Konečně je výkend a já si můžu v klidu chilovat. Skoro, protože v neděli jdu na zápas. Už jsem z parku doma a teď ležím na posteli a dívám se na mobil. Najednou začne zvonit a já ho leknutím málem pustila na sebe.
,,Ano." ozvu se otráveně.
,,Ahoj Claud."
,,Co zas?" vyhrknu.
,,Nebuď tak otrávená usměj se někdy."
,,Co chceš?"
,,Potřebuji vědět jestli doma máme nějaký fotbalový míč."
,,Máme tak třeba moje, ale ty ti nedám potom zlaté míče táty, tvůj ne."
,,Ok, díky." ozve se a zavěsí.
Celý Charlie, pomyslím si.
Přešla jsem k velkému oknu s výhledem ven a jen jsem se koukala na mraky na obloze.
Mám na něco chuť. Blesklo mi v hlavě.
Charlie tu za chvíli bude s já musím vypadnou jelikož si někoho sebou bere.
Ale nemám auto. Zavolám taxi. A co si dám ve městě. Dnes mají nový buble tea na druhé straně města.Zavolala jsem taxika a dozvěděla se že tu za půl hodiny bude. Běžela jsem nahoru do mé koupelny dala si řasenku černou rtěnku. Černé rifle, černobílý kroptop s dlouhými rukávy a černou bundu. Koukla jsem se do zrcadla byla jsem s výsledkem spokojená.
Běžela jsem dolů nebo spíš šla vzala jsem si už nachystanou bílou kabelku.
,,Dokonalé." pomyslela jsem si.Vyšla jsem ven kde už čekal taxi sedla jsem si dozadu a dívala se z okýnka.
Zaplatila taxika a moje kroke směřovali do nového buble tea.,,Dobrý den prosím velké buble tea s jahodou, mangem, exotické ovoce, jablko." řekla jsem svoje oblíbené příchuťe a dozvěděla se že to za chvíli bude.
Já si sedat nebudu, protože ještě potřebuji nové ponožky, které si musím koupit.
,,Děkuji." mile jsem se usmála na prodavačku a šla pro nike ponožky.Cestou jsem se zastavila na náměstí Kde jsem se posadila na volnou lavičku zavřela oči a pila buble tea.
,,Ty pořád chodíš ven?" ,,Celkem jsem se vyděsila." ,,Sorry." ,,Když můj táta je populární tak si musím dávat pozor." zdůraznila jsem. ,,No a jak se máš?" otázala jsem se. ,,Nový město celkem neznám tak teď chodím na procházky po městě. Máš typ na nějaké místo?" ,,Mám to ráda tamhle na kopci, je tam dobrý výhled na město, ale blbě se tam dojíždí pom ten kopec. Mám to blízko." ,,A dáš mi tvoje číslo?" ,,Normálně lidem nadávám číslo." proměřila jsem ho pohledem. ,,Ale tobě ho dám." nadyktovala jsem mu svoje telefonní číslo. ,,Díky.",,nemáš zač." podívala jsem se mu do očí a konečně jsem viděla jeho sametové oči. Chvíli bylo jen ticho a navzájem jsme se dívali do očí.
,,Cus." vyrušil nás někdo. ,,Hm, Ahoj." zružověla jsem. ,,Jacku co tu děláš?" pokračovala jsem. ,,Taky tě rád vidím však tu bydlím.",,Camerone tohle je Jack Oscarů kamarád z New Yorku teď tu bydlí." ,,Jacku, my musíme dělat referát." ,,Tak ahoj." zatímco Cameron byl celou dobu s ticha tak teď řekl jenom: ,,Cus." a už jsem ho za rukáv táhla do obchodu za mýma ponožkama.
,,Ponožky?" zasmál se. ,,Jo kdyby ses neobjevil tak tam jdu sama a musíme udělat ten referát." vysvětlovala jsem. ,,okey." tímhle slově jsme ukončili konverzaci.
,,Tyhle berem." nacházela jsem asi 10 páru ponožek do košíku a šla k pokladně. ,,Tak teď už se nebudu divit když budeš chodit ve stejných ponožkách." ,,Mám jich doma asi ještě dvacet." zasmáli jsme se. ,,To jako vážně?" ,,Jop."
************************************
Doma: ,,Charlie jsme doma!" křičela jsem od dveří. ,,Jsme?" divil se. ,,Jo." ,,Jdu do pokoje tak ahoj." protože byl v kuchyni tak jsme šli bez dohledu po schodech. ,,Co tu děláte?" vyšel z jeho pokoje. ,,Jejda." zírala jsem mu přímo do očí a přemýšlela nad chytrou odpovědi. ,,Jsi zvědavý, a nemusí tě to zajímat." odvětila jsem.
,,Charlie..." zasekl se Cris jak vykoukl s Charlieho pokoje. ,,Cus." ozval se Cameron. ,,Pojď." táhla jsem ho za rukáv směr můj pokoj. ,,A je to moje holka! " rychle jsem zabouchla dveře a zamkla. ,,Co je?" ,,Jeho holka.",,Je to debil. Říkal že když vyhraju nad ním ve fotbalu tak mě nechá." ,,A když prohraješ?" ,,Tak se s ním budu muset vyspat." ,,A co jsi?" ,,Vyhrála." chlubila jsem se.
,,OK tak ten referát." ,,Jasně." odklopila jsem svůj počítač. Napsala heslo 0601 a objevula se mi moje tapeta. ,,Nějaký nápad?" zeptal se. ,,Jen to opišem s Wikipedie." ,,OK." rozklikla jsem si New York Wikipedie a uložila do PC a potom do Wordu. „Hotovo." zvolala jsem. ,,To je celkem lehké naco jsou na to potřeba dva lidi?" ,,Na to se zeptej té učitelky.",,Jo tak já už půjdu." ,,Jo taxík už čeká.",,Jaký taxík?" ,,Neřeš." ,,Tak cus." ,,Cus."
Rozloučím se s ním a jdu nahoru. ,,Charlie kdy přijede táta.",,Nevím." ,,Slyšíš to taky?" ,,Co?" rozběhla jsem se ze schodů a šla za tátou který teď přijel. ,,Ahoj tati." ,,Promiň, ale chtěl jsem ti udělat radost, tady máš." odkryl s auta plachtu která mi zakrývala výhled na moje nové auto.
,,Tyvole." vykřikla jsem nadšením. ,,Představuji ti Bugatti EB 110." ,,Díky moc díky." běžela jsem ho obejmout.,,Můžu se jet projet?" ,,Jasně už je jen tvoje." ,,Díky." řekla jsem a on mi hodil klíče. Nasedla jsem do už mého nového auta. Nastartovala a rozjela se. Takže kam bych mohla jet? Buble tea jsem měla včera tak bych si mohla jít koupit zimní oblečení jsme ve Francii.
Takže jsem se rozjela směr obchodní centrum.Zaparkuji v garážích a vydám se směrem k nějakým obchodům. První jsem šla do New Yorku tam jsem si koupila tmavě zelenou bundu. Po zaplacení jsem usoudila že dnes mě to nebaví. Tak jdu radši domů.
Šla jsem zpátky do garáží odemkla jsem si své auto a do kufru jsem dala novou bundu. Sedla si za volant a nastartovala. Vyjela jsem s garáží a jela už jen domů. Ne objížďka. Řekla jsem si pro sebe, protože přede mnou stály značky že to musím objet.
Tak jsem to otočila a jela objížďkou. Na rovné silnici jsem to rozjela až se za mnou dýmilo ten motor je super. Když jsem zpátky jela mezi domy tak jsem musela zpomalit. Když jsem viděla na ulici Tesu tak jsem přibrzdila. ,,Ahoj Teso." ,,Ahoj co to máš za auto?" ,,Líbí." ,,Je parádní.",,Díky." ,,Tak ahoj." ,,Ahoj."
Pak jsem jela už jen domů.Ahoj budu ráda za coms a votes díky moc.
Alex✌️
YOU ARE READING
Život normální dívky? ✅
Teen FictionJmenuji se Claudie je mi sedmnáct mám dvojče Charlieho a můj život je fotbal. Kolem mě jsou samí idioti. Někteří by řekly že jsem až moc rozmazlená. Ale sama nevím. Tenhle příběh je celý vymyšlený!!! 5.12. 2022 #8-tenagers 16.12. 2022 #10-fotbal 1...