Bölüm 23

1K 180 52
                                    

İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... 50 YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...


"Onunla tanışmak sana bir şey kazandırmayacak"

Biliyordu ama sadece merak ediyordu. Judith, onu öldürmek adına kendi hayatından vazgeçmişti. Blake ve Rebekah, ondan o kadar çok çekmişti ki gerçek olup olmadığından emin değildi.

Omuz silkmekle yetindi. "Senin çocuklarının hepsinin benim de çocuğum olduğunu sanıyordum" dedi en sonunda.

Öyleydi zaten. Astaroth'un çocuklarını öldürme ve diriltme gücü vardı. "O kadın en derin çukurda" dedi sakine. "Göreceklerinden hoşlanmayacaksın muhtemelen"

Elbette ki hala dünyevi bir yaratıktı. İşkence kısımları o kadar da midesinin kaldırabileceği şeyler değildi. Ancak o kadın her şeyin başlangıcıydı. Astaroth, ondan bahsettiğinden beri merak ediyordu. "Neden olmasın ki? Cehennemde gösterecek daha özel bir şeyler mi var?"

Vardı ama muhtemelen göreceklerinden hoşlanmayacağını biliyordu. O zaman özel yerleri görmeyi hiç kaldıramazdı şüphesiz. Başını yana eğip ona baktı. Paimon ile savaşından bu yana sadece üç gün geçmişti. Anna Maria, buraya uyum sağlamakla sağlayamamak arasında yalpalayıp duruyordu.

Gerçi yatak odasına gerçekten muhteşem uyum sağlamıştı. Onunla birlikte olmak Astaroth'u rahatsız etmiyordu. Dünyadayken bile bundan hoşlanırdı. Ancak şimdi daha da yan yana durmaya başlamışlardı. Zeki bir kadındı ve bunu her seferinde belli ediyordu.

Astaroth'un ona yatak odasındaki açlığı dinmekten ziyade daha da büyüyordu. Her seferinde resmen kendisinden geçiyordu. Anna Maria, yalnız olduğu zamanlarda kaleyi geziyordu ya da yatak odasında kitap okuyordu. Odanın ikinci katındaki kütüphaneden çok hoşlanmış gibi görünüyordu. Üçüncü kata henüz çıkmamıştı. Muhtemelen oradan da hoşlanmama ihtimali vardı.

Eğer gerçekten de istediği buysa o zaman onu bundan uzak tutmayacaktı. Ancak bunu gerçekten neden istediğini anlayamamıştı. Şimdilik kimse Anna Maria ile uğraşmak niyetinde değildi ama bu muhtemelen kısa sürecekti. Henüz daha kendisini kanıtlayamamıştı. Özellikle Mammon, Paimon'un acısını çıkarmak isteyecekti.

Gerçi yanında Astaroth olduğu sürece kimse bir şey yapmaya yanaşmazdı. Ancak yine de tehlike dinmemişti. Şimdilik geri çekilmişti sadece. "Gidelim o zaman" dedi elini ona doğru uzatarak.

Genç kadın oturduğu pencere pervazından kalktı ve onun ellini tuttu. Günün çoğunu burada geçiriyordu. Belki de cehennemin kıyamet sonrası dünya manzarasına kendisini alıştırmaya çalışıyordu ya da artık bu manzaranın kendisini rahatsız etmeyeceği bir noktaya getirmeye çalışıyordu. Tam emin değildi ama ne yaparsa yapsın hep önünde bir manzara olsun istiyor gibi görünüyordu.

İkisi birlikte dışarı çıktı. Astaroth, onu sakince kucağına aldı ve balkonun duvarlarına çıktı. "Bu biraz değişik bir deneyim olabilir" dedi en sonunda. "Onu yanlış hatırlamıyorsam en derin çukura atmıştım." Başını yana eğdi ve hatırlamaya çalıştı. "Tam emin olamıyorum" dedi.

Astaroth'u çözmeye başlamıştı. Hala çok gizemliydi onun için ancak ufak tefek şeyleri anlayabiliyordu. Onun için önem arz etmediğini düşündüğü şeyleri unutuyordu. Ancak kardeşleri ve babası her daim bir tehlikeydi bu yüzden sürekli onların hareketlerini izliyordu. Anna Maria'ya karşı ise her zaman nazikti.

LANETLİ EVLİLİKLER FİNAL KİTABI- LANETLİ CADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin