9

114 15 63
                                    

Mike içerde bekliyordu. Kapıyı açtığımda geleni görünce ikimiz de hem şaşırmış hem de korkmuştuk. Karşımdaki yıllar önce okulda bana hep zorbalık yapan Alex'ti. Beni ittirdi ve sinirli bir şekilde içeri girdi.

Mike'ın üzerine doğru yürüyordu. Kapıyı kapatıp yanlarına gittim.

W- Alex senin burda ne işin var! Bizi rahat bırak!
A- Öyle mi küçük ibne? Emredersin.
dedi dalga geçer bir ses tonuyla.

Mike'ın yanında bana ibne dediği için kendimi çok kötü hissettim. Neden yapıyordu bunu? Ben ona hiçbir şey yapmamıştımki!

O sırada Mike Alex'i köşeye sıkıştırdı ve bağırdı.

M- EĞER ONA BİR DAHA BÖYLE DERSEN YEMİN EDERİMKİ ELİMDEN KURTULAMAZSIN!

Dürüst olmak gerekirse ben bile korkmuştum. Mike'ın bu yanını hiç görmemiştim. Sevdikleri için her şeyi göze alabiliyordu. Ben ise.. Tam bir korkaktım.

Alex korktuğunu belli etmemeye çalışarak bir şeyler dedi.

A- Bunu yapmamalıydın Mike Wheeler. Sevgilini her an elinden alabilirim, hatta bir dakika, ŞU AN BİLE ALABİLİRİM.

Alex üstüme doğru koşuyordu. Bense korkudan ne yapacağımı bilmiyordum.

Beni yere attı ve karnımı tekmelemeye başladı. Kalkmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Mike Alex'i benden ayırmaya çalışıyordu ama pek başarılı olmamıştı.

Sonunda mutfağa koşarak bir tencere aldı ve Alex'in kafasına isabet ettirdi. Artık tekmeleyemiyordu çünkü bayılmıştı. Mike koşarak yanıma geldi canım çok acıyordu. Beni kucağına aldı ve banyoya götürdü. Yavaşça beni zemine bıraktı.

Ağlamaya başlamıştım, hiçbir şey istediğim gibi gitmiyordu şu hayatta. Onun yanında ağlamak hem rahatlatıyor hem de utandırıyordu. Dolaptan bir krem aldı, sürmeden önce bir şeyler geveledi.

M- Şey.. A-acıyor ol-olmalı. Y-yani izin v-verirsen ş-şunu sürmek-
W- E-evet acıyor, sürer misin?

Emin misin der gibi bir bakış attı. Sorun olmadığını belli etmek istercesine başımı salladım.

Yavaşça t-shirtümü açarken utandığını hissedebiliyordum. Ben ise kendimi dünyadan soyutlamıştım. Karnıma kremi sürdüğünü hissettim. Bir şey mırıldandı.

M- Morarmış... Alex onu öldürmediğime dua etsin..

Mike kremi sürdükten sonra biraz daha iyi hissediyordum. Boynuna atlayıp ona sımsıkı sarılmak istiyordum ama yapamazdım.

Beni tekrardan kucağına aldı. Salona gittiğimizde Alex yoktu. Fakat masanın üzerinde bir not vardı.

"Şimdilik Kurtulmuş Olabilirsiniz Ama Emin Olun Bundan Sonra Ben Ölünceye Kadar Asla Huzurlu Bir Gün Yaşayamayacaksınız"


Autumn Stars✨BylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin