*hellü canım sıkıldığı için yazdım
Feci boş yapmış olablirim
ldlepdşeğeşwRandomuma hayranım👍🏻
En sona kendi yaptığım bi kedyli foto koydum heheh💛
Neys gene boş yaptım bıbı
bunun için kızmayın😘*Çok yorgun olduğum için başımı Mike'ın omzuna koymuş yatıyordum.
Bir ara Mike'ın telefonuna art arda mesajlar gelmeye başladı ama bakmıyordu.
W- Mike baksana şu mesajlara belki önemli bir şeydir?
M- Boşver reklam bildirimleridir.
W- Reklamlardan bu kadar çok bildirim gelmesi seni rahatsız etmiyor mu?
M- Hayır silip geçiyorum. Sen niye bu kadar takıldın ki?Aklımda asla tahmin edemeyeceği, bir o kadar da saçma bir sebep vardı.
W- Hiiç, telefon bozulabilir belki diye dedim.
M- Bildirimlerden telefon mu bozulurmuş hiç?
W- Doğru..
M- Cidden niye bu kadar kafaya taktın?
W- Şey... *Bu konuyu niye açtım ki!*
M- Hadi ama, seni rahatsız eden bir şey varsa söyle.
W- Peki.. Karşına çıkan bazı reklamlardaki kızlar...Devamını getiremedim.
M- Eee nolmuş o kızlara?
Anlamaması sinirimi bozmuştu.
W- YOK Bİ ŞEY SEN BAKMAYA DEVAM ET O KIZLARA!
M- He sen onu diyorsun. *Biraz şerefsizlik yapiyim seni kızgın görmek çok eğlenceli ockepflşeşs*
M- Neden bakmayayım yoksa kıskanıyor musun?Beni kızdırmaktan zevk aldığı için daha da sinir oldum.
W- KISKANSAM DA KISKANMASAM DA BAKACAKSIN YANİ? NASIL OLSA SEVGİLİN FALAN DEĞİLİM Dİ Mİ?!
M- Bakmiyim mi yani?Acayip sinirlenmiştim ama sakin kalmaya çalışıyordum.
W- NE İSTİYORSAN YAP. BAK YA DA BAKMA AMA BUGÜN BENDEN BİR ÖPÜCÜK BİLE ALAMAZSIN!
M- Hmm bakayım o zaman. *telefonu alayım da baktım zannetsin, ama bakarsam gözüm çıksın.
biraz daha sinir edip bırakıyim en iyisi*
W- NE HALT YİYECEKSEN YE. AMA BUGÜN BENİ BİR DAHA GÖRME YOKSA SANA ZARAR VERİCEM VE SONRA DA PİŞMANLIKTAN KENDİMİ YİCEM!
M- Ama günün bitmesine daha 10 saat var! Nasıl dayanıca-
W- ONU ÖNCEDEN DÜŞÜNECEKTİN!
diyip yukarı çıktım.M- *of sıctım işte , ben bu şapşiği görmeden değil 10 saat 10 dakika bile geçiremem!*
Yapmayacağını bilsem bile yine de tedirgindim. Ya o kızlara bakıp beni terk ederse?!
W- Yine her şeyi çok abarttım. KENDİMDEN NEFRET EDİYORUM!
Ben içerde naptığımı sorgularken Mike sakince kapıyı tıklattı.
M- Pisici-
Hemen yumuşamak istemedim.
W- Yok sana pisi falan.
M- Yani seni bugün cidden göremicek miyim? Şaka yaptığını sanıyordum.
W- Belki görürsün ama şu an değil. Hıh!