Yüzemeyen bir hayvan olduğunun farkında olan akrep günün birinde nehrin diğer kıyısına geçmek zorunda kalır. Ne yapacağını düşünürken kıyıdaki kurbağayı görür. Bu kurbağa hayvanları nehrin diğer kıyısına geçirerek iyilik yaparmış.
Akrebin kendisine doğru geldiğini fark eden kurbağa korkudan suya atlayıp uzaklaşmaya başlar. Akrep yalvaran bir ses tonuyla sorar:
''Kurbağa kardeş beni de karşı kıyıya geçir." Kurbağa iyi niyetli ama o kadarda saf değildir, ''Daha neler! Beni sokup öldürürsün.'' Diye cevap verir.
''Sen beni karşı kıyıya geçir. Suyun içinde ikimiz de varız; sokarsam birlikte batar, boğulup ölürüz. Sana bir şey yapmam.'' Kurbağa akrebin dediklerini bir süre düşünür. Dedikleri aklına yatmış olduğundan onu karşı kıyıya geçirmeyi kabul eder.
Kurbağa kıyıya çıkıp akrebi sırtına alır ve karşı kıyıya doğru yüzmeye başlar. Yolun yarısında ensesinde bir sızı hisseder. Vücudu hızla soğumaktadır. Kolları ve ayakları hissizleşir. Beraber suyun dibini boylamadan hemen önce son nefesinde hayal kırıklığıyla ''Hani sokmayacaktın?'' diye sorar.
Akrep mahsun bir çaresizlikle cevap verir: ''Ben akrebim, huyum bu.''
Küçük bir kızken masum ve iyi niyetli bir kurbağa gibiydim. Karşımdaki kişinin akrep olduğunu da beni sokacağını da bilmiyordum.
Akrep huyunu uygulayıp beni sokmuştu fakat beni sokan akrebin zehri beni öldürecek kadar güçlü değildi; bana yaşam arzusu verecek, içimdeki potansiyeli fark etmemi sağlayacak kadar kudretliydi.
Hayatımdaki akreplerin sayısı artmıştı,
Hayatımdaki akreplerin sayısı hiçbir zaman azalmamıştı.
Fakat sayıların bir önemi yoktu, nasıl olsa esas akrep bendim.
Bu saatten sonra bir akrep tarafından sokulacak birisi olmadığım gibi bir kurbağayı sokacak birisi de değildim.
En azından bugüne kadar böyle düşünüyordum. Savaş zamanı gelip çatana kadar.
Ve savaş...
Bana karşı savaş açılmıştı; can dostum kılığındaki en acımasız akrep tarafından.
Bana karşı bir savaş daha açılmıştı; sevgilim kılığındaki en merhametsiz akrep tarafından.
Ve ben...
En hırslı akrep.Ve perde...
Korkunç bir savaş için açılıyor.Ve sahne...
Akreplerin.Ve siz...
Yerlerinizi alın.Ve oyun...
Başladı.İntikam yolculuğuna çıkacaksan eğer, kendin için de bir mezar kazmayı unutma.
KonfüçyüsGelecekten bir kesit:
'Beni hiç sevdin mi?' Her ne kadar duyacağı cevaptan korksa da günlerdir kafasında dönüp duran soruyu sonunda dile getirmeyi başarmıştı.
'Sevdim ama işte bazen sevmek yeterli olmuyormuş.' Çaresizliği ses tonundan belli oluyordu.
İkisinin de ağzını bıçak açmadı. Gözünden akan yaşa kaşlarını çatarak bakarken yutkunma ihtiyacı hissetti. Kafasını çevirdiğinde yanlarına yaklaşan kişiyi gördü, 'Bitti.' Diye mırıldandı. Gerçekten bitip bitmediğinden emin değildi aslında bitti derken neyi kast ettiğini bile bilmiyordu.
'Belki de.' Dedi o kadar kaosun içinde hangisini kast ettiğini anlamasa bile.
Gerçek şu ki, herkes seni incitecek. Yapman gereken tek şey, acı çekmeye değer birini bulmak.
Bob MarleyYeni bölümlerde kaldığımız yerden ama tempoyu ve entrikayı daha da arttırarak devam edeceğiz. Yani kötü günler geride kaldı, sırada daha kötü günler var diyebiliriz :')
Eğer bunları söylemezsem içimde kalır o yüzden küçük bir konuşma yapmak istiyorum.
Yüz yüze tanışmasak bile benim için çok özel bir yere sahip olan sizlere teşekkür etmek istiyorum. Yorumlarınızın her biri o kadar kıymet ki okurken hissettiklerimi anlatamam :')
Helin (helinstella ) ve Merve'den (Merveysks ) ayrı olarak bahsetmek istiyorum çünkü şu an bu satırları okuyorsanız ve ben koca sezonu tamamlayabildiysem onların desteği sayesinde. İlk bölümden beri yanımdalar ve beni hiç yalnız bırakmadılar❤️ Çok teşekkür ederim ikinize de 🤍 Sizden başka gerçekten de kimsem yoktu🥲
Aramıza yeni katılan ve geldikleri ilk andan itibaren yorumlarıyla beni aşırı motive eden, yalnız olmadığımı hissettiren (Nihalaydnn ) , (darkn1ghtgoddess ) ve (akilliol478 )'a da buradan ayrıca teşekkür etmek istiyorum. İyi ki geldiniz, yolumu güzelleştirdiniz🌸 💗 2. Sezona başlamamda sizin payınız çok büyük :)
İlkler unutulmaz derler, ben de sizleri unutmayacağım.
Sizlere olan duygularımı bir de buradan yazmak istedim çünkü eğer yorumlarınız yani desteğiniz olmasaydı sezona bu kadar erken başlayacak gücü kendimde bulamazdım.
Yorumlarda görmediğim ama verdikleri oylarla varlıklarını hissettirenlere de teşekkür ederim.
Oy ve yorum yapmasa bile kitabı okuyanlar da var biliyorum, sizi de okunma sayılarıyla hissediyorum ve belki inanmazsınız ama bu da beni çok motive ediyor size de teşekkür ederim.
Bir sezonu kapamış yeni bir sezonu açarken okuyucularıma teşekkürü borç bildiğim için bu yazıyı yazmak istedim.
Bundan sonra tanışacağımız okuyuculara da buradan selam olsun. Şimdiden eminim ki tanışınca siz de bende kalıcı izler bırakacaksınız😊Bunları yazarken çok duygulandım çünkü insanın verdiği emeğin karşılığını görmesi kadar güzel bir şey yokmuş :')
Son olarak bir şey daha söylemek istiyorum: 23 Ağustos 2023 tarihinde nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde gizem hastaginde 57 bin hikaye arasında 5. Sıraya yükseldik ve gene nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde iki gün sonra 200 küsürlere geri düştük :D Hiçbir şey olmasa bile bir şey oldu diyebiliriz yani.
Görünce inanılmaz mutlu olduğum için sizlerle de paylaşmak istedim.Benim hedefimse entrika hastaginde 1 numaraya ulaşmak. Şu anda 34. Sıradayız, 14 Eylül 2022'de 19. Sıraya gelerek en yüksek sıralamaya ulaşmıştık.
Bu algoritma neye göre yapılıyor bilmiyorum ama insan o kadar hikaye içinde sıralaması arttıkça mutlu oluyor gerçekten :)
Acaba siz bunu okuduğunuzda hedefime ulaşmış olacak mıyım? 😊
❌❌Spoiler Alert🤫🤫
2. Sezonda bizi bekleyen olaylar;
⚔️🔥🥰💥💃👩❤️👨🥳💣🔫🤰👦🏼💍❓😱🥺😭
Bölüm başlarında ve sonlarında konuşmayı sevmediğim için bir daha finale kadar çok önemli bir şey olmadığı sürece bir yazı yazacağımı düşünmüyorum. O yüzden finalden sonra görüşmek üzere! ❤️ Kendinize iyi bakın! 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANLARIN İÇİNDE
AcciónENTRİKA VE KAOS SEVENLER İÇİN...💥⚔️ İyiliğin ve kötülüğün birbirine karıştığı, Darbenin dosttan mı düşmandan mı geleceğinin belli olmadığı, Aşkın ve nefretin en uç noktalarda yaşandığı, Kazananın aynı zamanda birçok şey kaybettiği bir dünya... 🔥 ...