Všude je vánoční nálada. Moje odpolívárna vypadá nějak takto. Ne pokoj, ale odpočívárna.
Někdy si tam zalezu a jen se dívám na notebook.
,,Společný projekt budou dělat." Ne prosím. Ta uča je vážně....
,,Jacob a Claudie." fakt super.NA CHODBĚ
,,Čau kočko tak co s tím referátem."
,,Neříkej mi kočko!" ,,A o referátů jsem nepřemýšlela!" zabouchla jsem skříňku leknutím poskočil. ,,Dáš mi tvoje číslo?" zeptala jsme se po chvíli trapného ticha. ,,Jo..."
,,Dík.",,Kdy mi napíšeš?",,Až budu chtít." usmála jsem se a šla směrem parkoviště potom jela domů.************************************
Claud: ,,Tak co ten referát?"
Jacob: ,,Wow jsem myslel že se neozveš, ale po třech dnech vyhýbání ve škole a ignorování."
Claud: ,,Ten referát?"
Jacob: ,,Nevím. Co to má vlastně být?"
Claud: ,, V deset u tebe?"
Jacob: V deset? Teď jsem vstal a to je za dvacet minut!"
Claud:???
Jacob: ,,OK."
Šla jsme se převléct, protože jsem taky byla v pyžamu. Oblékla jsem si černé tepláky a bílý top.
Potom rutina a make-up.
Make-up jsme si dala základ řasenka, pudr, tvářenka, oční linky.Za chvíli už zvoním u Jacoba.
Zvonila jsem asi minutu než se odhodlal mi konečně otevřít.
,,Ahoj." usmál se po otevření dveří. Sice mám celkem ráda jeho úsměv, ale teď ne. ,,Nazdar." odvětila jsem. ,,Tak Sorry." dal se usmíval. ,,Jdeme do tvého pokoje?",,Jasně.",,Musíš se usmívat jak idiot.",,Jo.",,Jako vážně.",,Jo."Přišla jsem do jeho pokoje a následně si sedla na točící židli. ,,Tak o čem bude ten referát?",,Má být tématem zima.",,Dobře.",,Přemýšlela jsem nad tím a mohlo by to být třeba o adventu.",,Jo."
Potom mi začal znovit mobil.
„Ahoj Claud."
,,Ahoj."
„Půjdeš na moji párty?"
,,Jo jasně kdy?"
„Zítra."
,,Ráda."
„Kde jsi?"
,,Proč?"
„Že slyším nějaké zvuky."
Jo slyšel Jacoba jak si pouštěl krátké videa.,,Jsem u Jacoba, který nedokáže chvíli být sticha."
„Tak ať přijde s tebou."
,,Možná mu to řeknu, Ahoj."
„Ahoj."
,,Co my máš vyřídit." byl nebezpečné blízko.
,,Cameron bude pořádat párty máš taky přijít." odtáhla jsem se. Zapla jsem svůj notebook a začala psát referát.Další malá kapitola. 🤦🏼♀️
YOU ARE READING
Život normální dívky? ✅
Teen FictionJmenuji se Claudie je mi sedmnáct mám dvojče Charlieho a můj život je fotbal. Kolem mě jsou samí idioti. Někteří by řekly že jsem až moc rozmazlená. Ale sama nevím. Tenhle příběh je celý vymyšlený!!! 5.12. 2022 #8-tenagers 16.12. 2022 #10-fotbal 1...