İçeri geldiğimde Mike koltukta oturmuş film seçiyordu. Beni görünce rastgele bir film açtı ve izlemeye başladık.
Korku filmi olmasına rağmen nedense filmin ortalarına doğru uykum gelmeye başlamıştı. Belki de oyunculuk berbattı?
Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu. Mike ise filme odaklanmıştı.
En sonunda başımın Mike'ın omzuna düştüğünü hissettim. Nedense bugün üzerimde bir yorgunluk vardı. Kafamı kaldırmadım. O ise hemen yanında duran battaniyeyi alıp üstüme örttü ve beni kendine çekti.
Bu yaptığını her iyi arkadaşın yapabileceğini düşünüyordum o yüzden çok rahatsız olmadım. Sonrasında derin bir uykuya daldım..
Sabah olduğunda ilk gördüğüm şey kucağında uyuduğum bir Mike'tı. O kadar utanmıştımki yerimden sıçradım. Tabi bu onun da uyanmasına sebep oldu.
M- Günaydın Will.
Tam uyanamamıştı ve bu haliyle gözüme çok tatlı görünüyordu.
W- G-günaydın.
diyebildim kısık bir sesle.W- Mike b-ben üzgünüm dün gece o kadar yorgundumki senin üstünde yatmışım. Rahatsız ettiysem öz-
M- Hiç rahatsız olmadım Will. Aksine hoşuma gitti. Uyurken çok tatlıydın.Bu dedikleri karşısında aşırı utanmıştım ve ne kadar gizlemeye çalışsam da her halimden belli oluyordu.
Mike rahatsız olduğumu anlayıp koltuktan kalkar gibi oldu fakat onu durdurdum. Gitmesini istemiyordum... O bana iyi gelen tek şey olabilirdi.
W- Mike.. Lütfen biraz daha kalır mısın? Kendimi çok yalnız hissediyorum.
Koltuğa geri oturdu ve gülümseyerek onayladı.
W- Aç olmalısın. Sana bir şeyler hazırlayayım.
diyip mutfağa gittim.