Dnes hned druhý den po Halouwenu jde Tess do školy což mi přijde hodně divné, já jsem se probudila asi v jedenáct a dokud jsem neměla hlad tak jsem hrála na mobile tím myslím brouzdala na sociálních sítích. Pak jsem šla na oběd který vařila máma, protože Tessina máma byla v práci všichni chodili na procházky a já ležela v posteli a čekala až Tess přijde. A tak to šlo asi no hodně dlouho. Až jednou jsem si řekla. Dnes je pátek a v soboruje koncert už se těším. Abych tam nevypadala jako sherkova sestra nebo sestřenice to je teď jedno, tak dnes budu něco dělat. Rozhodla jsem.
Vstala jsem když všichni spali teda mamka s bráchou spali, roztáhla záclony kterýma jsem dovnitř pustila sluneční paprsky a tím se mi vyskytl pohled na Tess jak nastupuje do školního autobusu. Neboli tam nechceš. Zamávala jsem ji a mohla jen doufat že se vrátí nejspíš jo.
Šla jsem do koupelny kde jsem si opláchla obličej studenou vodou. Mé nohy mě hned zavedli do kuchyně sedla si na barvou židli a myslela si že mě asi někdo obslouží, ale opak byl pravdou. Musela jsem tedy vstát a jít pro cereálie s mlékem. Mléko jsem dala na 40 sekund do mikroflnky a po znamení že je to tak jsem ji otevřela. Misku položila na stůl a nasypala cereálie. Byla jsem se svojí snídani spokojená.
Sedla jsem si zpátky na židličku a vychutnala snídani. ,,Maxi!" šla jsem pro štěňátko které se pořád válelo v peřinách. Oblékla moji fialovou teplákovou soupravu. A bez make-upu jsem vyšla ven. Ještě vzala vodítko na poličce pro Maxe obula tenisky a až teď jsem byla venku dokud mě nezavolala mamka. ,,Počkej Charlie půjde taky.",,Ne, prosím." projevila jsem svoje emoce. ,,Taky nechci." dodal. ,,Dělej!" velice mile ho povzbudila mamka.
Procházeli jsme se v parku. ,,Ahoj." přilezla slizká blondýnka. ,,Hmm, máš problém?" docela nasraně jsem se zeptala. ,,Podepíšete se mi." zaprosila. ,,Jasně. Kde to chceš?" ukázala na břicho a podala Charliemu fixu, nevím proč má svoji když mi nosíme taky svoji, ale to je jedno. ,,A ty Claud se mi podepíše sem." ukázala na svoje stehno a já tam napsala svůj 'krasopisný' podpis který se jim líbí. ,,Díky." usmála se a udcupitala.
Charlie se za ní chvíli díval, ale potom si začal kopat kamínek před sebou.
Za půl hodiny už doma...
,,Ahoj udělala jsem Makaróny se sýrem." usmála se jejím falešným úsměvem. ,,Mami můžeš říct že jsi to objednala.",,No tak dobře, ale je dobré. Sedněte si." my jsme poslechli a sedli si táta už seděl a něco dělal na mobile. ,,Tati co tam máš?" ,,Nic..." ,,Noták!",,Jez." řekl tónem že jsem věděla že už nemám nic říkat.,,Díky mami." poděkovala jsem za oběd a šla si lehnout. Dala jsem si jen dlouhé triko a zalehla.
,,Claud stávej už bude večeře!",,Jé ahoj v kolik jsi přišla?" ,,Před třemi hodinami.",,A co jsi dělala?",,Dívala se na mobil. ,,Zní to dost nudně.",,Tak co máš dělat když tvoje nejlepší kámoška spí až do šesti v noci." v tu chvíli jsme se rozesmáli. ,,Tak jdem." byla jsme nucena vstát z mojí vyhřáté postele.,,Ahoj zlato." ,,Hezky ses vyspala?" ptali se mě mamka s tetou. ,,Přímo do růžova." odpověděla za mě Tess. ,,Jak se těšíš na zítra.",,Ano mami, asi ano." ,,Já taky." dala nám na talíř rýži s kuřecím a my jsme si šli sednout ke stolu. Večer jsem šla do sprchy udělala noční rutinu prostě znáte a nakonec jsem usla.
,,Claud stavej!" uslyšela jsem Tess jak mě budí asi v devět. ,,Ses zbláznila!",,Vstavej!" Tess přiskočila ke skříní a radostně si oblékla růžové šaty a bílé silonky ,,dělej.",,A kolik je?" ,,Šest, ale stavej musíme do obchodu."
Zase někam odběhla a já se vyhrabala s postele. Oblékla jsem si to samé co Tess a šla si čistit zuby. Dole v předsíni jsem si obula bílé lodičky Tess taky teď jsme byli jako dvojčata akorát Tess měla světlé vlasy a já tmavě hnědé.,,Co koupíme." ,,Pečivo a nějaké ovoce, ještě jogurty."
Vše jsme nakoupili a vraceli se domů.
,,Tak co uděláme s tím nákupem?" položila jsem dost nepochopitelnou otázku. ,,Uděláme snídani." ,,ok." otevřeli jsme dveře a už nás vítal Max. ,,Ahoj Maxi." pohladila jsem ho po hlavičce. Vzala jsem ho do náruče a donesla ho na gauč kde jsem ho hladila.Omlouvám se za krátkou kapitolu rozhodla jsem se změnit skoro vše v knížce bude bydlet ve Francii a je jí sedmnáct. Napište mi do coms co si o tom myslíte.
A✌️
YOU ARE READING
Život normální dívky? ✅
Teen FictionJmenuji se Claudie je mi sedmnáct mám dvojče Charlieho a můj život je fotbal. Kolem mě jsou samí idioti. Někteří by řekly že jsem až moc rozmazlená. Ale sama nevím. Tenhle příběh je celý vymyšlený!!! 5.12. 2022 #8-tenagers 16.12. 2022 #10-fotbal 1...