Yazarın anlatımından
Karanlık eve girdiklerinde Chanyeol hızla yasladı Baekhyun'un sırtını kapalı kapıya. Dudakları hızla birleşirken Baekhyun ihtiyaçla inledi.
Chanyeol'un kolları sıkıca sarılmıştı Baekhyun'un beline. Elini ağırca gezdirdi bacağının üzerinde. Dudakları birbirinden koptuğunda Chanyeol derin bir nefes aldı.
Baekhyun gözlerini ağırca araladı. Karanlıkta çok az görünen bedenin gözlerinin içine baktı. "Beni odaya taşır mısın?"
Chanyeol dudaklarında oluşan gülümsemeye engel olamadı. Yaklaştı ve dudaklarını Baekhyun'un dudaklarının hemen yanına bastırdı.
"Zevkle güzelim." Kucağına aldığı beden ile hızla ilerlemeye başladı Chanyeol. Baekhyun'un odasını geçip merdivenlere ilerlemeye başladığında Baekhyun duraksadı.
"Nereye gidiyoruz?" Chanyeol yaklaştı ve kelebek bir öpücük verdi dudaklarına. "Odama gidiyoruz." Diye mırıldandı.
Chanyeol kapıyı açtığında Baekhyun ilk kez gördüğü odada gezdirdi gözlerini. "Işığı açmamı ister misin?" Diye sordu Chanyeol.
Başını olumsuzca salladı Baekhyun. "Gerek yok. Seni görüyorum, bana yeter." Chanyeol Baekhyun'u geniş yatağa bıraktığında sessizce inceledi onun yüzünü.
Dudaklarına yumuşak bir öpücük verdi.
Yavaşça kalktı üzerinden. Karanlıkta ilerledi ve bakışlarını uzun zamandır kullanmadığı iplerde gezdirdi.
Yavaşça eline aldı ve döndü Baekhyun'a. Yaklaştığında gördü Baekhyun Chanyeol'un elindeki kalın ipleri. Chanyeol bir dizini yatağa yasladı ve Baekhyun'a uzandı hızla.
Baekhyun yatakta doğrulurken "beni bağlayacak mısın?" Diye sordu. Chanyeol gamzelerinin görünmesine neden olacak kadar derin bir gülümseme verdi Baekhyun'a.
"Seni bağlayacağım." Diye mırıldandı sonrasında. Yaklaştı ve Baekhyun'un küçük dudaklarına sıcak nefesini verdi. "Ve emin ol güzelim, tamamen rahatlamadan ellerini çözmeyeceğim."
Elinden tuttu ve tamamen kalkmasına yardımcı oldu Chanyeol. Baekhyun'a arkasını döndürdüğünde bileklerini nazikçe birbirine bastırdı. İki bileği arkadan sıkıca bağladığında aklına gelen şey ile duraksadı.
Baekhyun'un tişörtünü çıkartmayı unutmuştu. Umursamadı, dudaklarını sertçe bastırdı ensesine.
Baekhyun bu dokunuş ile inlerken tişörtünü sıyırıp içeriye sızan eller ağırca okşadı üst bedenini. "Tutma kendini. Hissettiğin her şeyi duymak istiyorum."
Parmak uçları Baekhyun'un göğüs uçlarına ulaştığında önce küçük dokunuşlar verdi onlara. Ardından belinden sıkıca tuttu ve çevirdi kendine Baekhyun'u.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captive/Chanbaek
Fanfiction"Senden tek istediğim şey annemi ve beni kurtarman. Param yok, yalnızca bedenim var. Bana bedenim karşılığında özgürlüğümü verebilir misin?"