7

119 15 51
                                    

Otobüsten indiğimde bir ayakkabı mağazasına girdim. Fakat fiyatlar uçmuştu. Gerçi ayağımdakiler pek eski sayılmazdı bu yüzden mağazadan çıktım. Başka mağazalara baktım ama pek bir şey bulamadım.

Bir parka gittim ve banka oturup dinlenmeye karar verdim. O sırada telefonuma mesaj geldi.

MyBabe💕
Will selam, yarın müsaitsen kafede buluşabilir miyiz?

İlk başta şaşkınlıktan bir şey diyemedim fakat cevap vermeliydim.

Will~
Tabi olur Mike saat kaçta?
MyBabe💕
3 uygun mu?
Will~
Evet tamamdır!

Çok mutlu olmuştum. Resmen Mike benimle buluşmak istiyordu! Çok güzel görünmeliydim.

O gece uyuyamadım.

Sabah direk yataktan fırladım ve elimi yüzümü yıkadım. Bir şeyler atıştırdıktan sonra üstümü giyindim. Saat 2.30tu. Kafe evime 25 dk uzaklıktaydı. Yürüyerek gittim.

Geldiğimde Mike beni bekliyordu. Yerini belli etmek amacıyla elini salladı. Yanına gittim ve sarıldık. İçim yine kıpır kıpır olmuştu.

İkimiz de birer kruvasan ve kahve aldık. Tam kruvasanımı Mike'a yedirecektimki insanların bize iğrenmiş bir biçimde baktığını gördüm ve yüzüm düştü.

Mike durumu anlamış olacakki hemen bana döndü ve bir şey fısıldadı.

M- O homofobikler umurumda değil, şimdi bana o kruvasanı vermeni istiyorum.

Dedikleri beni bir yandan rahatlatmıştı fakat bir yandan da şaşırmıştım. Beni bu kadar önemsediğini bilmiyordum. İçimde hala bir korku vardı. Ama neden korkuyordum ki? İnsanlar bizi öldüremezdi herhalde.

Kruvasanı yedirdim, herkes çok kötü bakıyordu. Mike bana güven verircesine ellerimizi masanın üstünde birleştirdi. Ve herkesin duyabileceği bir ses tonunda bağırdı.

M- Neye bakıyorsunuz, garip bir şey mi var?

Birdenbire herkes kafasını başka yöne çevirdi. Çok utanıyordum.

W- Mike bunu neden yaptın..? Artık herkes bizden nefret ediyor eminim!

O ise gayet sakin bir tavırla cevapladı.

M- Neden insanları bu kadar umursuyorsun? Bak ben kimseyi kafama takmadığım için rahatım. Ama konu sen olunca her şey olabilir. Anlıyor musun? Çünkü sana.. S-sana değer veriyorum, benim için çok önemlisin Will. Ve istersen bugün bende kalabilirsin.

Ne diyeceğimi bilemiyordum. Bana gerçekten fazlasıyla değer verdiğini öğrenmiştim.

W- Olur g-gelirim. Hem biraz moralim bozuldu insanlar yüzünden.
dedim ve hesabı ödeyip Mike'ın evine doğru yol aldık.

Autumn Stars✨BylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin