İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR 50 YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
Anna Maria, balkona doğru gitti ve hemen kadının önünde durdu. Paimon'un yüzünde nefret ve öfke karışımı bir ifade vardı. Gözleri o buzun içinde sağ sola hareket ediyordu ama bedeni tamamen donmuştu. Genç kız bir süre ona baktı. Bu iyi bir fikir olmayacaktı. Yumuşak davranıyordu. Onu yaralaması gerekirdi.
Eline giren kramp yüzünden canı yandı. Başını eğip baktığında avcunun içindeki çiziği gördü. Ondan kaçınmaya çalışırken fark etmemişti ama kuyruğu bir şekilde onu çizmeyi başarmış gibi görünüyordu.
Acı çok hızlı bir şekilde yayıldı ve Anna Maria, iki büklüm oldu. Geri doğru yaşanıp balkonun tırabzanlarına tutundu. Başı dönüyordu ve midesi bulanıyordu. Bu şey her neyse çok hızlı yayılıyordu.
Paimon'u tutan buz çatırdadı ve hızla parçalara ayrıldı. "Beni bununla yenebileceğini mi sandın?" dedi neşeli bir şekilde. "Bunun için fazlasıyla güçlüyüm ben"
Başını eğdi. Kadının görüntüsü bile sallanıyordu. Eğer burada bayılırsa Paimon onu öldürürdü. Derin nefesler alıp vermeye çalıştı. İlk savaşını böyle kaybedemezdi. O, Astaroth'a bile boyun eğdirmişti. Paimon gibi bir kadının karşısında yenilemezdi.
Onun iyice yaklaştığından emin olmak istedi. Hissettiği kadar zayıf göründüğünün farkındaydı. Ancak pes edecek değildi. Başını iyice öne eğdi. Paimon bir elini onun omzuna koydu. "Elveda de" dedi neşeli bir şekilde ve kuyruğunu havaya kaldırdı.
Cehennemdeki binlerce ruh Anna Maria'ya doğru uçtu. Paimon ne olduğunu bile anlamadan onu bir kenara fırlattı güç dalgası. Ruhlar genç kadına doğru gitti ve bedeninin içine girdi. Onları bir şekilde özümsüyordu. Kendisinin bir parçası haline getiriyordu.
Karanlık bir ışık Anna Maria'yı sardı. Güçlü rüzgâr saçlarını havalandırdı. Bir anda onu zayıf düşüren o zehir yok oldu ve elindeki yara kapandı.
Paimon, düştüğü yerden doğrulup cadıya baktı. Bu sefer gerçekten korkmuş gibi görünüyordu. "İlahi müdahale" diye fısıldadı. Bunu yapmayı biliyor muydu? Bir şekilde öleceğini anladığı anda ruhları kendisine çekmeye başlamıştı. Ama bunun bir bedeli her zaman olurdu. Eğer Paimon'u yok etmeyi başarsa bile kendi ruhunu yakacaktı.
O çok değerli ruhunu...
Kadının dudaklarında bir gülümseme belirdi. Kadın, istemeden de olsa Mammon'un cadılarından birine dönüşecekti. Karanlık bir cadıya ve o zaman hiçbir özelliği kalmazdı. Lucifer bile istediği zaman onu yiyebilirdi. Paimon ölmüş olsa bile kazanmış olurdu.
Anna Maria, elini kaldırdı ve karanlık gücü elinde topladı. O şey küçüktü ama Paimon onun gücünü hissedebiliyordu. Eğer vurursa yok olurdu. Başını çevirip etrafına bakındı. O ana kadar düşündüğü her şey bir anda yok oldu. Korkmuştu ve kaçması gerekiyordu.
Gücü elinden çıkaramadan Astaroth bileğini yakaladı ve kadını durdurdu. "Bu kadarı yeter" dedi sert bir şekilde.
Bir şekilde onun varlığını hisseden ruhlar bedenini terk etmeye başladı. Astaroth'dan kaçıyorlardı çünkü yenmek istemiyorlardı. Güç, Anna Maria'yı terk ettiğinde genç kadın gözlerini ona dikti. "Beni öldürmeye çalıştı" dedi öfkeyle. "Onu mu koruyorsun?"
Astaroth başını çevirip kız kardeşine baktı. Diğer kardeşleri de etraflarında toplanmaya başlamışlardı. Belli ki her biri karşılaşmayı izlemişti ve görmeleri gerekeni görmüşlerdi. Cadı, sandıkları gibi kolay lokma değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER FİNAL KİTABI- LANETLİ CADI
Fantasy. Boynuzları ve uzun dişleri, parlak simsiyah teni ve kıpkırmızı gözleriyle gerçekte olduğu iblis orada duruyordu. Tıpkı ilk gördüğü zamanki gibiydi. "Bu insan maskesini takmayı seviyor musun?" diye sordu en sonunda. Elini bir kere daha erkeğin önün...