10. Referát

9 3 0
                                    

Šla jsem do parku El Retiro a potom Plaza Mayor. Bylo to super památky mě baví proto mám jedničku s dějepisu, ne nechlubím se. Při cestě na hotel mi začal zvonit mobil.

,,Ano."

„Clad za pět minut jedeme na trénink jedeš taky?"

,,Jo už běžím."

„Ahoj." řekla máma a zavěsila.

Běžela jsem celou cestou když jsem doběhla do hotelu tak jsem ještě vyběhla schody, protože se bojím jezdit výtahem.

,,Ahoj Claud máme ještě dvacet minut."řekla máma když jsem doběhla a ona seděla v křesle a četla si noviny. ,,Mami." zavrčela jsem a šla se osprchovat studenou vodou.

Po sprše jsem si oblékla dres od táty a kraťasy. Pak jsem se svalila na postel a zavřela oči. ,,Claudie jedem." přišel Charlie mě zbudit. ,,Ne to už je dvacet minut." vyskočila jsem na nohy. ,,Jo a teď pohni prdelí jdem." ,,A by jsi se neposral." řekla jsem a šla pryč s mého dočasného pokoje a zabouchka dveře abych neslyšela jeho nadávky.

,,Úsměv." řekla máma když jsem nasedala do auta a hned mě oslnil blesk foťáku. ,,Už zas." ,,Ach jo." pozdychla si máma. ,,Úsměv." dodala jsem. ,,Už jsme tady." zvolal táta. ,,Super." vylezla jsem s auta a viděla nádherný fotbalový stadion. ,,Ten je suprový." úžasl Charlie. ,,Tamhle je tribuna tak jsi tam někde udělejte pohodlí.

************************************

Před chvílí nás dovezl taxík domů já jsem ve svém pokoji a vybaluju se z 'dovolené' jestli se tomu tak dá říkat.
,,Claud dej na hromadu co chceš oprat Grace to zítra vezme." volá na mě máma. ,,Jasný."

Taky máme už akvárium.

Zítra jdu do školy a učitelka nám konečně řekne ty referáty.

Ve škole: první hodina fyzika. Teď jdu do skříňky pro ajinu a budou referáty.
,,Dobrý den." ,,Posaďte se." ,,Tak referáty." škodolibje se usmála.
A jejda. Pomyslela jsem si.
,,Tessa-Mike." vyhlásila moji kamarádku. ,,Chloe-Josh." ,,Lisa-Jonh." já se opřela a svoji ruku, protože jako vždy budu až poslední. ,,Rebecca-Chris." jak jsem slyšela Cris tak se mi ulevilo. ,,Caroline-Oliver."
,,Claire-Charlie." ve třídě už zbylo jen pár lidí a já už doufala že budu s nějakou holkou. Najednou se rozleteli dveře a přišel nový kluk a s ním ředitel. Černé vlasy, ale do očí jsem mu neviděla.
,,Doufám že neruším." ,,Ne, v pořádku." culila se učitelka. ,,Tohle je Cameron." oznámil. ,,Budeme muset udělat zasedací pořádek. Sedni si vedle Claud té brunetě vzadu přes uličku tam je jediná volná lavice." Cameron tedy nový žák si šel sednout do volné lavice.

Jak jsi sedl vedle mě tak jsem hned ucítila jeho vůni. Nadechla jsem se abych víc nasála jeho vůni. Oliver se na mě podíval jakože nechápe věnovala jsem mu úsměv a dál se dívala na učitelku co vymyslí. ,,Stejně nám nevycházeli dvojice tak teď je to nejlepší." zaculila se na ředitele. ,,To jsem rád. Nashle."

Věnovala jsem pohled na Camerona do očí jsem mu neviděla, protože se pořád díval z okna. ,,Oscar-Sara."
,,Claudie-Cameron." jak to dořekla tak mě asi ztuhla všechna krev co jsem měla a moje srdce se zastavilo. Oliver se na mě pozbudivě podíval a já mu věnovala pohled nespokojenosti.

,,Nashledanou." odcházela konečně ta učitelka a já se pomalu zvedala a uklízela si věci. ,,Co teď budeš dělat." ,,Půjdu na oběd." ,,To je mi jasné, ale s Cameronem." ,,Myslím si že zítra bude hvězda školy." ,,Ne to budeš vždy ty s Charliem." usmál se. ,,Dík." ,,Ale ty na oběd nejdeš." ,,Jo nejdu, ale potřebovala jsem to zakecat." řekla jsem a už prchala že školy aby na mě Charlie nečekal.

,,Jak se vede?" otázal se Charlie. ,,Cameron však ho vůbec neznám." zvýšila jsem hlas. ,,OK, už ti taťka řekl že to auto bude prodávat." ,,Ne, neřekl a proč?" ,,Ty jsi neviděla jak je to nebezpečné auto." ,,Ne.",,Vybereme si auta jaké chceme.",,Auta?" ,,Jo každý bude mít svoje vlastní." ,,Jo." vypískla jsem. ,,Taky jsem rád."

,,Ahoj tati Charlie mi říkal že si můžu vybrat vlastní auto." ,,Ano řekneš mi to teď?" ,,Ráda, Mercedes-Benz CLA COUPÉ 45 S AMG."

,,Hezké zítra s ním můžeš jet do školy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


,,Hezké zítra s ním můžeš jet do školy." oznámil mi. ,,Zítra. Díky." ,,Tak já jedu." ,,Děkuji, ahoj." zamávala jsem na rozloučenou. ,,Ahoj Grace co je na oběd?" ,,Ratatoille." ,,S toho filmu.",,Jo, ale dnes jsem to dělala poprvé." ,,Bude to vynikající."
Naservírovala mi na talíř porci zeleniny a já se do toho s chutí pustila.
,,Tak co?" ,,Výborné." ,,To jsme ráda." a s touto větou mizela za rohem něco uklízet.

,,Beru pejsky domů." zavolala jsem neznámo kam a vyrazila. Jako vždy jsem chtěla jít do parku, ale cestou jsem zahlédla malé holčičky jak sebou mají zmrzlinu tak jsem na ni dostala chuť. Přípla jsem zlatíčka na vodítka a vyrazila.

,,Dobrý den prosím točenou máslovou sušenku." ,,Ano madam." odpověděl mi prodavač. ,,Jenom mám asi blbou otázku, můžu podpis." ,,Jasně." podepsala jsem se mu na papír který mi dal. ,,Děkuji." ,,Nemáte zač." usmál se a já šla se zmrzlinou a zlatíčky směr park.

Sedla si na lavičku a do airpodu si pustila songy od Imagin dragons.
,,Co posloucháš. " vyrušil mě někdo. Otočila jsem se na dotyčného a přišel na mě zase ten pocit který jsem cítila ráno. ,,To je jedno." usmála jsem se.
,,Dobře. Jelikož jsem úplně nový tak nevím co dělat jako s referátem." ,,Co děláš za sport." ,,To nesouvisí s věcí." ,,Potřebuji vědět co mužeme napsat do toho referátu." ,,Fotbal." ,,OK nic víc?" ,,Asi ne." ,,O fotbalu bude psát každý." povzdechla jsem si. ,,Baví tě dějepis nebo zeměpis?" ,,Radši zemák." ,,Tak třeba o nějakém městě." ,,Odkud jsi se přistěhoval?" ,,New York." ,,Tak třeba o New Yorku." luskla jsem prsty. ,,Ale Oscar je taky z New Yorku." ,,Jak to víš?" ,,Chodil jsem s ním na školu." jakto dořekl tak se mi zvětšily zorničky. ,,Ok, tak já se ho zeptám o čem píšou." ,,Ok, tak cus." zvedl se a já sledovala jak odchází. ,,Zlatíčka." zavolala jsem na svoje pejsky, Jo a zlatíčka jim říkám protože je to moc dlouhé je vyjmenovat.

,,Ahoj Oscare, o čem budeš dělat referát?"

,,MY se Sarou?"

,,S kým jiným?"

,,Ještě nevíme. A vy budete dělat a čem?"

,,New York."

„Ok tak ne New York, to si zapamatuju."

,,Diky cus." to byla moje poslední odpověď a pak jsem zavěsila.

Další kapitola můžete mi do co s napsat jaké postavy máte nejraději a hlasovat abych věděla že vás knížka baví.

Alex✌️

Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now