Sorgular bir bakış attı.
M- Ciddi misin?
W- Evet.
M- Bari film falan izleyelim.
W- Bana fark etmez, seninle yapalım yeter ki.
M- Tamam o zamann korku filmine bayılırsın di mi?
W- Eeeee..tabi..Elimden tutup aşağı indirdi ve bir korku filmi aramaya başladı. Ben de o sırada koltuğa oturmuş bir cips paketini açıyordum.
W- Mike hadi artık rastgele bir şey aç ta izleyelim işte!
M- Olmaz çok korkunç bir film duymuştum onu açıcam.Uzun süre aradıktan sonra buldu ve filmi açıp yanıma geldi.
W- Sonunda gelebildin abur cuburlar bitecekti resmen.
Elimdeki paketten bir cips aldı.
W- Bu böyle olmayacak kase falan mı alsaydık?
M- Kase mi? Saçın ne güne duruyor!*BUNU YAPMASAM OLMAZDI SORY*
Hafif kızgın bir bakış attım ve kase almak için mutfağa gidecekken beni yeniden koltuğa çekti.
M- Gerek yok böyle yiyoruz işte. Hem bu filmin tamamını izlemezsek hiçbir şey anlayamayız. Yoksa korkuyor musun?
W- Yok canım korkmuyorum da.. Neyse.
M- Güzel, izlemeye devam o zaman.Sessizce izlemeye başladık. Kanlı sahnelerde ne kadar kendimi zorlasam da bakamıyordum.
M- Kaçıncıya söyleyeceğim, sahte onlar korkmana gerek yok.
W- Gerçek ya da değil bakamıyorum işte!
M- Korkak.
W- Demek öyle.O sırada kanlı bir sahne gelmişti Mike'a cesaretimi kanıtlamak için bakmaya çalıştım ama en fazla 2 saniye bakabilmiştim.
W- Hadi ama!
Gözlerim kapalıydı.
M- Sen gerçekten korkuyorsun..
W- Ben de onu anlatmaya çalışıyordum.Ona bakmam için öptü.
M- Artık açabilirsin sahne bitti.
Önce gözümü kısarak baktım kan görmeyince tamamen gözümü açtım.
W- Bi an hiç bitmeyecek sandım.
Filmi izlerken Mike bir çikolata açtı ve bana yedirdi.
W- Buna bayılıyorum.
M- Ben de sana.Film ne kadar korkunç olsa da baya güzeldi. Odaklanmıştım ve hiçbir detayı kaçırmıyordum.
Bir sahnede kız arkasında bıçak saklayarak birine yaklaşıyordu. Tam sarılırken adamı karnından bıçakladı. Kan çok gerçekçiydi.
M- İyisin değil m-
Donuk gözlerle ekrana bakıyordum ama artık filmi izlediğim söylenemezdi. Mike yüzümü kendisine çevirip beni hafifçe sarstı.
M- Hey! Anladım bu film senlik değil, keşke izletmeseydim.
W- T-tabiki benlik..
M- Ne diyon ya?
diyip filmi kapadı.W- İzliyorduk ne güze-
M- Hiç de izlemiyorduk.Hiçbir şey olmamış gibi cipsi yemeye devam ettim. Ama gördüğüm sahne aklımdan çıkmıyordu.
W- Nasıl uyuyacağım ben..
M- Ben seni uyutucam.
W- A sesli mi düşündüm..?
M- Biraz öyle oldu. Hem duymasam da benim yanımda yatacaktın zaten, aaaaaaa bir de şey işi var-
W- NE?
M- Hani seni giydirmek falan.Rahattım çünkü öyle bir imkanı yoktu.
W- Ha o iş, gece olunca giydirirsin merak etme.
M- YESSSS! Ama nasıl bu kadar kolay kabul ettin?
W- Aman sevgilimsin yani doğal olarak.
M- Bu işin içinde bi haltlar dönüyo ama neyse, anlarız.Bir süre sonra sohbetimiz havadan sudan şeylere dönmüştü.