İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... 50 YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR.. BOL KEYİFLER...
"Küçük bir kuş kafesinden dışarı çıkmış ama uçmayı bilmiyor"
Anna Maria, bıkkın bir şekilde arkasını döndü ve ona doğru gelen Mammon'a baktı. Açıkçası onu Paimon'dan bile erken bekliyordu. Lucifer ile görüşmelerinden sonra atak yapacağı çok belli olmuştu zaten. Hatta aslında direk Paimon, yenildikten sonra gelir diye düşünmüştü ama herhalde o ara Astaroth yanında olduğu için fırsat bulamamıştı.
Buz gibi bakışlarını aslan başlı adama dikti. "Sevgilinin öcünü alman beklediğimden uzun sürdü" diye mırıldandı. "Paimon gerçekleri öğrendikten sonra da seni yatağına almaya devam ediyor mu?"
Aslanın öfkeli kükremesiyle sıcak bir rüzgâr Anna Maria'ya çarptı. Genç kadın yüzünü buruşturdu. Ancak istediği cevabı da almıştı. Demek Paimon geceleri odasına gelenin Astaroth değil de Mammon olduğunu öğrenince ondan vazgeçmişti.
Başını iki yana salladı. Mammon aralarında en öfkeli olan prensti. Hatta dünyada en çok bilinen ve en korkulan cehennem prensiydi. Bu da işinin zor olduğunu gösteriyordu.
"Benim yatağıma sen girmek için yalvaracaksın"
Başını kaldırıp baktı ve kaşlarını çattı. Az önceki aslan başlı adam yerini Astaroth'un görüntüsüne bırakmıştı. Kollarını göğsünde birleştirmiş kibirle gülümsüyordu. Bir şekilde onun o olmadığını bilse de Anna Maria kalbinin sıkıştığını hissetti. Muhtemelen Mammon şuan ona yaptığı şeyden bihaberdi. Ancak bunu ona ödetecekti.
Geri doğru çekildi ve surların duvarına atlayıp kanatlarını açtı. "Beni ucuz numaralarınla kandıramazsın" dedi bir elini ileri uzattı. Güçlü bir ışık topu kadının elinden çıkıp adama doğru gitti.
Astaroth görünümündeki Mammon elini öylesine salladı ve top yanından geçip kalede devasa bir oyuk açtı. "Paimon'da kullandığın numaraların bende işe yarayacağını düşünme" dedi Mammon neşeli bir şekilde. "Ben hepsinden daha güçlüyüm"
Olabilirdi ama Astaroth ondan daha zekiydi ve o da Anna Maria'ya yenilmişti. Mammon'un sonunun da farklı olmaması gerekiyordu. Genç kadın derin bir nefes alıp gülümsedi. "O zaman seni yenersem geri kalanı da benimle uğraşmayı keser" dedi neşeli bir şekilde.
Mammon'un ayaklarının altındaki zemin titremeye başladı ve erkeğin geri kaçındığı yerden devasa dikenli dallar fışkırmaya başladı. Ayağını bastığı her yerden çıkıyorlardı bu yüzden hızlı hareket etmesi gerekiyordu. Mammon'un diğerlerinin aksine kanatları yoktu ve uçamıyordu. Bu da genç kadına fırsat sağlıyordu.
Ancak hesaplarında bir hata vardı. Mammon gerçekten de çok hızlıydı. Anna Maria kendisini geri doğru attı ve surlardan uzaklaşmak zorunda kaldı çünkü adam bir anda hemen önünde belirmişti. Buna karşılık erkek onun kaçmasına fırsat vermeden kadına doğru atıldı ve eski haline dönen elini kaldırdı.
Kanatlarının taşıyabileceği ağırlıktan çok daha fazlasıydı karşısındaki ve dengesini bozuyordu. Hızla yere doğru düşmeye başladıkları sırada onun pençesinden kaçınmak için kolunu kaldırdı ama işe yaramadı. Yanağında derin pençe izleri belirdi.
Genç kadın erkeğin omuzlarını yakaladı ve bacaklarını beline sardı. Kanatları geri yok olurken bedenindeki dövmeler hareketlendi ve sırtından dikenli gölgeler çıkmaya başladı. Mammon'u sırtından ve bacaklarından delip geçtiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER FİNAL KİTABI- LANETLİ CADI
Fantasy. Boynuzları ve uzun dişleri, parlak simsiyah teni ve kıpkırmızı gözleriyle gerçekte olduğu iblis orada duruyordu. Tıpkı ilk gördüğü zamanki gibiydi. "Bu insan maskesini takmayı seviyor musun?" diye sordu en sonunda. Elini bir kere daha erkeğin önün...