38. Handry

6 3 1
                                    

Celý dny jsem byla zavřená doma do školy chodila v černém neupravená a bavila se jenom když to bylo nutné. Nikomu jsem neodpovídala na zprávy.

Až když teď sedím na sedačce úplně sama v baráku. A někdo zazvonil. Tak jsem šla otevřít že jo? To se dělá. A... ,,Ahoj Claud.",,Ahoj. Co tu děláš?",,Taky tě ráda vidím. Volali mi tvoji rodiče že jsi na tom psychicky špatně. A s nikým nemluvíš. A jak vidím je to pravda vypadáš jako kdyby ti někdo zemřel." ,,Ráda tě vidím.",,No a co se stalo?",,Tak pojď dovnitř." na znamení vstoupila a šla semnou do obýváku.

Tess je fakt dobrá kamarádka. Fakt fakt nejlepší. ,,Tak to uděláme takhle ty řekneš to svoje a já mám taky něco.",,Musela jsem se rozejít s klukem kterého jsem měla ráda za prvé se odstěhoval do Anglie a za druhé musela, protože nehrál fotbal." stékali mi slzy po tvářích. ,,To je mi líto.",,Tak teď ty?",,No tak já to mám podle mě víc radostné. Jsem těhotná!" vykřikla. ,,Tak to super. A kdo to je." ,,Jmenuje se Handry. A je to brunett." ,,A kdy mi ho představíš?",,On jel nakoupit něco pro tebe a já jsem jela rychle za tebou." ,,Díky." objala jsem ji. ,,Počkej, tobě to máma dovolila.",,Co?",,Přece ti je teprve sedmnáct." ,,Říkala že máme velký dům." ,,Aha tak už se těším."

Chvíli jsme si o tom povídali a za chvíli zazvonil asi Handry. Nebo jak to říkala. ,,Jdu otevřít." křikla jsem. ,,Ahoj Handry." otevřela jsem. ,,Pojď dál." objevila se za mnou Tess.

************************************

Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now