Merhaba uzun bir süre beklettiğini için üzgünüm. Tamamen yok olmak yerine finali bırakıyorum buraya kısa da olsa. Şimdilik iyi okumalar en son konuşuruz🖐🏼💖
Koskoca dünya da,milyarlarca insan içine biri daha katıldı.Şimdi bir tane daha,bir dakika sonra bir daha ve belki de dakikalar geçtikçe yüzlerce insan daha yaşama başlıyordu.Bebek daha doğrusu anne karnından dünyaya gözlerini açıyordu.Bu onun için iyi bir başlangıçtı ancak geldiğin dünya iyi olmalıydı ki yaşayasın.
"Aslı bu kesinlikle sana benziyor!" Dedim küçük bebeğe bakarken.
"Ben neden kendime benzetemiyorum bir türlü Denizi mi?" Diye sorduğunda omuz silktim.
Ailemizin yeni üyesi bugün kırk günlük olmuştu.İlk günlerden itibaren de çok düşünmeden adını Deniz koymaya karar vermiştik.Aslı ve Onur bu adın kendilerine özel bir sırrı ve anlamı olduğunu söylediklerinde şaşırmıştım.Yine de özel bir isim koymak güzeldi.
Sabahın erken saatlerinde çantamı ve bavulumu toparlayarak Aslı'nın yanına gelmiştim.Onunda eşyalarını toplaması gerekiyordu ki bu sırada da bebeğe bakması gereken biri olmalıydı.O kişi de ben oluyordum.
Nereye gidiyoruz sorusuna gelecek olursak ki eğer benim için hep hayal olan ama artık gerçekleşen bir yere gidiyorduk.Paris'e! Geçen sene Manas ile ilk tanıştığım zamanlar gitmiştik şirket ile,ve orada onunla tekrardan buraya geleceğime dair kendimce söz vermiştim.Sanırım bu artık bir gerçek! Onunla el ele Paris'te Eyfel kulesinin önünde olmak büyüleyici derece de güzel!
Bu süreçte Aslı kendini toparlamıştı,bebeğinde hayata biraz alışmasını beklemiş ve en sonunda bugüne bilet ayarlamıştık.Ben,Manas,Aslı,Onur ve minik üye Deniz ile gidiyorduk.Ailemize ve özellikle Vedat'a da ne kadar ısrar edersek edelim bunu kabul etmemişlerdi.
Ailemin de orada olmasını çok isterdim ancak zorlamaya gerek yoktu maalesef ki.Paris'e onunla gitme düşüncesi tüm üzüntülerimi ve kırıklarımı benden alıyordu.
Sevgili sevgilim,seninle hayalime gitmek istediklerimi gerçekleştirmek çok güzel geliyor kulağa ve bunları bir bir yapacağımızdan emin ol.Seni öyle seviyorum ki tüm ışıklar sende açılıyor.Seni öyle seviyorum ki hayatım sadece sende aydınlık.
"Maris sence bu elbiseyi alayım mı?" Deniz'i kucağıma aldığım sırada bir yandan da göz ucuyla Aslı'nın bana gösterdiği elbise bakındım.Kısa pembe renginde çiçekli bir elbiseydi ve güzeldi.
"Çok güzel,al giyersin farklı farklı." Dediğimde beni başıyla onaylayarak elbiseyi yatağın üzerinde duran bavuluna koydu.
"Şu mavi elbise mi sırf orada giyinirim diye almıştım ki giyineceğim de!" Dediğinde mavi renklerinde bir elbiseyi bana göz ucuyla gösterdikten sonra bavula koydu.
"Ben daha çok pantolon aldım,senden giyinirim değil mi?" Dedim gülerek ve bir o kadar ciddi bir şekilde.
"Olur canım neden olmasın,"
Aslı bavulunu tamamen hazırladığında bu sefer de Deniz'in kıyafetlerini hazırlamaya başladı.Küçük bavula koyduğu her kıyafet öylesine güzel ve tatlılardı ki bebeği ısırmak istiyordum resmen.
"Benim bile bu kadar kıyafetim olmadı.Sen kimsin de bu kadar değişik farklı giyiniyorsun?" Ciddi bir şekilde bebeğin karnını gıdıkladığımda yüzünde hafif tebessüm belirdi. "Aslı bu çok şirin."
"Annesinin bir tanesi o!"
"Babasının da bir tanesi!" Onur birden içeriye daldığında hemen arkasından da Manas belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARİS
Teen Fiction........ Gözlerim her zamanki gibi onu arıyordu.Ama bugün yoktu , onu görememiştim. Tam güvenimi toparlayıp ona olan hislerimi açıklayacakken onun olmaması ne gibi bir şanstı? Gözlerim dolu dolu ayrıldım ordan içimden fısıldadım. "Elvada yeşil gözlü...