ olasın. Açken kahve iyi gelmiyor bana."
Konakta çoğu kişiyle şimdiden iyi anlaşmıştım. Ama içlerinden en iyi anlaştığım ve samimiyetine güvendiğim kişi Dilber yengeydi. Mirzan'ın en büyük abisinin yani Kenan abinin karısıydı. Geldiğim ilk günden beri sürekli benimle ilgilenerek konağa alışmamda çok yardımcı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAŞ ŞEHRİN MUCİZESİ
Novela JuvenilYusuf, Mardin'de yaşan interseksüel bir birey olmanın zorluğuyla uğraşırken, hiç beklemediği bir olayla karşılaşır. Normal geçtiğini düşündüğü doktor randevusunda, bölgedeki en meşhur ağanın oğlundan hamile kalır.