Ráno jsme vstala o půl sedmé a šla do koupelny udělat si svoji ranní rutinu dala jsme si make-up a šla jsme na snídani. ,,Ahoj." pozdravila jsme. ,,Ahoj." pozdravil mě jak jinak než otráveně Charlie. ,,Ahoj posaď se dnes jsem udělal palačinky." chválil se táta, protože vařit moc neuměl. ,,Díky tati." řekla jsme i když pohled na spálené palačinky nebyl zrovna nejhezčí, ale snědla jsme to abych mu udělala radost. ,,Díky tati bylo to dobré." ,,Fakt?" ,,Jo, ale teď jdu do školy tak ahoj." ,,Čus." ,,Ty jsi to fakt snědla?" řekl Charlie jak nás táta neslyšel. Já ho ignorovala. ,,Dnes řídím já!" vykřikla jsem. ,,Tak jo." pak už celou cestu bylo ticho. ,,Dámy a pánové prosím potlesk Claudie je tady." ,,Ahoj Teso kde jsou holky?" ,,Dnes přijdou pozdě." ,,Jdem do třídy.",, Hej Claud přijdeš ve středu na párty." odchytí mě Oscar na chodbě. ,,OK v kolik?" ,,Asi v sedm." ,,Budu tam." ,,OK čus." rozloučil se se mnou a můj úsměv mi zmizel ze rtů. ,,Tak jdem?" křikne na mě Chloe s kterou mám první hodinu. ,,Jasně, jdeš na tu párty?",,Ne." ,,On ti to neřekl?" pozvednu obočí. ,,Co?" ,,Ta párty je pro 'VIP hosty'." ,,Tak jdem?" ,,Jo bože." už běžíme se zvoněním do učebny Ajiny. Potom jsme šli na dějepis po škole jsme jela domů. ,,Mužem vzít sebou Oscara a Chrise?" zeptal se se Charlie. ,, Jo jasně." sedla jsem si do zadu a čekala než se Charlie s Oscarem a Chrisem pokládají do auta. jasně." sedla jsem si do zadu a čekala než se Charlie s Oscarem a Chrisem poskládají do auta.
Za mnou do zadu si naštěstí sedl Oscar a do předu Chris a řídil Charlie. Trénink mám ve čtyři odpo takže pokud nechci jet s nimi tak bych musela jít čtyři kilometry do haly což se mi nechce takže radši pojedu s nimi. ,,Pojedeš s námi na trénink?" začne Charlie. ,,Budu muset, protože do haly je to asi čtyři kilometry což se mi nechce jít to radši pojedu s vámi." řekla jsem naštvaně a opřela se do sedadla. ,,Ona mě nemůže nechat jet samotného." dodal Chris. ,,Jasně demente." nad tím sem musela nesouhlasit. ,,Máš problém?" řekl se Chris a do ruky vzal moji bradu. ,,Jo s tebou." vytrhl jsme se mu a vystoupila jelikož jsme byli před domem. ,,Sis to posral." slyšela jsem za mnou, ale neotočila jsem se. Za chvíli mám trénink takže jsem se oblékla a čekala na kluky. ,,Tak jedem krásko? "
,,Víš co? Radši ne." otočila jsem se a šla si zavolat taxíka. ,,Dobrý den kam to bude?" zeptal se mě řidič. ,,Do haly města prosím." celou cestu jsem se dívala s okýnka a přemýšlela jestli na zítra nemáme úkoly.
,,Tak to bude 8 liber." předám peníze a jdu do šaten dokonce se zdá, že kluci tu ještě nejsou. ,,Ahoj." objímám Amy na pozdrav. ,,Ahoj holka jak jde život?" ,,Jako dobrý, jdem?" ,,Jasně."
,,Ahoj jako vždy mám nějaké informace." začne Tommy. ,,V říjnu pojedeme na soustředění s klukama na konci tréninku vám dám přihlášky." ,,Dobrý den děvčata dnes si zahrajeme takový menší zápas, teď jsi dejte pět koleček kolem hřiště." všichni jsme se společně rozběhli. ,,Běh né chůze!" křičí trenér já protočím očima. Po tréninku jedu rovnou domů taky taxim ani jsem se nesprchovala dala jsem si deodorant a jala domů. ,,Ahoj mámi, kdy se vrátím Grace z nemocnice?",,Už zítra by ji měli pustit.",,OK.",,Kde je Charlie?",,Nevím." šla jsem do svého pokoje a napustila jsem si plnou vanu horké vody dala jsem různé olejíčky a vlezla si do ní. Po vaně jsem šla spát.
,,Hálo stávej." probudil mě něčí hlas. ,,Charlie? Kolik je hodin.",, Dělej jdem do školy!",,Tyvole." rychle vyskočím z postele. ,,A dělej." ,,Jo ježíš." udělala jsem narychlo svoji hygienu dala jen málo potřebný make-up oblečení a běžela jsem jak nejrychleji uměla běžet ze schodů vzala si růžový koblih a rychle s tím koblihem v ruce a aktovkou na zádech běžela si sednout do auta. ,,Jedem?" řekla jsem na smějícího Charlieho. ,,Trochu nestíháš." ,,Trochu." ,,První máme češtinu?" ,,Jo, koho si vybereš na ten zápas?" ,,Proč bych ti to měl říkat? ",,Té češtinářce to budeš muset říct." ,,Tak to uslyšíš až tam." zavraždila jsem ho pohledem a dál věnovala mobilu. ,,Ahoj!" volala na mě Tesa už jak jsem vystupovala s autem. ,,Ahoj."
,,Dneska má přijít nový žák." pozvedla jsem obočí. ,,Jak?" ,,Máš svoje kontakty." ,,A víš jak budu vypadat?" ,,Bohužel." posmutněla a já se musela zasmát. ,,Co je?" zarazila jsem se když se Tesa zaujatě dívala za mě. ,,Ahoj ty jsi ta dcera od Messiho?" zeptal se mě kluk s hnědými vlasy a hnědými oči. ,,Ne, ale proč ses ptal?" nechtěla jsem mu to říct taky proč Tesa pochopila že nemá mluvit. ,,Jen jsem se zeptal jsi jí hodně podobná." ,,Ok tak čus." rychle jsem řekla a už jsem s Tesou šla radši do třídy.
,,No co?" zeptala jsem se když se na mě Tes dívala. ,,Byl milí." ,,Jasně, hned jak se dozví že to jsem já tak bude dolejzat jak Cris." ,,Třeba..." ,,A třeba taky ne." skočila jsem jí do řeči. ,,Takže je volný?" ,,Jo!" vykřikla jsem a smála. ,,Tak co jsem se zeptala." ,,Chápu, ale ted potřebuji najít Charlieho at mu nic neřekne." ,,Snad není blbý." řekne Tes. ,,Charlie?" ,,OK jdem."
,,Tady jsi.",,Co je nebo spíš co potřebuješ?",,Ten týpek hnědý vlasy hnědý oči tak mu nic neříkej díky." „Okey."
,,Tak jdeme do třídy.",,Jo." běžela za mnou Tes jak pejsek. Sedla jsem si do zadní lavice a bavila se z lidma ze třídy.
CRRR
Zazvonilo na hodinu a se zvoněním přiběhl udychaný Oliver. ,,Tak co jak to jde?" otázala jsem se. ,,Jde to." ,,OK, Tes říkala že dnes přijde nový žák." ,,Vím.",,Dobrý den děti." zase jsme se postavili a na znamení si sedli. ,,Představuji vám nového spolužáka Jamese představ se nám." pobídla ho. ,,To je ten kterého jsem potkala před školou." ,,Fakt?" řekl otráveně abych zmlkla.
,,Já jsem James Wilson hraju fotbal a mám skate vlastní auto." „Jaké značky?" tázali se nějaké holky. ,,Mám takový Subaru co vidíš v telce." já protočila oči asi o 80 stupňů. ,,Díky běž si sednout.",,Takže k fotbalu nemusíte si nikoho sebou brát, ale můžete."
WOW tyvole to jsem fakt nevěděla. Pomyslela jsem si. Vyjmenovala pár kluků ti řekli pár holek dokonce i Tes. ,,Oliver." v tu chvíli jsem zatajila dech. ,,Beru Miu." cítila jsem zradu. Otočila jsem se na něho s nechapavím pohledem, ale on se mému očnímu kontaktu vyhýbal. ,,Dobře."Potom výjmenovala další kluky a já se jen koukala s okna Brat si vezme taky svoji přítelkyni Harry taky, ale co Charlie rychle jsem zvedla hlavu která se dívala směr okno a podívala se na něho který ještě neříkal. ,,Charlie ty jasně jedeš a koho sebou?" ,,Claudii." řekl a mně se strašně ulevilo a usmála jsem se. ,,Claudie ta by mohla vystřídat několik kluků, ale nesmí tam žádná holka takže bude na tribuně." její humor je fakt na nízké úrovni pomyslela jsem si.
Po hodině jsem šla poděkovat Charliemu jinak jsem byla ve škole nic zajímavého a pak šla domů pak na fotbal po fotbale:
,,Ahoj." ,,Ahoj!" ,,Tak jak bylo v nemocnici?" zeptá se Charlie. ,,Všude je dobře, ale doma je nejlíp." zarecituje Grace. ,,Ale musíš odpočívat.",,Však jsem jí říkal ať si vezme dovolenou." ozívá se táta z obýváku. ,,Nemůžu vás tu nechat samotné." pohladila Charlieho po vlasech. Já jsem šla do sprchy po sprše jsem šla na večeři kterou mamka objednala KFC. ,,Fast food!" zvolá táta. ,,To jsi jdu pro rohlík." dodala jsem. Fast food je hodně nezraví nikdo jo krom mamky nejí. ,,Dobře, ale nutella došla." došla jsem do kuchyně a z mé tajné skříňky vytáhla nutellu. ,,Dívej." mávala jsem s netellou mamce před obličejem ta se jen usmála. Já si namazala nutellu na rohlík a šla k televizi. Zapla jsem si film po filmu jsem šla spát.
Další kapitola omlouvám se že jsem nebyla hodně dlouho aktivní. Budu ráda za com a hlasování.
Alex✌️
YOU ARE READING
Život normální dívky? ✅
Teen FictionJmenuji se Claudie je mi sedmnáct mám dvojče Charlieho a můj život je fotbal. Kolem mě jsou samí idioti. Někteří by řekly že jsem až moc rozmazlená. Ale sama nevím. Tenhle příběh je celý vymyšlený!!! 5.12. 2022 #8-tenagers 16.12. 2022 #10-fotbal 1...