34.

6 3 3
                                    

V HOTELU
Šla jsem po schodech s nějakým typkem. Že by další bodyguard? Pomohl mi vynést nahoru snowboard. ,,Tak kde to chceš." ,,Polož to já to potom odnesu." ,,Okey, jinak David.",,Claud, ale to asi víš." ,,Jo tak na večeři." ,,Ahoj." vykřikla jsem dřív než zavřel dveře. Vyzula jsem si lyžaky a dala je do koupelny aby nebyl sníh všude. Následně jsem tam donesla aji snowboard a šla se obléct, protože bylo asi jenom 16:00 takže jsem si vzala pastelově zelené plavky.

 Následně jsem tam donesla aji snowboard a šla se obléct, protože bylo asi jenom 16:00 takže jsem si vzala pastelově zelené plavky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Na to jsem si hodila volný kroptop. A černé tepláky. Obula jsme si bílé tenisky. Vzala si kartu do svojí tašky a do té tašky dala ještě bílí ručník. Šla jsem přes hotel nikde nikdo. Doufám že u bazénu taky nikdo nebude. Otevřela jsme velké dveře a šla bílou chodbou dál. Potom jsem otevřela další dveře a tam se objevil velký bazén s kterého si mohl plavat aji ven.

Položila jsem si své věci na bílé lehátko přes hlavu přetáhla triko a svlékla si aji tepláky. A pomalu slezla do horké vody. Večeře začíná v pět takže mám čas končí v devět. Bazén nebyl moc hluboký takže jsem dosáhla až nad dno a to nejsem úplně malá. ,,Ahoj." ozval se někdo zamnou zatím co jsem relaxovala v teplé vodě. ,,Ahoj.",,Proč nejsi v pokoji přece jsi tu nechtěla jet?",,Nechtěla, ale nebudu sedět na pokoji. A vlastně musím někomu zavolat.",,Ale nemusíš odcházet.",,Už jsem tu dlouho." odsekla jsem. A doplavala na okraj vylezla usušila jsem se a jen v ručníku a plavkách jsem šla do pokoje. V pokoji jsme pověsila mokrý ručník a šla se osprchovat.

Zachlechla jsem jak někdo klepe na dveře. ,,Minutu!!!" vylezla jsme že sprchy vzala si šedé tepláky a bílí top. Přes hlavu jsem si převlékla SUPERME mikinu a otevřela. ,,No konečně.",,Taky by jsi nemusel chodit v blbé chvíle." ,,Díky že můžu dál." ustoupila jsem aby mohl vejít. A za ním že objevil další kluk. ,,Marku kdo to je." ,,To je Tyler." ,,Aha a co?" ,,Máme pro tebe jít jdeme na večeři.",,Aha tak jdeme?",,Jo.." šla jsem otevřít okno, ale síťku jsme tam nechala aby tam nebyli komáři atd...



Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now