Eve çok zor gitmiştim kolumu tedavi etmem gerekiyordu. Ama bu kadar büyük kesikler hakkında hiçbir şey bilmiyordum.
Mike'ı arayıp sormaya karar verdim belki biliyordur?
W- Mike selam.
M- Will iyi misin? Sesin kötü geliyor.
W- İyiyim, kolum biraz çizildi de-
M- NE? NASIL! NEREDESİN?
W- Sakin ol Mike! Evdeyim.
M- Bekle hemen geliyorum!
W- Mike du-Telefon kapanmıştı. Mike buraya mı geliyordu? Bu delilik! Alt tarafı kolum çizilmişti. Gerçi çok da iyi durumda değildi..
Zil çaldı ve açmaya gittim. Mike endişeli bir şekilde bana sarıldı ve iyi olup olmadığımı sordu.
W- Mike endişelenme, alt tarafı küçük bir çizik.
M- NE? KÜÇÜK MÜ! WILL ŞUNU GÖRMÜYOR MUSUN!
dedi yaramı göstererek.M- Bu nasıl oldu?
Ona gerçeği söyleyemezdim.
W- Şey, ben.. Koşuyordum ve bir taşa takıldım.
M- Will bana yalan söyleme. İkimiz de bunun başka bir sebepten olduğunu çok iyi biliyoruz. Lütfen söyle endişeleniyorum..
W- A-Alex...
M- NE! DEMEK O AŞAĞILIK ŞEY YAPTI. KENDİNİ ÖLMÜŞ BİLSİN. Ama şu an seni tedavi etmem lazım.Gözüm dolmuştu çok acı çekiyordum. En sonunda gözyaşlarımı serbest bıraktım.
Mike fark edince hemen beni kollarının arasına aldı.
M- Gel buraya. Bundan sonra birlikte yaşayacağız. Seni hep koruyacağım. Kim ne derse desin umurumda bile değil. Senin yanımda olman bana yeter.
Uzun süre öyle kaldık ve bolca ağladım. Kıpkırmızı olmuştum.
Mike gelirken yanında bir ilaç ve sargı bezi getirmişti. Nazikçe yarama ilacı sürüyordu ama onu uğraştırmamak için olabildiğince bağırmamaya çalışıyordum. Sanki bunu anlamış gibi:
M- Acıyorsa bağır, içinde tutma.
dedi.Artık emindim, beni en iyi tanıyan kişiydi o..
Kolumu sararken onu izledim. Simsiyah kıvırcık saçları yumuşacık görünüyordu. Gözleri harikaydı fakat en çok o şirin çillerini seviyordum.
Mike onu dikkatle incelediğimi fark etti ve gülümsedi.
M- Beni daha ne kadar izleyeceksiniz bayım? Çünkü yaranızı tedavi ettim.
dedi.Utandım ve gözlerimi kaçırdım.
M- Hadi içeri gidelim minik domates.
Beni odaya kadar taşıdı ve kapıyı kapattı.
M- Biraz uyursan rahatlarsın belki.
W- B-bilmem.Yavaşça yatağa bıraktı ve üstüme ince bir örtü örttü.
M- İyi geceler şirin şey.
diyip yanağıma bir öpücük bıraktı.Hemen odadan çıkmıştı fakat kızardığını hissedebiliyordum.
O yanımdayken güvendeydim. Rahatlayıp uyumaya karar verdim.