Ráno mi zazvonil budík v sedm a hlásil že je už středa šla jsem se obléct bílé rifle černý kroptop a přes rameno přehodila mikinu. Make-up si dávám jako každý začnu make-up, pudr, řasenka, linky, rtěnku podle oblečení dnes červenou a oční stíny jsem si dala světlé a šla na snídani. Dole už Grace dělala domácí vafle, které s Charliem milujeme. ,,Dobré ráno." ,,Dobré ráno Claud jak se těšíš do školy?" ,,Vůbec se mi tam nechce." ,,Mě se taky nechce do školy." přišel rozespalí Charlie. ,,Děti až posnídáte mám vám vyřídit že máte jít do garáže oba dva." ,,Ok." musela jsem čekat na Charlieho. Až byl hotový tak jsme mohli teprve jít. ,,Konečně." oba jsme se vřítili do garáže a viděli jsme nové krásné královsky oranžové auto mustang málem jsem se rozbrečela štěstím ,, Ahoj tati." skočila jsem mu kolem krku. ,,Díky." říkal Charlie. ,, Nemáte zač děti moje." tohle je pro vás." už mě tekli slzy štěstí no jo kdo dostane v šestnácti auto a ještě mustanga. Vzala jsem si batoh do školy a svačinu kterou nám chystá Grace. ,,Dnes řídím já." vykřikl Charlie vedle mě a už nasedal do auta ,,Ok ,ale zítra řídím já." sedli jsme si do auta a jeli do školy. ,,Já jsem tak šťastný doufám, že před školou budou holky." nad jeho slovy jsem protočila oči. Jak jsme dojeli vystoupila jsem z auta a opravdu na nás všichni koukali jak říkal Charlie. Random lidi mě zdravili ani nevím kdo to byl. ,, Čus kluci." hned před školou přišli Charlieho kámoši. ,,Ahoj." hned jsem taky pozdravila nevím proč se na mě takhle dívali všichni ,ale ne že by mě chtěli zabít ani nevím jak, prostě divně. ,,Ahoj Claud, hodně jsi se změnila." přerušil ticho Oscar. Vytáhla jsem svůj nejnovější iPhone a podívala se na můj vzhled byl úplně normální tak jak jsem si ho dělala obličej a oblečení taky v pohodě tak co je. ,,Co?" zeptala jsem se, ale na moji otázku nikdo nechtěl odpovědět ,,Tak jdem." řekl Charlie. Procházeli jsme kolem všech kluků a všichni se za námi otáčeli, spíš za mnou. ,,Co se to děje?" šeptla jsem, aby to slyšeli jen Charlie a jeho kamarádi, kteří šli s námi do třídy. Usadila jsem se do zadní lavice co nejdál od učitele a čekám na nejlepšího kamaráda Olivera. ,,Ahoj." pozdravila jsem svého nejlepšího kamaráda Olivera. ,,Ahoj." jak přišel vykulil oči. ,,Hodně jsi se změnila." ,,Olivere, ale já nevím s čím? Všichni se za mnou otáčí já nevím proč." ,,To je jedno." sedl si vedle mě a za a sedla jsme si k nejlepšímu stolu v jídelně a proč nejlepší, protože byl náš. ,,Olivere!" šeptla jsem. ,,Co je?" ,,Prosím řekni mi proč se za mnou všichni otáčí." ,,Nevím." ,,Já vím že to víš!" drkla jsem do něj loktem. ,,Možná ti to někdy řeknu." usmál se ,,Jako vážně. Prosím!" ,,A co zato?" otočila jsem se zpátky k jídlu, protože už přicházeli ostatní. ,,Ahoj, Claud dnes vypadáš fakt úžasně!" řekla Tesa hned jak mě uviděla. ,,Díky." ,,Ale fakt lidi podívejte se na ni!" řekla Chloe a moje tváře dostali červenou barvu. Jak jsem měla dojedeno ,,Charlie mám na tebe počkat nebo jdeš pešky?" ,,Počkej už jdu." řekl nacpal do sebe poslední sousto a šli jsme spolu s jídelny. ,,Fuj musíme si odhlásit obědy." ,,Jo to se nedalo sníst." nasedla jsem na místo spolujezdce a jeli jsme domů. Doma nás přivítal štěkot našich zlatíček kteří nás zavedli k Grace která ležela na zemi a ani se nehnula. ,,Charlie zavolej záchranku!" zavolala jsem od dveří." a šla se podívat jestli dýchá. ,,No tak Grace! Halo slyšíš mě!" nic za chvíli naštěstí dorazila záchranka. Oba jsme se dívali jak odváží Grace. Pak jsem se šla zavřít do pokoje a převléct se do fotbalového. Když jsem smutná jdu hrát fotbal když jsem šťastná tak taky hraju fotbal ve všech emocích fotbal je můj život. Takže jsem dorazila do haly kde před námi ještě mají trénink mladší, ale trenéry mají hodné takže jsem tam mohla na půlce trénovat. Jak konečně dotrénovali tak přišli holky s našeho týmu ,,Ahoj." přišla jsem za nimi do šatny. ,,Ahoj Claud jak se vede." ,,Špatný." řekla jsem a posadila se vedle Amy slzy jsem měla na krajíčku. ,,Promiň teď o tom nechci mluvit." ,,Dobře." řekla a objala mně. ,,Tak jdem." zvedli jsme se a všichni vyrazili za trenérama a trénovat. ,,Takže zdravím vás holky dnes to budeme trénovat hlavně s míčem takže to nebude moc náročné a teď Tommy řekne nějaké informace." Tommy je takový druhý trenér je celkem mladý světle hnědé vlasy modré oči kolem dvaceti, ale každé holce s týmu se líbí takže nic pro mě. ,,Ahoj holky." začal a usmíval se je to můj dobrý kámoš a pár holek se na něho divně usmívala fuj. ,,Od pár lidí mi chybí ještě kartičky zdravotní pojišťovny tréninky budou úterý, středa, čtvrtek doufám že dorazíte každý trénink jinak o víkendech většinou budeme hrát děkuji za pozornost." dokončil svoji řeč a nás se hned ujal trenér George nejlepší trenér na světě podle mě a tátovi se taky líbí když má čas přijde na každý trénink. Dnes tu, ale nebyl. ,,Holky udělejte si pět koleček kolem hřiště a abecedu bude dnes předcvičovat Claud. ,,Pane trenére dnes ne prosím." ,,Bez výmluv!" řekl a já musela běžet s ostatníma. Jak všichni doběhli tak jsem mohla začít. ,,Výklus tam a zpátky." musela jsem mluvit hodně nahlas. ,,Prošlapáváme kotníky a zpátky zvedáme kolena." zase jsem zakřičela. ,,Zakopávání..." pak už to znáte nechce se mi to vyjmenovávat. Po trénink jsem si zavolala taxíka. Došla jsem domů ve špatné náladě, protože jsem si vzpomněla na Grace. Tak jsem si šla dát studenou sprchu.
Ahoj tohle je druhá kapitolka doufám že se vám zatím knížka libí budu ráda za hlasování a com.
Alex✌
YOU ARE READING
Život normální dívky? ✅
Teen FictionJmenuji se Claudie je mi sedmnáct mám dvojče Charlieho a můj život je fotbal. Kolem mě jsou samí idioti. Někteří by řekly že jsem až moc rozmazlená. Ale sama nevím. Tenhle příběh je celý vymyšlený!!! 5.12. 2022 #8-tenagers 16.12. 2022 #10-fotbal 1...