İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... 50 YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
Erkek gözlerini açtığında aniden yerinden doğruldu. Rüya mı görmüştü yoksa kâbus mu emin değildi? Belki de rüyamsı bir şeydi ancak anlayamamıştı. Karanlık gölgeler ve sesler duyduğuna emindi. Daha önce hiç rüya görmemişti.
Başını çevirip yatağın diğer tarafında ona arkası dönük halde yatan kadına baktı. Saçları sırtına doğru uzanıyordu. Kollarını yastığının altına sıkıştırmıştı ve yorganı göğüslerinin üzerine çekmişti. Çok derin bir uykuda görünüyordu.
Ah, elini saçlarının içinden geçirip geri doğru yaslandı. Hayatında ilk defa doymuş gibi hissediyordu. Karnı ve ruhu doymuştu ama bu sefer de bedeni başka bir şeyin açlığını hissediyordu. Genelde Astaroth'un açlığı ruhundan gelirdi. Hiçbir zaman şehvete düşkün biri olmamıştı. Zaten öyle olsaydı Paimon'un istekleri yerine gelirdi.
Şimdi ise onu uyandırıp bir kere daha içine girmek istiyordu. Kanını içmek o kadar da elzem değildi. Sadece onu hissetmekti önemli olan. Erkek başını iki yana salladı.
Dün gece kontrolünü kaybetmişti. Daha önce böyle bir şey yaşadığını hatırlamıyordu ama insan görüntüsünü üzerinde tutamamıştı. Ancak kadın bunu umursuyor gibi görünmüyordu. Paimon bunu neden yaptığını sormuştu ancak cevabından emin değildi. Lucifer'da insani bir görüntüde geziyordu. Belki de bu beden gerçekten rahat hissettirdiği içindi.
Anna Maria'nın insani bir görüntüsü yoktu. Sadece kanatları vardı ve onun haricindeki her şeyi dünyadakiyle aynıydı. Ruhunu kaybetmediği sürece de öyle kalacaktı.
Erkek sessiz bir şekilde üzerini giyindi ve onu uyandırmamaya çalışarak dikkatle odadan çıkıp kapıyı kapattı. Biraz dinlenmesine izin vermek en iyisi olacaktı. Aksi halde tekrar onunla sevişmeye başlamaktan kendisini alamazdı.
"Dün gece duvarları yıkıyordunuz neredeyse"
Başını çevirip arkasına baktı. Yerden bitme Beelzebub serçe parmağıyla kulağını karıştırıyordu. Bir koluyla da oyuncak ayısını tutmuştu. "Diğerlerini de düşünüp daha sessiz olmanız gerek"
Onunla dalga geçiyordu herhalde. Erkek hiçbir şey söylemeden arkasını döndü ve uzaklaşmaya başladı ama çok uzun sürmedi. Koridorun diğer tarafında Mammon onu bekliyordu. "Kadını korumayacağını söylediğinde ondan kurtulmak istediğini zannetmiştim" dedi. "İlahi müdahale kullanabildiğini biliyordun ve bize söylemedin"
Onlara hiçbir şey söylemek zorunda değildi ki. Keza yaşayarak anlamak daha kalıcı oluyordu. Kaldı ki Anna Maria'nın onu bir kere kullandığını görmüştü ama bunu tekrar yapabileceğini bilmiyordu. Astaroth, hayatı boyunca bir kere İlahi Müdahale kullanmıştı ve o gün şeytana dönüşmüştü bir daha da asla böyle bir gücü olmamıştı.
Kadından kurtulma konusuna gelince kararsızdı. Ancak dün akşam son kararını vermişti. "O güçlü" dedi en sonunda sakin bir şekilde. "Herhalde kapıdan geçmiş olup ölmemesi ya da ruhunu kaybetmemesi bir şeyleri belli etmiştir"
Yeterli gelmediği belli oluyordu ki ikisi de bununla ilgili bir şey söylemedi. Kardeşleri ayrıntılar konusunda oldukça körlerdi. "Agares'in keyfi kaçtı dün gördüklerinden sonra" dedi Beelzebub. "Kadını yeme isteğinden vazgeçti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER FİNAL KİTABI- LANETLİ CADI
Fantasia. Boynuzları ve uzun dişleri, parlak simsiyah teni ve kıpkırmızı gözleriyle gerçekte olduğu iblis orada duruyordu. Tıpkı ilk gördüğü zamanki gibiydi. "Bu insan maskesini takmayı seviyor musun?" diye sordu en sonunda. Elini bir kere daha erkeğin önün...