FİNALE GERÇEKYTEN AZ KALDI... SON ÜÇ YA DA DÖRT BÖLÜM HATIRLAYAMIYORUM... NE YAZIK Kİ KISKANÇLIK HAFTA SONU GELECEK AMA BURAYI BOŞ BIRAKMAYALIM... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... 50 YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER....
Kapı çalmadı bile. Lucifer, bir duvarın tamamını yok ederek içeri girdi hemen arkasında Paimon, yeni dirilmiş haliyle Mammon, toparlanmış Agares ve kucağındaki bebekle Beelzebub vardı. Astaroth onların gelişlerine karşılık kılını bile kıpırdatmadı. Oturduğu pencere pervazından efendisini selamlamak için bile kalkmadı.
Lucifer, içeri girerek direk yatapın üzerinde uzanmış haldeki kadına doğru gitti. Anna Maria'nın baygın bedeni hala çok sıcaktı. Dönüşümü en ufak bir ilerleme bile kaydetmemişti.
Mammon ve Agares, Astaroth'u kollarından tutarken erkek, kardeşlerine direnmedi. Lucifer, dudaklarını bükerek kadına doğru uzandı ve göğsündeki mühre dokundu. "Bu sefer çok ileri gittin, Astaroth" dedi en sonunda. "Ben bile bunu yapmana izin veremem"
"O benim çocuklarımdan biri" dedi Astaroth. Kardeşleri ellerini arkasında tutuyorlardı ama zaten tehlike arz etmediğini görmesini istiyordu. Astaroth, ona karşı çıkamazdı. En ufak bir hareketinde Lucifer, bunu kendisine tehdit olarak görüp ona yakardı. Bu yüzden sakinliğini tutmaya devam etti. "Onun ruhunu korumak istersem yapabilirim. Yanmasının hiçbir anlamı olmaz"
Lucifer, buz gibi bakışlarını ona dikti. Onun da ruhun yanmasını istemediği belli oluyordu. Hala kadının ruhuna karşı açtı ama Astaroth çok fazla kural çiğnemişti. Artık daha fazla bunu göz ardı edemezdi. "O senin çocuklarından biri olsa bile insan ruhunu koruyordu" dedi Lucifer. "Cezalandırılacağın konusunda bizzat söz verdim. Seninle kendim özel olarak ilgileneceğim"
Lucifer arkasını dönüp gitti ve odadan çıktı. Astaroth, başına geleceklere direnmek zorundaydı. Zayıf düştüğü anda Anna Maria'nın ruhu kül olurdu. Ne yazık ki işkencecisinin Lucifer'ın bizzat kendi olacağını hiç düşünmemişti.
"Umarım onu yememize izin verirler" dedi Agares ağzından salyalar akmaya başlamıştı bile. "Astaroth'un etini daha önce deneme şansım hiç olmamıştı."
Kimsenin onun etini ya da gücünü yeme şansı olmamıştı. Söz konusu durumda Paimon'un bile gözleri parlıyordu. Astaroth bu evcilik oyunundaki iyi çocuk olmayı her zaman başarmıştı. Zayıf bir anını kimse görmemişti ama şimdi en sonunda hepsinin onu dizlerinin üzerinde görme şansı olacaktı.
Mammon ve Agares onu odadan çıkarırlarken Paimon ve Beelzebub, Anna Maria'ya doğru eğilmişlerdi. Bir şey konuşuyorlardı fısıldayarak. Astaroth bunların başına geleceğini biliyordu. Elbette ki onu savunmasız bırakmayacaktı.
Onu taht odasına doğru götürdüler. Astaroth tahtın hemen önünde zincirlendi ve kardeşleri hemen etrafında bir yarım daire oluşturdu. Paimon ve Beelzebub iyi değillerdi. Bedenleri yer yer yanmıştı ve dumanlar tütüyordu hala üzerlerinden.
Lucifer, başını yana eğip onlara baktı ve iki yana salladı. "Bu kadın için çok ileri gidiyorsun, Astaroth" dedi en sonunda. "Kadını korumak adına cehennem ateşlerinden bir tuzak kurman kardeşlerine karşı" Aslında hoşuna gittiği belli oluyordu ama durum ciddiyken bunu belli edemezdi. "En başından belki de kadına izin vermemem gerekirdi. Neden bunları yapıyorsun?"
Çünkü âlimler ona Anna Maria ölse bile özgür olamayacağını söylemişti. Astaroth, onunla olmaktan hoşlanıyordu. Cehennemin simsiyah boyasının üzerindeki renkli lekelerdi o. Geri kalan herkesi rahatsız etse de Astaroth bundan memnundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER FİNAL KİTABI- LANETLİ CADI
Fantasy. Boynuzları ve uzun dişleri, parlak simsiyah teni ve kıpkırmızı gözleriyle gerçekte olduğu iblis orada duruyordu. Tıpkı ilk gördüğü zamanki gibiydi. "Bu insan maskesini takmayı seviyor musun?" diye sordu en sonunda. Elini bir kere daha erkeğin önün...