14. Halouwen

10 3 0
                                    

Už je odpoledne druhý den v Americe a my za chvíli máme sraz z holkama u obchoďáku. Takže jsme šla nahoru se obléct. Vzala jsem si černé rifle s červenovínovým kroptopem. Vlasy jsem si dala volně jako vždy. Make-up jsme si dala základ potom linky, řasenku a vínovou rtěnku.
,,Claud dělej!",,Jo." seběhla jsem dolů obula jsme si svoje černobílé kecky a utíkala za Tess která šla napřed.

,,Ahojky. " pozdravila jedna z nich. ,,Ahoj. Claud tohle je Isabell." ukázala mi blondýnu s krátkými vlasy po ramena. ,,Ahoj já jsem Claudie." podala jsem si s ní ruku. ,,A kde je Rose?",,Znáš ji.",,Dobrý jsem myslela že tu budeme poslední my." koukla se na mě. ,,Tak co?",,Nic." ,,Jee ahoj." přiběhla zadýchaná Rose. ,,Tak a tohle je Rose." Rose byla úplný opak Isabell. Má černé vlasy trochu delší než Isabell. ,,Ahoj." podala jsme ji ruku.
,,Ahoj.",,Tak jdeme." řekla Tess. ,,A máš kluka?",,Ne.",,A jsou tam nějací hezčí kluci?",,Nevím." ,,Máme kupovat kostým ne?" zastane se mě Tess. ,,Takže co chcete být?",,Já Nebervír." ozvu se. ,,OK Rose bude Zmiozel a Isabell Havraspár.",,A Tessa bude Mrzimor." doplní ji Rose. ,,Tak jdeme."

,,Tohle si vezmu." jdu do kabinky. ,,Perfektní."
,,Tak co?" vyjdu s kabinky.
,,Nádhera." tleská Isabell. Za chvíli vyjde aji Tess.
,,Tak jdeme?" nedočkavě prešlapuji na místě. ,,Já ještě nemám vybráno." ztěžuje si Rose. ,,Tak já jdu koupit něco dobrého." ,,Jasně." odvětí a já se vydám směr obchod.

Potřebuji něco, něco sladkého. :)
Dojdu do přehradek s různými sladkostmi já moc nejím bonbóny takže jsou vzala Nerds, protože takové velké balení jsem ještě neviděla.
Rozhodla jsem se zavolat tátovi ohledně dárku pro Tess.

,,Ahoj tati."

„Ahoj stalo se něco?"

,,Ne vůbec jen volám ohledně dárku pro Tessu."

„Ano?"

,,No jestli bychom nemohli objednat soukromí koncert Imagine dragons."

„Dobrý nápad, za chvíli ti pošlu číslo."

Tohle byla poslední věta a potom zavěsil ani jsem nestihla poděkovat.
Zaplatila jsem a šla vybrat ještě nějaký společný šaty abychom mohli mít stejné.

Koupila jsem je a následně jej schovala do tašky s mým kostýmem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Koupila jsem je a následně jej schovala do tašky s mým kostýmem.
Potom mi cinkla zpráva od táty mi poslal číslo na Imagin dragons.

,,Díky." napsala jsem mu zpátky a šla volat.

Vytočila jsem číslo a po pár zazvoněních to zvedlo.

„Prosím?"

,,Dobrý den je to Imagin dragons?"

„Ano přejete si?"

,,Jo, já bych potřebovala soukromí koncert."

„Ano, od koho jste?"

,,Na vás číslo mám od Lionel Messi."

„Dobře. Kdy máte čas?"

,,nejlíp 12.listopadu."

„Platí, my vám napíšeme kde se máte dostavit nashle."

,,Nashle..."

,,kdo to byl?" vyrušila mě Isabell a ostatní. ,,Proč?" odvětila jsem. ,,Jen tak."

U TESS
,,Konečně." přijdu domů Teda k Tess domů a svalim se na její postel.
Tašku jsme donesla radši k mamce a tátovi do pokoje aby to Tess neviděla.
,,Těšíš se na zítra." usmála se Tess. ,,Jop.",,Tak jo." svalý se vedle mě a asi jsem potom usla, protože si nic nepamatuji. ,,Claud!" zase mě někdo budí, no jo asi se nikdy nevyspím.
,,Máš jít na večeři a Tessa šla ven s Maxem.",,Ok už běžím." pomalu, ale vážně pomalu jsem se zvedala z postele.

,,Ahoj sluníčko." objímala mě máma. ,,Co je?" zeptala jsem se už otráveně, protože jsem chtěla spát a moje plány byli překazeny. ,,Nic chci tě obejmout.",,Super, ale já ne." vyvlékla jsem se. ,,No," pozdychla si. ,,Máme koblíšky ze státu Mexika to je jejich specialita." zdůrazňovala Lisa Tessina mamka. Tessa má jen mámu její táta se vybourali když Tess bylo sedm. ,,Díky." posadila jsem se ke stolu a ladovala se koblíšky. ,,Gde jee táta?" mluvila jsem s plnou pusou. ,,Šel běhat." objasnila mi máma. ,,A Charlie?" ,,Někde šel s nějakou holkou." záhadně se usmála máma.

,,Mami nešpehuje se!" ,,Joo." zasmáli jsem se, údajně Lukas, máma, teta. ,,A co chutnají koblihy?",,Výborné." pochválila jsem je tetě. ,,A co máte pro Tessu k narozeninám?" vyptávala se jako vždy máma. ,,My jsme jí koupili různé oblečení. A vy?" ,,Tak Claud to zařizuje a moc teda nevíme." v tu chvíli se na mě otočila všechna pozornost. ,,Ale nesmíte jí to říct!" zdůraznila jsem a všichni pokyvovali hlavou na souhlas. ,,Zařídila jsem..." udělala dramatickou přestávku. ,,Soukromí koncert Imagin dragons." ,,Jo, tak ty úplně miluje." usmála se Tessu mamka.

DOPOLEDNE ANEB PŘIPRAVI NA HALOUWENSKÝ VEČER
,,Kde mám ty ponožky!" rozčilovala se Tess. ,,Nevím." já která seděla na posteli už nachystaná a brouzdala na sociálních sítích. Měla jsem svůj kostým a make-up. Make-up jsem měla základ oranžové oční stíny, oční linky řasenku a oranžovou rtěnku. Tess měla Mrzimor takže žlutou barvu. Žluté stíny, řasenka, oční linky a žlutá rtěnka.

,,Můžeme." rozhodla Tessa.,,Konečně."
CINK CINK slyšeli jsme zvonek a instinkně jsme se rozešli otevřít holkám. Protože je asi pět hodin odpoledne tak se budeme pomalu chytat jako domlouvat u Tessu v pokoji. ,,Ahoj." pozdravili jsme se a směřovali do pokoje. ,,Tak co jak se těšíte?" prolomil ticho nadšená Rose. Rose měla Zmiozel měla řasenku, linky, zelené oční stíny, tmavě zelenou rtěnku a oblečení sladěné do černo zelené barvy.

,,Jo, moc." Isabell je Havraspár takže modrou. Modré oční stíny, linky, řasenka modrá rtěnka. ,,Taky."

O HODINU POZDĚJI
,,Jdeme?",,Jo.".ozvali se tiše. ,,sluší vám to." chválili nás mamky sedící s kafem na gauči. ,,Díky." řekne Tess za nás všechny Tess. V předsíni si obujeme boty, já konkrétně střevíčky vezmeme si hůlku z naději že bude čarovat, ale marně. Taky si každá vzala něco na bonbóny. Otevřela jsem dveře a jako první vyšla ven a v mých pátách měla holky. Když jsme se rozhlédli po ulici viděli jsme už ostatní chodit a zvonit na domy.


Ahoj jak se vám líbí kostými holek?
Pište coms a vote. Moc vám děkuji za 100 reads věřím že se to posune.
Díky ahoj.

A❤️

Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now