29. Sydney

4 3 1
                                    

Jak jsem vyhrabala všechny své dárky a měla je na jedné hromadě začala jsem trhat balicí papír. ,,Mňam." vyhrkla jsem když jsem z velkého balíku vyhrabala velké balení čokolády Lindor.

Potom jsem nacházela jen oblečení.
S jednoho velkého balíku jsem vytáhla bílí reproduktor. ,,Je, děkuju."
,,Na tuhle mikinu jsem se díval v obchodě." řekl nadšeně Charlie na můj dárek, který jsem přemýšlela jestli se mu bude líbit.

,,A tuhle kabelku už jsem chtěla od minulých vánoc, ale nemohla jsme ji sehnat." byla jsem ráda že se moje dárky líbí. Za chvíli jsem ještě rozbalila několik kosmetiky.

ZVONEK

,,MY někoho čekáme?" po divila jsem se všichni zakroutili hlavou jen Charlie měl divný úsměv. ,,Ahoj Claud.",,My se známe."
Hned po otevření jsem měla pohled na mladou dívku asi tak jako já, ale já byla hezčí to je jasné :D. ,,Máš tam Charlieho.",,Charlie!!!" zavolala jsem od dveří. A šla se věnovat rozbalování dárků.

Charlie přišel s tou holkou a za ruku ji vedl. ,,Tohle je Sydney." usmíval se.
Odkud ji znám? Tyvole. Někoho mi připomíná. Claud přemýšlej! To je ta holka s kterou se Charlie líbal.
Blondýnka s krátkými vlasy po ramena. Tmavě modrými oči ty oči jsou jiné no prostě Jacob je má hezčí. Usmála jsem se. ,,Claud?" zamával mi rukou před obličejem Charlie. ,,Co? Jo. Já." ,,Ptal jsem se jestli si dáš horkou čokoládu.",,Jo dám." usmála jsem se ať nevypadam úplně mimo.

,,No a jak jste se s Charliem poznali?",,Na jednom zápase.",,A jak?",,Já jsem roztleskávačka.",,Ale Charlie nehraje školní fotbal.",,MY nechodíme spolu na školu. Já nejsem na Gymplu.",,Aha.",,No já jsem roztleskávala a Charlie seděl na tribuně a tak jsme se poznali." dal nám to nechtěla vysvětlovat nebudeme to rozebírat, ale to že není na gymplu se tátovi a mámě líbit moc nebude.

,,A co ty Claud?",,Co já?",,Ty nikoho nemáš?",,Ne já jsem na to moc mladá." ,,Jseš starší jak Charlie." ,,Jo, ale jen o deset minut." vložil se do toho Charlie. ,,Ale pořád starší."

************************************

,,Ahoj jak jsis užila Vánoce?" napsala jsem Tess. Než mi napíše tak jsem si šla udělat kosmetiku čištění zubů nechávám až po snídani.

,,Dobrý a ty?"

,,Charlie si sem dovedl svoji holku. Jinak fajn."

,,To koukám, odkud je, kde ji poznal?"

,,Ta holka říkala že nechodí na gympl což si myslím že rodičům bude vadit nejvíce. Je to Sydney a dělá roztleskávačku."

,,Wow roztleskávačky největší svině."

,,Nekdy jo, ale ne všechny. Už bude muset jít, Mega se těším jak budu odpovídat na mamky otázky ohledně Sydney."

,,Nechtěla bych a ještě něco nového?"

,,Trenér mi oznámil že pojedu s klukama na lyžák s klukama s fotbalu. Jen já jako holka."

,,Alespoň tam bude tvůj bratr :) a tvůj táta tam jede taky."

,,Naštěstí."

,,Tak to máš štěstí přeci jsi tátovo jediná holčička."

,,Tesiano!"

,,Pa..:)"

,,Pa."

Ukončila jsem konverzaci pomalu šla po schodech položila mobil na stůl do obýváku. ,,Ahoj Sydney." pozdravila jsem Sydney která se snažila udělat kávu v našem kávovaru. ,,Kde jsou ostatní?",,Oni ještě spí. Prosím pomůžeš mi s tímhle." ukázala na kávovar.",,Ano co by jsi chtěla.",,Šlo by cappucino?",,Jasně. Co se tu pálí?",,Jejda." podívala se na lívance na panvičce. ,,Ta už bude spálená tu vyhoď." ,,Okey."

,,U nás ve škole bude na silvestr ples pomůžeš mi prosím vybrat šaty které by se Charliemu líbili?"  celkem mě to zaskočilo ta otázka. ,,Charliemu se bude líbit vše." usmála jsme se.        
  ,,Prosím." udělala na mě psí oči.
,,Tak jo." díky skočila mi kolem krku.
Asi to nebude nějaká holka která je s Charliem jen pro prachy.

Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now